Sidan 1 av 4 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 39

Ämne: Sol, bad och öl

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard Sol, bad och öl

Ja nu lägger jag ner detta. Serven enligt mig har fått en sådan stor klass skillnad. Finns ingen kamp kvar på serven.

Det är bara och kolla på statistiken så förstår man hur läget är. Inget direkt spel i det. Kanske att det är mer att ju fler vi är i en allians ju roligare är det. Fattar inte det och vill inte vara delaktig i en sådan upplösning. SEN är det ju sommar och öl på ingång.

På en vecka dödade jag 191030 soldater. Sänkte 3 HU städer. jag deffade bort 8000 soldater endast. KONSTIGT.. Så alla som har kattas. ANFALL för några anfall tillbaka kommer ju inte.

Fösta HU staden:
    http://travilog.org.ua/se/4367321/89...277c096912/2/1
    Andra HU staden:
    http://travilog.org.ua/se/8043539/53...ae961728a3/2/1
    Tredje HU staden:
    http://travilog.org.ua/se/6062531/5d...e88d693450/2/1

Och jag har fortfarande trupper kvar.

Ranking Allians Poäng
    1. AwesomeS 235132
    2. TBDA 191606
    3. AwesomeV 165372
    4. AwesomeO 138462
    5. G-S 131978
    6. ANGEELS 79729
    7. N.K 74193
    8. BOW 50459
    9. MBF-V 46717
    10. MBF-SAFE 44006

Ser någon ett fel här. JAG som ensam spelare har plats nr 2 på veckans anfallare. Och då är denna lista allianser som har plats på off listan.

1 spelare har mer off poäng än 30-50 spelare. hehe

Killar ut och kriga nu och trevlig sommar på er-

Standard

vackert
    du har rätt en spelare slår en hel allians det är stort
    The wise man in times of peace prepares for war

in peace sons bury their fathers in war fathers bury their sons

Standard

Vi raderar ju inte å skriker "buhu" i varenda forum som finns iaf :rolleyes:

Förövrigt är HS:en i den första länken så gott som återuppbyggd igen
    Light travels faster than sound, that is why some people appear bright before you hear them speak..

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av strange Visa inlägg
    hej hopp jag e bäst
    Att ligga högt på offlistan 1 vecka är väl ingen merit. särskilt eftersom man inte anfallit på hela servern innan.

Merit börjar det bli när man ligger där vecka efter vecka.
    S3 Kallekula - Narwhals

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av woffan Visa inlägg
    Att ligga högt på offlistan 1 vecka är väl ingen merit. särskilt eftersom man inte anfallit på hela servern innan.

Merit börjar det bli när man ligger där vecka efter vecka.
    Grejen var inte det om du läser. Det är konstigt att 1 spelare kan slå så pass många fler spelare. Såna som skryter om att ligga på plats 1 vecka efter vecka. ler
    Om det var sant skulle detta inte inträffa. Om det bara är ett fåtal spelare som anfaller är det inte svårt att komma in på off listan vecka efter vecka. Eller hur.

Och pålästa är du inte heller. Har jag inte anfallit innan. Kolla sammanlagda off poängen innan du yttrar dig.

Löjlig påstående.

Standard

Att du ligger etta på veckans anfallare är ju inte konstigt, allt motstånd som är nära har ju raderat...
    Light travels faster than sound, that is why some people appear bright before you hear them speak..

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

LOL, 280k offpoäng.. På 7 månader.. LOL!
    S3 - Leif Pagrotsky - Awesome

Gamla servrar
    S3-1 - Majestix - Riket/Styrelsen/Ledningen
    S1-2 - Parzo - Freedom
    S3-2 - Djur Tänjare - 60/OP
    S1-3 - Ankmamma - Hedone

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av evozz Visa inlägg
    Att du ligger etta på veckans anfallare är ju inte konstigt, allt motstånd som är nära har ju raderat...
    Jag skiter väl i vilken plats jag ligger på off listan Det jag påpekade var att jag tyckte att det var lite väl enkelt att slå alla ALLIANSER utom 1 på den off listan.

Försök läs och sen kom med ner tryckande påstående. Så istället visa vad du går för. Pajas

Och denna rad: LOL, 280k offpoäng.. På 7 månader.. LOL!

Betyder väl att du hånskrattar åt det. Med andra ord åt de flesta i din allians också. verkligen genomtänkt.

Ser ut som det ni lever p här är att komma med sarkastiska och nedvärderande påhopp på andra spelare. Inget som man väntar sig från en vuxen.. Men vad vet jag.
    Senast redigerad av strange den 10-05-23 klockan 21:47

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Min gissning är att anledningen till att du slår alla allianser utom en på veckans anfallare är, som Evozz var inne på, att vi andra började kriga på allvar för några veckor sedan vilket gör att det nu är långt till närmsta granne samtidigt som mycket trupper har hunnit dö. Att du i denna relativt lugna period bestämmer dig för att döda i stort sett hela din armé som du enligt tidigare offpoäng verkar ha byggt upp under större delen av servern och då dödar mer trupper än alla allianser utom en under en vecka tycker jag inte verkar så konstigt.

Att du skulle ha mer off än 30-50 spelare tillsammans är dock ingen slutsats du kan dra utifrån den listan. Slutsatsen du kan dra är att du under denna vecka ensam dödade fler trupper än de allianser som ligger under dig, vilket inte nödvändigtvis betyder att du hade mer off eftersom dessa allianser antagligen har off kvar som inte är död beroende på att de denna vecka antingen inte har anfallit lika mycket som dig alternativt att de inte har stött på lika mycket deff som dig. Men givetvis är det en kul grej ha att man dödade mer trupper än alla allianser utom en även om man måste vara medveten om bakgrunden

Btw, hade det inte varit smartare att använda dina trupper när det faktiskt (åtminstone enligt rankingen) fanns två jämna sidor istället för nu när Angeels i praktiken har förlorat?

Glad sommar på dig!
    Nuvarande konto:
    Inget

Tidigare konton:
    S3 (3): Isun - Awesome (Narwhals/PÅK)
    S1 (4): Red Army - KAOS
    S1 (3): Trialogerna/Bransch - R (WaP)/Hedone (HH)
    S4 (1): Isun - TSU

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av strange Visa inlägg
    Jag skiter väl i vilken plats jag ligger på off listan Det jag påpekade var att jag tyckte att det var lite väl enkelt att slå alla ALLIANSER utom 1 på den off listan.

Försök läs och sen kom med ner tryckande påstående. Så istället visa vad du går för. Pajas

Och denna rad: LOL, 280k offpoäng.. På 7 månader.. LOL!

Betyder väl att du hånskrattar åt det. Med andra ord åt de flesta i din allians också. verkligen genomtänkt.

Ser ut som det ni lever p här är att komma med sarkastiska och nedvärderande påhopp på andra spelare. Inget som man väntar sig från en vuxen.. Men vad vet jag.
    Skillnaden mellan merparten av min allians och dig är att de inte går ut och startar forumtrådar om hur fantastiska de är på att anfalla..
    S3 - Leif Pagrotsky - Awesome

Gamla servrar
    S3-1 - Majestix - Riket/Styrelsen/Ledningen
    S1-2 - Parzo - Freedom
    S3-2 - Djur Tänjare - 60/OP
    S1-3 - Ankmamma - Hedone

Sidan 1 av 4 123 ... sistasista

Regler för att posta