Tjabba, Glada Forumanvändare samt icke glada och sedan................ Modsen

Jag heter Cengiz, En skön lirare från Stockholm på 15 bastan.

Föredrar Datan där det finns så mycket att hitta och finna, tex som Travian vilket är ett fantastiskt spel, även andra forum i USA har jag hållit på med, och jag gillar utforska områden hela tiden.

IRL Sysslor: Thai Boxning som jag har hållit på länge, snart 2 år.
Fotboll är jag en lirare och teamplayer på .
Vara Social, sedan sist men absolut inte minst är mitt intresse för historia då jag har snart samlat ihop ett bibliotek hemma hos mitt rum, Allt från Egyptisk Mytologi till Leonardo Da Vinci's Tid där jag samlat nästan alla civilisationers böcker.

Personlighet: Mycket Glad Teamplayer som gillar ha det rättvist, Jag är klassens kompis då jag känner alla väl, Mycket tänker jag på Vad som händer efter döden och filosofi på massa olika former och språk, och dens innebörd. Sedan är jag den där typen som tänker "Vad skulle Hända iaf detta skulle inte hända?" .

Framtiden enligt min vinkel:Jag Kommer antingen blir en Historiker som kommer skriva massor med böcker och träffa,resa historiska platser som Mexico city där det mäktiga aztekriket var en gång.
Eller tar jag något högt statlig jobb inom Juridik/Vård.

Bästa boken jag någonsin har läst: Många IRL frågar mig detta, Jag skulle rekommendera "Vete,Vapen & Virus" Som min bästa bok, där dem förklarar med otrolig utformlerat språk, Sedan Människans utveckling för stenåldern till Nutiden. Boken har otroliga information som tex "Flera Indianer dog av sjukdomarna som togs från europa till Sydamerika än Spanska vapen", Inte många som vet just det.

Finns typ inte mer att förklara än så, Iaf du vill ha historielektioner så är jag ärad om jag får hjälpa dig i det.

Peace out