Sidan 54 av 92 FörstaFörsta ... 444525354555664 ... sistasista
Visar resultat 531 till 540 av 912

Ämne: Rapporter

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Först å främst så spelar väl inte Kärlek i SMYG! ? Sen så var det SMYG! som blev av med en fin off.

Skulle säga mer lyckat av Kärlek men mindre lyckat av SMYG! ? Har jag fel?

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rock Visa inlägg
    5k pop fält.. 18 fält i varje by från i genomsnitt kanske nivå 1. As near as makes no difference. 24 sidor rapporter, så jag antar att det är över 400 fält hur man än vill räkna. Minst 3 guldningar på varje fält ifall du ska bli klar idag. Det är lågt räknat på 60k råvaror per fält 24M råvaruenheter (er sammanlagda prod atm är maximalt 6-7M / dygn) och 2400 guld. Allt är räknat lågt....
    Hade jag varit du hade jag i min kalkyl räknat med 10-20% mer än så

Enjoy.

Fyller på med denna då..
    Jo det är en hel del att pilla med, men vi gråter inte blod för det. Kommer ta ett tag att få upp allt igen, men vi har ingen speciell brådska, och det går framåt rätt hyffsat snabbt =) Men bara för att jag skriver såhär så förnekar vi inte att det var en snygg offensiv aktion och snyggt tajmat.
    Sez 5 Zoting|Nescio/Drunken Monkey
    Sez 6 IronMonkey|Drunken Monkey/Just Delete Rapport
    Sez 7 Mighty Angels!|Rest In Pieces
    Sez 8 Mr T -> St. Anger|Drunken Monkey
    Sez 9 Flawless|NG
    Sez 10 Instant Karma|V.V
    Sez 11 Nelly Be In...?|AF
    comx2 Rollergirl<3 - ett avslutat kapitel

[19:20:50] Indianen: om någon hade haft 1337 så hade det vart jag dock
    [19:22:07] janbanan: Sant

Banned
    Reg.datum
    Sep 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ekologisk Fil Visa inlägg
    Först å främst så spelar väl inte Kärlek i SMYG! ? Sen så var det SMYG! som blev av med en fin off.

Skulle säga mer lyckat av Kärlek men mindre lyckat av SMYG! ? Har jag fel?
    Beror väl på vad Prima ville uppnå, om det raderas inom några timmar och syftet var att locka deffen till HS så får man se det som ganska lyckat, och oavsett vad som sägs så är det ett riktigt jävla helvete att få i ordning på 25 bombade byar, är ju inte så att lite guld löser det..

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av sämst Visa inlägg
    Beror väl på vad Prima ville uppnå, om det raderas inom några timmar och syftet var att locka deffen till HS så får man se det som ganska lyckat, och oavsett vad som sägs så är det ett riktigt jävla helvete att få i ordning på 25 bombade byar, är ju inte så att lite guld löser det..
    Om Prima raderar om några timmar så kan jag förstå. Men tror också det är svårt att deffa alla 30 byar som Flawless har även med mkt deff

Senior Member OlderMazes avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Om Prima raderar om några timmar så kan jag förstå. Men tror också det är svårt att deffa alla 30 byar som Flawless har även med mkt deff
    Om nu Prima ska radera, varför tog de inte med katapulterna? Visst tar längre tid, men ska man ändå offra offen kan man väl lika gärna ta med katapulterna? Eller?
    TEAM SKÄRPNING

Banned
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av OlderMaze Visa inlägg
    Om nu Prima ska radera, varför tog de inte med katapulterna? Visst tar längre tid, men ska man ändå offra offen kan man väl lika gärna ta med katapulterna? Eller?

Jag gissar på att tiden var viktig då Kärlek har unika skor för sina katas och man ville väl minska möjligheten för oss att hinna få in deff. Tanken borde väl vart att svälta bort vår off om man nu ser till targets

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av OlderMaze Visa inlägg
    Jag har samma åsikt som du, låter väldigt suspekt och verkar vara en lögn. Det har gått några timmar och Prima är kvar. Men "Time will tell"

Banned
    Reg.datum
    Dec 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Onkel Tom Visa inlägg
    Jag gissar på att tiden var viktig då Kärlek har unika skor för sina katas och man ville väl minska möjligheten för oss att hinna få in deff.
    Korrekt.

Citat Ursprungligen postat av Onkel Tom Visa inlägg
    Tanken borde väl vart att svälta bort vår off om man nu ser till targets
    Du får det att låta som att det fanns någon brilliant mastermind-plan bakom attacken. Detta var i all ärlighet den mest spontana aktionen kärlek hittills varit inblandad i.
    När man på fyllan skriver till någon och grinar över att en alliansmedlem blivit våldtagen genom kontringAR och börjar bitcha om att man ska anfalla konton "som är online istället" så får man helt enkelt finna sig i att också då ta emot inkommande. Som jag minns konversationen jag läste så bjöd du ju även in till det, right?
    Det fanns nog ingen deeper purpose i det här. Det fanns en off som behövde väggas, katapulter 3h bort och ett gemensamt intresse i att jävlas lite med Flawless. End of story.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rock Visa inlägg
    Du får det att låta som att det fanns någon brilliant mastermind-plan bakom attacken. Detta var i all ärlighet den mest spontana aktionen kärlek hittills varit inblandad i.
    När man på fyllan skriver till någon och grinar över att en alliansmedlem blivit våldtagen genom kontringAR och börjar bitcha om att man ska anfalla konton "som är online istället" så får man helt enkelt finna sig i att också då ta emot inkommande. Som jag minns konversationen jag läste så bjöd du ju även in till det, right?
    Det fanns nog ingen deeper purpose i det här. Det fanns en off som behövde väggas, katapulter 3h bort och ett gemensamt intresse i att jävlas lite med Flawless. End of story.
    Ehhh vem har gnällt ? Vad jag minns så sas det till er i igm att det var snyggt gjort oxå och om du scrollar i forum så säger jag samma där, blanda inte ihop oss på kontot med andras kommentarer. O ja jag anser det vara småfegt att enbart attackera konton som är offline, nu attackerade ni ett online och det kostade er 6 K katas vilket är en liten mer fair *kamp* även om vi hade haft en ännu fetare vägg med nån timme till på oss att dra in deff.

Brilliant masterplan får stå för dig, logisk slutledning för mig att man vill svälta ut off när man försöker nolla samtliga fält plus HS på ett konto , vad spelar det dig för roll vad jag tror ?

Gnället verkar mest komma från dig, vi är hur nöjda som helst med resultatet och ja det var snyggt tajmat och upplagt och vi på kontot har inte sagt nåt annat heller.

Senior Member OlderMazes avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Jag har samma åsikt som du, låter väldigt suspekt och verkar vara en lögn. Det har gått några timmar och Prima är kvar. Men "Time will tell"
    Det behöver inte vara en lögn. Beror säkerligen på kärleks avstånd med sina unika skor och att Flawless inte skulle hinna få in mer deff. Men det återstår fortfarande att se om Prima raderar eller ej
    TEAM SKÄRPNING

Sidan 54 av 92 FörstaFörsta ... 444525354555664 ... sistasista

Regler för att posta