Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Visar resultat 31 till 39 av 39

Ämne: Sol, bad och öl

Senior Member leaxs avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av solle Visa inlägg
    Jag kommer aldrig bli någon slägg byggare men förstår vilket jobb du lagt ner på det. Så kan bara skriva stort Gratz till ett bra avslutande jobb på kontot. Så ha det nu så bra på stranden.
    Hej solle, det var länge sedan
    Big L, stolt och stark med konto :^)

Senior Member solles avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av leax Visa inlägg
    Hej solle, det var länge sedan
    Tjabba Efter en dåre här på server3 så har jag lagt ner server3 helt och spelar nu bara på server1.

Så vet du var du hittar mig i framtiden, många av mina DEF byggare valde att göra det med. Bruce har blivit känd på server1 med. Men inte för att kriga
    Smärta är temporärt, stolthet för evigt. Leksing tills jag dör

Solle Server 2, ingen co, inga sitters, nu kör vi en gammal hederlig runda på egna ben!

Solle Server4 som German, kör själv på kontot men gott om lojala vänner som hjälper varandra

Standard

Jag kommer aldrig bli någon slägg byggare
    Nää, för du bygger ceasars i alla byar istället för att koncentrera dom till en offby och alla dina byar fördelas jämnt mellan alla co:s där co:na själv får bestämma vilka trupper som skall byggas Då är det omöjligt att bygga upp en stor slägga... Allt annat än optimalt bygge med andra ord.

Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av masse112 Visa inlägg
    Nää, för du bygger ceasars i alla byar istället för att koncentrera dom till en offby och alla dina byar fördelas jämnt mellan alla co:s där co:na själv får bestämma vilka trupper som skall byggas Då är det omöjligt att bygga upp en stor slägga... Allt annat än optimalt bygge med andra ord.
    Nä i en by ska man ha en fet Cesar arme, du kan ju fråga DM, Norrland som fick besök av den armen hur skoj det var. Men min son körde en 100% Cesar konto, gick inte så bra. Men vet inte om det är en värdig utgång för att bedöma det, inte så aktiv, inget guld, vet inte om han byggde några brunnar heller.

Att jag inte kommer över 20-25k med en arme har inget med co eller annat att göra, jag krigar konstant så det blir inte så mycket trupp då. Men jag trivs med att spela så, så kommer att göra det i framtiden med. Som på server1 nu, krigat sat... i några månader nu, pop rank är skit men jag låg på OFF rank 14 när jag var som bäst.

Så alla spelar som dom vill, som han som skapade tråden här, han byggde på sig en fin slägga och spelade skiten ur många.
    Senast redigerad av solle den 10-05-29 klockan 19:45

Solle Server 2, ingen co, inga sitters, nu kör vi en gammal hederlig runda på egna ben!

Solle Server4 som German, kör själv på kontot men gott om lojala vänner som hjälper varandra

Standard

Nä i en by ska man ha en fet Cesar arme, du kan ju fråga DM, Norrland som fick besök av den armen hur skoj det var. Men min son körde en 100% Cesar konto, gick inte så bra. Men vet inte om det är en värdig utgång för att bedöma det, inte så aktiv, inget guld, vet inte om han byggde några brunnar heller.

Att jag inte kommer över 20-25k med en arme har inget med co eller annat att göra, jag krigar konstant så det blir inte så mycket trupp då. Men jag trivs med att spela så, så kommer att göra det i framtiden med. Som på server1 nu, krigat sat... i några månader nu, pop rank är skit men jag låg på OFF rank 14 när jag var som bäst.

Så alla spelar som dom vill, som han som skapade tråden här, han byggde på sig en fin slägga och spelade skiten ur många.
    Kriga i det är fallet betyder att skicka en massa singelattacker med katas där det slås ut byggnader som smedjor och akademier. Ingen uppföljning av katas, vilket leder till hög offrank men ingen förstörelse hos fienden. En skicklig krigare dödar byar utan att stiga snabbt på offranken.

Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av masse112 Visa inlägg
    Kriga i det är fallet betyder att skicka en massa singelattacker med katas där det slås ut byggnader som smedjor och akademier. Ingen uppföljning av katas, vilket leder till hög offrank men ingen förstörelse hos fienden. En skicklig krigare dödar byar utan att stiga snabbt på offranken.
    Beror nog lite på hur man spelar. Jag har nollat många fiender byar på server1 helt själv. Men jag går gärna i täten och tar förlusterna, så kan Romarna smita in bakom och riva. Germaner bygger både fortare och billigare upp sin OFF igen. Så man får ju utnyttja spelet rätt med.

Så jag är ingen feg lirare som dig, tar gärna förluster för att få bort fienderna jämte mig. Ju färre jag har jämte mig ju bättre är det. Som nu har jag förlorat ca 13-14k yxa och en bra bunt kata. Men då har jag dödat 35k fiender för det, mitt område är snart 100% fritt från kata som når mig fort, så det är värt varje förlorad trupp.

Senior Member leaxs avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Alla har sin egen stil, jag kan ju själv säga att det inte passar mig till 100% att spela som solle är lite för intensivt för mig kanske ^^

Jasså hur har han blivit känd då?
    Big L, stolt och stark med konto :^)

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Håller väl med om att Solles spelstil inte är optimal på något sätt. Men helt klart underhållande

@ Solle: Det går att kombinera de två världarna av stort svep och konstanta anfall med!
    Se2 (nr2): Byggmark, ~DH~
    Se7 (nr1): Red Wine, RPx
    Se1 (nr3): Lampard, hTs
    Se4 (nr2): Nottsan, FA (lyxco!)
    Se2 (nr3): Eirene, -Ros- (Vinnare offrank) (scrolla!)
    Se3 (nr3): Groundbuilder, Awesome
    Sez (nr10): Enola Gay, Team Skärpning
    Se1 (nr5): Omar little, offrekord med nätta 800k eller något.

Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av byggmark Visa inlägg
    Håller väl med om att Solles spelstil inte är optimal på något sätt. Men helt klart underhållande

@ Solle: Det går att kombinera de två världarna av stort svep och konstanta anfall med!
    Jag spelar inte för att det ska vara optimalt, jag spelar som jag tycker det är roligt. Men börjar bli sugen på att prova min första Galler DEF runda, så du blir det ju att bygga sjukt stora arméer.

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Regler för att posta