Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 20 av 20

Ämne: Sushi! tackar

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Fett!
    Sez6 Rollergirl/Elmer Fud DM/JD
    Sez7 Fallen Angel RIP (Vinnare)
    Sez8 Dra räva i grus

Standard

caveman77
    Member

Reg.datum: Oct 2007

--------------------------------------------------------------------------------

Grattis till segern, ni förtjänar den
    Sen så kan man iofs i frågasätta er dammsugning av marknaden för att bli största allians
    Men "Jag är inte bitter" som en kännd Skövdebo (Robert Gustavsson) en gång myntade

Så ännu en gång, GRATTIS.
    Vi damsög ingen marknad SW hade vi varit allierade med länge. TCC förhandlade jag med när vi hette T5PC men förhandlingarna strandade. Sedan när dom tog kontakt nästa gång så var det ju lätt val. Vi hade ju redan pratat mycket innan. Sedan ville TCC ha med TDK så dom fick inbjudan.

Vi var aldrig i närheten av att vara största alliering. Vi hade däremot turen att ha Lilla som Off-ledare. Att sitta uppe ett dygn för att få iväg släggor mot ett VU imponerar då på mig. Hela tiden full koll och skickade dom vi hade i rätt tid, samtidigt så mörkades det hur många vi hade kvar.

Vi ses i höst igen

Banned
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

caveman77
    Sen så kan man iofs i frågasätta er dammsugning av marknaden för att bli största allians
    Ja, vissa bygger en stor allians, andra "dammsuger" för att ha störst Union...

Senior Member caveman77s avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av YingYang Visa inlägg
    Ja, vissa bygger en stor allians, andra "dammsuger" för att ha störst Union...
    Och visst var det tur att unionsdammsugaren fungerad. Tog dock ett tag då Chang, fiffi som han är, hittade en annan funktion, men när vi förklarat att det inte var en våtdammsugare så accepterade han faktum, om än lite trumpet. Fast det känndes änndå som att ta godis från ett barn på julafton

Men din dammsugare slutade funka tills denna rundan då Tobbe? eller kom du på samma fiffiga idé som chang och vägrade släppa greppet

Sez 2 : Caveman77 / ExMupparna / DGDF
    Sez 3 : CCR / DGDF
    Sez 4 : CavGoo / DGDF
    Sez 5 : CavGoo / DGDF
    Sez 6 : Beerpimplers / DGDF
    Sez 7 : BeluusFlos / Ceres /DGDFR http://travian-reports.net/se/raport.php?id=190607d4373
    Sez 8 : A-Laget /DGDF
    Sez 9 : Midgård / Rådgivare/DGDF
    Sez 10: Bröderna Djup / DGDF
    Sez 11: GoldenOldies / YG

Banned
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av caveman77 Visa inlägg
    Och visst var det tur att unionsdammsugaren fungerad. Tog dock ett tag då Chang, fiffi som han är, hittade en annan funktion, men när vi förklarat att det inte var en våtdammsugare så accepterade han faktum, om än lite trumpet. Fast det känndes änndå som att ta godis från ett barn på julafton

Men din dammsugare slutade funka tills denna rundan då Tobbe? eller kom du på samma fiffiga idé som chang och vägrade släppa greppet
    Släppa greppet? Har släppt det för länge sedan, bara vissa andra som envisas med att tro motsatsen.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

och det är en fantastisk skillnad på att släppa greppet mot för att tappa det.

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Roger Visa inlägg
    Vi damsög ingen marknad SW hade vi varit allierade med länge. TCC förhandlade jag med när vi hette T5PC men förhandlingarna strandade. Sedan när dom tog kontakt nästa gång så var det ju lätt val. Vi hade ju redan pratat mycket innan. Sedan ville TCC ha med TDK så dom fick inbjudan.

Vi var aldrig i närheten av att vara största alliering. Vi hade däremot turen att ha Lilla som Off-ledare. Att sitta uppe ett dygn för att få iväg släggor mot ett VU imponerar då på mig. Hela tiden full koll och skickade dom vi hade i rätt tid, samtidigt så mörkades det hur många vi hade kvar.

Vi ses i höst igen
    minst halva evil fick ett IGM från OS ledare om att gå över till OS och jag har även pratat med lite andra allianser och de hade fått samma IGM så lite dammsugning höll ni på med

Banned
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av trollet Visa inlägg
    och det är en fantastisk skillnad på att släppa greppet mot för att tappa det.
    Så fyndiga vi kan va, undra när vissa skall sluta bittra över gammla förluster, men det kostar väl på att få sitt VU bombat på fel tidpunkt, synd att vissa inte klarar att lämna rundor bakom sig...

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av YingYang Visa inlägg
    Så fyndiga vi kan va, undra när vissa skall sluta bittra över gammla förluster, men det kostar väl på att få sitt VU bombat på fel tidpunkt, synd att vissa inte klarar att lämna rundor bakom sig...
    den där var inte till dig...

men tack för att du la upp bollen åt mig

Banned
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av trollet Visa inlägg
    den där var inte till dig...

men tack för att du la upp bollen åt mig
    Såg så ut när du skrev, och vad som sagts under rundan så passade det in med.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta