Vadå var?
PÅK finns kvar och frodas!![]()
Vadå var?
PÅK finns kvar och frodas!![]()
s3 Buckcherry
Snyggt strangeJag tycker det är bra att sänka tre huvudstäder i en relativt fredlig tid, det blir svårare då ju
Big L, stolt och stark med konto :^)
Eftersom ni påstår er inte ha något motstånd eller liknade samt drar upp med ett inlägg som det här så antar jag att det är en fredlig tid.
Kanske just därför ni krossat ert motstånd? Poängen är den att Stranges anfall blev snarare mer beundransvärt än om det hade varit krigs tid.
Fast jag vet ju inte, spelar ju inte längre på s3![]()
Big L, stolt och stark med konto :^)
Eftersom mitt inlägg citeras.
Det är en relativt fredlig tid nu eftersom Angeels i stort sett är borta så att antalet stora smällar inte är lika många längre, dock innebär det inte att det inte krigas. Jag förstår din poäng med att det är svårare att sänka huvudstäder när inte lika många från ens egen sida attackerar men jag har svårt att hålla med om att det skulle göra det mer beundransvärt eftersom det i mina ögon verkar dumt att inte istället anfalla när man har betydligt större chans att komma igenom och samtidigt har möjlighet att underlätta för sina allianskamrater. Travian är trots allt ett lagspel.
Sen kan det även diskuteras ett det är ett beundransvärt resultat för en off på ca 120k + vågor att hinna med att sänka 3 st huvudstäder innan den är borta. Tror dock inte att den diskussionen kommer leda någon vart så nöjer mig med att konstatera att det blev ett par stora smällar, vilka alltid är trevliga att kolla på.
Nuvarande konto:
Inget
Tidigare konton:
S3 (3): Isun - Awesome (Narwhals/PÅK)
S1 (4): Red Army - KAOS
S1 (3): Trialogerna/Bransch - R (WaP)/Hedone (HH)
S4 (1): Isun - TSU
Jag kommer aldrig bli någon slägg byggare men förstår vilket jobb du lagt ner på det. Så kan bara skriva stort Gratz till ett bra avslutande jobb på kontot. Så ha det nu så bra på stranden.
Smärta är temporärt, stolthet för evigt. Leksing tills jag dör
Solle Server 2, ingen co, inga sitters, nu kör vi en gammal hederlig runda på egna ben!
Solle Server4 som German, kör själv på kontot men gott om lojala vänner som hjälper varandra