Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Vart bygger man sin hövding?

Junior Member
    Reg.datum
    May 2010

Standard Vart bygger man sin hövding?

I vilket slags hus är det man bygger upp hövdingen i?

Standard

Du kan bygga din hövding i Palatset eller i residensen. Men innan du kan göra det så måste du forska fram den, för det behöver du akademi nivå 20 och sammlingsplats nivå 10 (om jag inte minns fel). Sen behöver du också utveckla din residens eller palats till nivå 10.

Senior Member
    Reg.datum
    May 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av fluffen Visa inlägg
    Du kan bygga din hövding i Palatset eller i residensen. Men innan du kan göra det så måste du forska fram den, för det behöver du akademi nivå 20 och sammlingsplats nivå 10 (om jag inte minns fel). Sen behöver du också utveckla din residens eller palats till nivå 10.

Du kan också bygga en hövding vid nivå 20 i residens och nivå 15 och 20 i palats

Kommunist, snäll och en läskburk, det är vad jag är

Junior Member
    Reg.datum
    May 2010

Standard Såhär

Jag har Akademi i level 20
    och samlingsplats i level 15 och sen Palats i level 14 och jag kan inte bygga den i palatset... Jag har även forskat fram den...

Senior Member joals avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

det är för att du vid nivå 10 skapat en ny by med 3 nybyggare. vid nivå 10 och 20 residens alternativt 10,15 och 20 palats kan du bygga antingen 3 nybyggare eller 1 hövding. Eftersom du vid lvl 10 palats skapat en ny by med 3 nybyggare måste du dra palatset till lvl 15 för att kunna bygga en hövding.
    Penisförlängare:
    s1 (2): Joal 1048700 offpoäng (dåvarande rekord), hjälte: nivå 142 (dåvarande rekord)
    s1 (4): Tribble (tillsammans med kråkan): 2422860 offpoäng (rekord), hjälte: nivå 193 (rekord)

Regler för att posta