Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 37

Ämne: Tacktråd S2

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rattle_snake Visa inlägg
    Jag vill tacka Polaris för att du finns. Du är en jättetrevlig person och jag har haft många roliga prat med dig.

Jag började spela för att min pappa gick bort för ett år sedan, o ville ha något att sysselsätta mig med. Sedan har min mamma blivit svårt sjuk o jag har tagit hand om henne. Det blir inte alltid bra spel när man vakar o spelar travian med ett mobilt abonnemang utanför ett sjukhus mm.

Jag lyckönskar Ros till segen. Ni gjorde några fina saker (släggor mm) Bra gjort.

Undantag egotrippade spelare som Guderian o Byggmark.

Samt de perversa bukakefrälsta Pungen, Lackeringen o Tellus.
    Ni 5 spelare har förstört mycket av det roliga för mig att spela Travian.
    Att stötta på er 5 idioter är det tråkigaste med Travian.
    Ni förstår väl inte bättre förmodar jag.
    Då kanske du slutar nu så vi slipper ditt gnällande?

Senior Member davvess avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

vill tacka RR för att ni är grymmt bra och schysta, hade inte mycket kontakt med er mot slutet pga tids-brist. Ni hjälpte mig ta hem tredje raka segern på travian Ni livade upp tidsperioder där inget skedde med att inte tveka o börja kriga.

Speciellt tack till Ris(kvasi) som i början deffa upp min hs mot LCN när gameARN m.m försökte nolla den.
    S4: Går att klura ut

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rattle_snake Visa inlägg
    Jag vill tacka Polaris för att du finns. Du är en jättetrevlig person och jag har haft många roliga prat med dig.

Jag började spela för att min pappa gick bort för ett år sedan, o ville ha något att sysselsätta mig med. Sedan har min mamma blivit svårt sjuk o jag har tagit hand om henne. Det blir inte alltid bra spel när man vakar o spelar travian med ett mobilt abonnemang utanför ett sjukhus mm.

Jag lyckönskar Ros till segen. Ni gjorde några fina saker (släggor mm) Bra gjort.

Undantag egotrippade spelare som Guderian o Byggmark.

Samt de perversa bukakefrälsta Pungen, Lackeringen o Tellus.
    Ni 5 spelare har förstört mycket av det roliga för mig att spela Travian.
    Att stötta på er 5 idioter är det tråkigaste med Travian.
    Ni förstår väl inte bättre förmodar jag.
    Oj undrar vad man gjort dig för att bli kallad idiot. Kan inte komma på att jag sagt något taskigt till dig, men men bitterheten och hatet verkar aldrig ta slut hos vissa. Hur som helst hoppas jag vi inte förstört hela ditt travianår utan att du funnit lite ljusglimtar mellan dessa "hemska" människors uttalande. Du kommer i alla fall slippa mig på nästa server, för detta var min sista.

må väl,

G

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Guderian Visa inlägg
    Oj undrar vad man gjort dig för att bli kallad idiot. Kan inte komma på att jag sagt något taskigt till dig, men men bitterheten och hatet verkar aldrig ta slut hos vissa. Hur som helst hoppas jag vi inte förstört hela ditt travianår utan att du funnit lite ljusglimtar mellan dessa "hemska" människors uttalande. Du kommer i alla fall slippa mig på nästa server, för detta var min sista.

må väl,

G
    Sekonderas.
    Se2 (nr2): Byggmark, ~DH~
    Se7 (nr1): Red Wine, RPx
    Se1 (nr3): Lampard, hTs
    Se4 (nr2): Nottsan, FA (lyxco!)
    Se2 (nr3): Eirene, -Ros- (Vinnare offrank) (scrolla!)
    Se3 (nr3): Groundbuilder, Awesome
    Sez (nr10): Enola Gay, Team Skärpning
    Se1 (nr5): Omar little, offrekord med nätta 800k eller något.

Senior Member Poliperos avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Hm... Vill väl egentligen inte tacka någon speciell eftersom jag inte har spelat den sista halvan av servern.
    Utan jag vill istället tacka RR, dess ledning och alla spelare, för att inte ha vikt en tum från det som alliansen skapades för! Grymt jobbat.
    Tack också för alla roliga rapporter man fått se när man varit inne och kikat på kontot.

Eller vänta. Det finns en person jag vill tacka; Challe! För att du, trots allas av hopp och liknande fortsatte till slutet. Så stolt man blir över dig pöjk!:rolleyes:
    Filosoferna - Polipero

Senior Member Ragatan the one and onlys avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Varhelst jag lägger min hatt (har ingen hatt) på Närkeslätten

Standard

Jag ska göra det enkelt för mig.

Jag vill tacka

Dr Drumle
    Angels
    och Dansken

De vet redan varför, de är värda sina tack.

Och så vill jag tacka Safiren och hela ligan i lekstugeskypen, då vi har haft mkt latjo för oss där!

På så vis fick jag nog med de flesta.
    På s3 är jag en peppad Rag , sen finns jag ju på sez också då...

Standard

Jag skulle vilja tacka ett par personer, inte ledningspersoner utan spelare som gett allt de har när det gällt.

Det är alla de i PDA som med denna server nu spelat en hel server.
    Våra nybörjare som gått in som blanka papper och nu ser ut som välskrivna noveller.
    Skall man titta i backspegeln hade ni haft en lättare server i AA t.ex men ni har aldrig gett upp trots att vissa av er har fått era HS bombade 8-9 ggr av olika anfallsgrupper.

Ni kommer ha en stor plats av minnesbanken när jag tittar tillbaka på S2 i framtiden.

Min förhoppning är att ni tar och spelar en server till minst och använder er av erfarenheten för nästa server kommer ni att äga sönder vad som står på andra sidan murarna.

Som det ser ut just nu så så kan jag tyvärr inte bjuda er på festligt fyrverkeri när servern tar slut då vinsten ser ut att gå åt annat håll.
    Jag kan bara ge er min respekt och ödmjukt tack för att ni kämpat väl.

M.v.h Polaris.

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

tack...

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2009

Standard

Jo ,, blir ett litet tack här med , även om jag inte som de andra spelat hela servern

Hengest ... Tack för att du tänkte på mig när där blev ett konto ledigt i Ris
    och lät mig få vara så delaktig i allt som hände både med ditt konto .. hämtning av en BP och VU:t

Trin ... Tack för att du tog hand om mig .. du är en av de goaste spelare jag stött på .. hoppas vi håller kontakten

Neo ... Tack för du var där när Hengest passade på att ta semester mitt i allt ..
    du donade och hade dig kontot , så jag slapp att få mina panikattacker

Och framför allt har för att ni stått ut med mina frågor och misstag

Jackz ... Får väl säga ett tack till dig med först som en av ledarna i Rampage
    och sen att du höllt mitt intresset för servern kvar fast jag hade raderat

Archibald/klocka ... Tack för du tog hand om min skyddling

Sweet ... ett tack för dit internet la av ...så jag fick chansen till att komma in i en underbar allians,
    (får tacka dig då jag inte vet vilket bolag du har) och för alla trevliga pratstunder vi haft

Tack till alla som jag har haft en trevlig igmväxling med ,,, vän som fiende ..lite humor lättar upp

Och sist men inte minst ,, Tack alla underbara människor jag stött på denna runda
    Senast redigerad av kajsa kawat den 10-07-06 klockan 16:16

Pågående:
    S4 -Fracti
    Avslutade:
    SEZ
    7: Kajsa Kawat
    8: Angus Kawat
    9: Kajsa kawat -> http://travian-reports.net/se/report/740037b8f77
    10:Olympen
    11: Earthquake ->http://www.travian-reports.net/se/report/146262738cb
    12 -15 glömda
    16: Raderad
    17: Treklöver
    VM -kval
    11. Medusa
    14: Medusa
    S2 -2010 .Sweet
    S2-2011 .Archi -> http://forum.travian.se/showthread.p...e-av-s2-Maj-11
    S1 2010 . Zigge ->Atlantis - Deffreckord?
    S2 2013 Trauma
    S3 -- Animal Mother

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard

Hej!

Jag skulle vilja tacka hela PDA men framför allt PDAA, att få leda er har varit grymt kul och kommer aldrig glömma våra stunder på skypen!

Sen vill jag tacka dem i ledningen i PDA, Gedelius,Stankon,Embla,polaris, Real shmrg(Aka romen).

Sen får jag tacka hela U som bidrog med resurser till mitt/vårt Vu.! alla gjorde ett kanon jobb, ni hade inte kunnat göra ett bättre jobb än vad ni gjorde!

Och ett stort GRATTIS till Rosorna som vann denna rundan!

Mvh Rolf.. ledare för PDA
    S2 Pisshue (PDA) Avslutad
    S4 Tetsuo-Shima (HRA) Avslutad
    S4 HaxXxorsisten (Geggan) Avslutad
    S2 Rolf (PDA) Avslutad
    S1 Tetsuo-Shima raderad
    S4 Pullenutten (HRA) Avslutad
    S2 Rolf (PDA) Avslutad http://travian-reports.net/se/report/186526ffaec
    S3 Bubblan (NationalTeatern) Raderad
    S4 Gerd Müller (SE) avslutad
    S2 Jack The Ripper (Avoriaz) avslutad http://travian-reports.net/se/report/1282627e84a
    S1 Billy Walsh (HBO) Pågår

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista

Regler för att posta