För er som inte känner till mig så spelar jag på Sianna
................................
Nu till nomineringarna:
MvP (Most valuble Player):
DwimmFruq. Med sina Gyllene skor satte dom skräck på alla. Offpointsen talar sitt tydliga språk.
MvO (Most valuble Officer):
Oj svårt val. Men det får bli någon av RR's offensiva generaler. Jag slogs mot dom och med dom.
Med sådan slagkraft kunde man bara stå och se på..
Bäste lagkamrat/teamspelare:
Dwim/Jokli/Barbaren/Nuls,gameARN Vi har fått jobbat hårt för att hålla våra trupper i liv.
Bäst defensivt:
Finns 2 alternativ här..
U's stor offensiv mot Filosofernas artefakt eller Deffningen av Fraglin kontot.
Bäst offensivt:
RR's 15 ständiga offar som bombade sönder allt och alla. Inte lätt att hålla sina trupper vid liv.
Mest underskattade:
Lämnar detta fritt.
Mest överskattade:
LCN Ledning. (där av mig själv) Att vi inte kunde enas om alliansens mål.
Där av krig mot alla tyvärr så anföll vi inte RR när våra medlemmar ville detta, var i November om jag mins rätt. Jag var emot och tyvärr fick jag min vilja igenom.. med facit i hand för en roligare server skulle vi allierat oss med dom vi anföll och krigat mot dom vi lämnade.
Bästa manipulatör:
Ingen då jag inte tror på vad folk säger till mig i första eller andra hand.
Respekt åt:
Mina Personliga allierade som stod för enorma uppoffringar för oss. (oftast mot er egna allians)
Där av nämner jag er inte så ni inte får en massa skit för detta, Men STORT tack till er.
Bästa team:
Har alltid gillat NSG, trots massa krig och bombningar så har jag inte hört ett endaste klagomål från er.
Mest irriterande:
Det får TROJA's Kasjir eller hur han stavade. Jag försökte och försökte skapa en god dialog mellan oss. Men DU om du läser detta hade alltid något i andra hand så du trodde inte på mig.. Gissar på att Ledningen i PDA eller RR satte massa skit i huvudet på dig.
Trevligaste spelaren:
Finns det trevliga spelare i ett krigs spel?
Jag vet att du fick ta mycket skit Tompa vet inte all info men mot oss var du alltid trevlig.
Bästa startspelaren:
Blandar ihop servrarna här men jag mins att min vapen dragare Jokli var en pest för många i början.
Att minnas:
Sån miss när...
Behöver jag nämna det.
Men U's övertag av min offby. Jag flagade för att det var förmodligen skarpt 80!! timmar innan. men U hade insikt i RR och när dom såg att vi började samla def gick dom ut med ett fejk MM, där vi nämndes.(eftersom dom visste att RR ledningen läste dom) och Mycket deffen ute blev.
Dock bör det nämnas: att 75% av deffen kom från alliansen som anföll. Tack.
Sjukt skoj händelse:
Travian är inte skoj det är en livs stil. Men en HS med 150% vete och Nivå 20 på fält + diet ändå tugga flera 100k minus det var kul.. tyvärr eller om jag ska vara tacksam. ni väljer vilket så ändrades det.
Sjukt tung händelse:
Ni ska få en hint här,, vet att många i PDA och RR undrar "HUR" stor offen var.
22.04.10 klockan 01:34:09 dog 19k Katas. Resten får ni fundera och räkna själva på.
Så här kommer jag minnas s2:
Lärt mig en massa denna server.
Tex för varje off-spelare behövs 5 defspelare.
+ att CO-spel borde förbjudas!
Inte lätt att få in nya spelare när varje top konto består av 7 aktiva farmare
Tack och hej.