Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Speed duals

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard Speed duals

Hej! Jag har tänkt att spela speed och kommer att spela väldigt seriöst, men man kan inte komma långt ensam därför söker jag erfarna spelare som kan vara väldigt aktiva..

Jag själv har spelat Travian i 4 år nu.. Vunnit endgame och kan det mesta i spelet men alltid nya saker man kan lära sig.. Jag spelar som en offensiv german, det innebär att kontot kommer att farma väldigt mycket...

Har själv inte tänkt att gulda.. Så ni som vill spela på kontot ska helst vara guldande spelare..

Planer för kontot får ni reda på ifall jag är intresserad..

Ifall ni är intresserade så är mitt skypenamn Affen9...

///MyLittlePony

Senior Member Jasons avatar
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av MyLittlePony Visa inlägg
    Hej! Jag har tänkt att spela speed och kommer att spela väldigt seriöst, men man kan inte komma långt ensam därför söker jag erfarna spelare som kan vara väldigt aktiva..

Jag själv har spelat Travian i 4 år nu.. Vunnit endgame och kan det mesta i spelet men alltid nya saker man kan lära sig.. Jag spelar som en offensiv german, det innebär att kontot kommer att farma väldigt mycket...

Har själv inte tänkt att gulda.. Så ni som vill spela på kontot ska helst vara guldande spelare..

Planer för kontot får ni reda på ifall jag är intresserad..

Ifall ni är intresserade så är mitt skypenamn Affen9...

///MyLittlePony
    Så du ska inte gulda men dina Co's ska?....
    Life is a maybe.....Death is for sure.... Sin is the cause.....Christ is the cure....

"I believe in Christianity as I believe that the sun has risen. Not only because I see it, but because I see everything by it."
    - C.S Lewis

"For a small reward, a man will hurry away on a long journey; while for eternal life, many will hardly take a single step."
    - Thomas A' Kempis

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av MyLittlePony Visa inlägg

///MyLittlePony
    Det brukar vara den som har kontot som först och främst skall gulda, men oftast delar man på kostnaderna - det har iaf jag gjort som CO om jag inte har jobbat mer än den som innehaft kontot.... då har han fått köpa guld den perioden. Men det där kan man ju komma överens om. Men det här "erbjudandet" finns inte på min karta iaf.
    sez 5 - Alexandria ...
    sez 6 - Kapodistrias i TheCrash; U902
    sez 7 - Nektarios i STP
    sez 8 - Ambrosia i GB, TP/POB
    sez 9 - No way

sez10 - Apicata i Ohh; TP/00

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jason Visa inlägg
    Så du ska inte gulda men dina Co's ska?....

Det jag menar är att det gärna tas emot guldande spelare.. Det behövs inte.. Jag söker dessutom flera än en också..
    Kan erkänna att jag uttryckte mig dåligt där..

///Affen

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Tja, jag är gärna med att lira på ett speed konto den här omgången.. tänkte precis fråga någon om dem skulle vilja lira tsm den här omgången. är ganska erfaren spelare. om du vill veta mer så adda min msn: sahliin@live.se.

Regler för att posta