Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 41

Ämne: Chang tackar....

Senior Member SilverLis avatar
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Då får väl jag också gå med detta krig där ni smutskastar varandra, SKÄMS PÅ ER!

Man kan tycka att man har "vunnit" en runda fast man inte har ett VU på 100. BR kanske känner att de har vunnit då de har varit ett orosmoln hela servern och endast irriterar med allt och alla.
    POP kanske känner att de tog en seger då de hade ett sjukt samarbete som många tycker, det kanske är mer värt än en seger.

Jag själv struntar halvt i att vinna EG, tycker att spelet innan EG är roligare och det är vad jag satsar på. Nu hoppas jag att ni alla lägger ner skitsnacket mellan varandra.

En seger behöver inte vara att ha ett VU på 100.
    Kamikaze!

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

Rundor Speed:
    Sez 1: SilverLi
    Sez 4: Jkkb
    Sez 5: SilverLi
    Sez 6: Jkkb
    Sez 8: Plojkonto
    Sez 9: Plojkonto
    Sez 10: Pumbaa
    Sez 11: Paranoid
    Sez 13: Evil Prevails

Sedan några slowrundor också:
    Första S1: SilverLi
    Andra S2: Jkkb
    Tredje S2: Jkkb

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Läs igen vad jag skrev..... ville ha en förklaring på hur han såg POB som vinnare, förkåt om jag svävade iväg lite, inget illa ment.

btw... På chang låter det som om detta är en kompistävling där flest vänner vinner. Du och jackie skulle nog utgöra ett oslagbart team

Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Det kanske jag skulle vara, tyvärr så är jag inget fan av TWO av personliga skäl.
    Men som jag sa så behöver inte bara VU på 100 vara den enda segern. Det finns många andra saker som spelar in också som just POB tycker är bättre än att just vinna. Ok, tror dock att Chang skulle velat att vinna, men finns annat än bara VU som spelar in i travianvärlden.

Men förstår vad du menar, men allt strävar inte runt EG, många hatar EG.

Edit. Misstolkade din mening om kompistävling, men låter detta stå kvar
    Kamikaze!

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

Rundor Speed:

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

POB´s enda mål har hela rundan varit EG, stå upp för det och börja inte hönsa om att ni hade andra agendor, bättre lycka nästa gång

Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av ecdsds Visa inlägg
    POB´s enda mål har hela rundan varit EG, stå upp för det och börja inte hönsa om att ni hade andra agendor, bättre lycka nästa gång
    Jag är en PPP:are och inte en POB. Det var mina egna tankar som vissa tänkte kanske, för alla tänker inte på att vinna.
    Kamikaze!

Rundor Speed:

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Standard

Det finns bra förlorare och dåliga vinnare ...

(nt)
    sez 5 - Alexandria ...
    sez 6 - Kapodistrias i TheCrash; U902
    sez 7 - Nektarios i STP
    sez 8 - Ambrosia i GB, TP/POB
    sez 9 - No way

sez10 - Apicata i Ohh; TP/00

Standard

Ni inser väl att VÄLDIGT många av dom som var med i POB har valt deff före off. Fanns flera i AAA-2 som hade med lätthet över 100.000+ i off trupper. Jag bad dom att anfalla (tror jag) och tror det gjorde lite skada iallafall...

Och jag kör inte travian för att vinna EG. Jag kör det för att ha kul på vägen dit. Visst, det är tråkigt när man förlorar och man blir lite ledsen. Men så får man tänka på allt det roliga man har fått göra på resan. Och alla vänner man har fått
    AAA i mitt hjärta!

sez: Haldor Dierfe AAA/AAA-2
    Är och förblir!

Banned
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kapodistrias Visa inlägg
    Det finns bra förlorare och dåliga vinnare ...

(nt)
    Så sant, vilket vissa har visat

Senior Member Dacotas avatar
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

Så sant, vilket vissa har visat
    Precis.......

Member fruktads avatar
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av ecdsds Visa inlägg
    Läs igen vad jag skrev..... ville ha en förklaring på hur han såg POB som vinnare, förkåt om jag svävade iväg lite, inget illa ment.

btw... På chang låter det som om detta är en kompistävling där flest vänner vinner. Du och jackie skulle nog utgöra ett oslagbart team
    Behöver jag verkligen förklara mig eller? Jag bryr mig inte om ditt VU var på nivå 100 eller du är 14 gånger större än mig.
    Jag skrev vad jag tyckte, inte vad som egentligen hände. Du kanske är en sådan person som inte nöjer sig med att vinna utan också vill banka in det fullständigt i skallen på folk.
    För många, är jag bara en i mängden och har själv aldrig kommit särkilt långt i spelet om man jämför med andra.
    Men mitt mål är att ha kul och jag tycker jag lyckades med det. (Trots alla arméer som marscherade mot mina byar och VU:t.)

Jag hoppas inte jag behöver förklara mig mer. Detta är trots allt en "tacktråd". Vill du diskutera mer så kan du skicka PM. En sådan här diskution har man inte i en "tacktråd".

Återigen tack för allt!
    fruktad
    Senast redigerad av fruktad den 10-06-05 klockan 17:53

Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 sistasista

Regler för att posta