Sidan 35 av 50 FörstaFörsta ... 25333435363745 ... sistasista
Visar resultat 341 till 350 av 492

Ämne: VU-Rapporter

Senior Member leaxs avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Jag vill minnas att jag lyckades dra ned en hel del på OS utan spioneri så antagligen hade de bara tur också, eller så kanske ni bara är bra på att ställa fel sorts trupper framför motståndarens armé som när jag hittade 51000 germanska scouter i en HS helt försvarslösa ^^
    Big L, stolt och stark med konto :^)

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av sebastian_21 Visa inlägg
    Ingen som sagt det. Menade mer på ditt linlägg om att jag tyckte ert VU var sämre deffat
    hade räckt förra rundan, bara att du samlat otroligt många spelare den här rundan för att deffa ett VU vilket är sjukt tråkigt.
    spelar:
    sez
    s.3
    HoN
    bingo
    dotA
    c.s 1.6
    WoW
    teeworld
    poker
    hängagubben

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av .senapsgas. Visa inlägg
    hade räckt förra rundan, bara att du samlat otroligt många spelare den här rundan för att deffa ett VU vilket är sjukt tråkigt.
    Taktik kallas det, hellre ett väldeffat VU än 4 halvdant deffade
    Och tja, för att kommentera unionen POB, den ser inte ut o vara större än de största blocken genom rundorna.. det väldeffade VU´t beror som du säger på att det är många som sammarbetar, istället för flera parallella "sammarbetande" VUn så har en hel del spelare samlats för o deffa 1 istället, smart... Tydligen
    Vänligen
    Octavianus

Banned
    Reg.datum
    May 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Octavianus Visa inlägg
    Och tja, för att kommentera unionen POB, den ser inte ut o vara större än de största blocken genom rundorna.. det väldeffade VU´t beror som du säger på att det är många som sammarbetar, istället för flera parallella "sammarbetande" VUn så har en hel del spelare samlats för o deffa 1 istället, smart... Tydligen
    Kvalite framför kvantitet ?

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard

Ja, tråkigt för dem som inte har lika väldeffade VU kanske... :P

Om deff och samarbete kan leda till en vinst som lite omväxling, istället för att det alltid är som "förra rundan" så ger det en extra dimension till spelet, sen kan man tycka att deff och samarbete är tråkigt men målet är ju vinst och kan det leda till vinst, så varför inte?

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Då har det smällt lite igen i TPs VU så jag tänkte att jag lägger upp de rapporterna här eller jag kanske ska göra som de andra sitta och tjabba om spioneri i en VU-RAPPORT TRÅD!

då börjar vi med popparen NR1 från YG: http://travian-reports.net/se/report/386371c3923

Vi följer upp med popparen NR1 från RoM: http://travian-reports.net/se/report/386380c0719

Som en blixt från klar himmel kommer denna killen från UDV: http://travian-reports.net/se/report/386391fb07f

Sist och också minst killen med Storhetsvansinne från UDV: http://travian-reports.net/se/report/386415b86eb

Banned
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

För att försvara TP lite så har dom lika bra def i VU denna rundan som förra, skillnaden var att det fans ett med något bättre def.

Octavianus
    Japp, det kallas Taktik, men hur kul är det att veta att man skall vinna sedan dag 1?
    Och säg inte att ni inte gjorde det, för alla andra viste det.

Och för övrigt är den större än andra unioner, den enda union som eventuellt skulle vart större är den du ledde runda 3-4 eller 5 med AcEi i spetsen, eller vad ni nu hette.

Brima
    Ja, tråkigt för dem som inte har lika väldeffade VU kanske... :P

Om deff och samarbete kan leda till en vinst som lite omväxling, istället för att det alltid är som "förra rundan" så ger det en extra dimension till spelet, sen kan man tycka att deff och samarbete är tråkigt men målet är ju vinst och kan det leda till vinst, så varför inte?
    Def och sammarbete brukar leda till vinst, givetvis med hjälp av släggor, vilket ochså finns nu, så det har inte gett någon extra dimension till spelet.
    Och målet är vinst, men återigen, hur kul är det att vinna ohotat?

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Jag vet inte ifall du någonsin har suttit på något VU men kan säga att förra rundan hade släggorna fått ungefär samma resultat mot Ceres VU och TPs.

Att inte våra motståndare inte lärt sig att bygga deff eller att samarbeta med de som kan är ju inte riktigt TPs fel?!

Men vi får väl se vad som händer när det smäller i Fribergs VU blir det samma resultat där så är väl Friberg korkad och feg som har deff i sitt VU

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av YingYang Visa inlägg
    För att försvara TP lite så har dom lika bra def i VU denna rundan som förra, skillnaden var att det fans ett med något bättre def.

Japp, det kallas Taktik, men hur kul är det att veta att man skall vinna sedan dag 1?
    Och säg inte att ni inte gjorde det, för alla andra viste det.

Och för övrigt är den större än andra unioner, den enda union som eventuellt skulle vart större är den du ledde runda 3-4 eller 5 med AcEi i spetsen, eller vad ni nu hette.

Def och sammarbete brukar leda till vinst, givetvis med hjälp av släggor, vilket ochså finns nu, så det har inte gett någon extra dimension till spelet.
    Och målet är vinst, men återigen, hur kul är det att vinna ohotat?

Ohotat är lite småkorkat att skriva efter du sett de attackerna jag lagt upp här.

Du är en strateg så kan du inte gå in och förklara att släggor gör större skada när det inte finns nån mur ivägen?

Det är fortfarande inte klart så att säga att Tp redan vunnit är långt ifrån rätt men man håller ju tummarna iaf.

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av bagarn83 Visa inlägg
    Då har det smällt lite igen i TPs VU så jag tänkte att jag lägger upp de rapporterna här eller jag kanske ska göra som de andra sitta och tjabba om spioneri i en VU-RAPPORT TRÅD!

då börjar vi med popparen NR1 från YG: http://travian-reports.net/se/report/386371c3923

Vi följer upp med popparen NR1 från RoM: http://travian-reports.net/se/report/386380c0719

Som en blixt från klar himmel kommer denna killen från UDV: http://travian-reports.net/se/report/386391fb07f

Sist och också minst killen med Storhetsvansinne från UDV: http://travian-reports.net/se/report/386415b86eb
    Undra hur många speed rundor det ska gå innan folk börjar förstå hur viktigt det är att få ner muren innan släggorna kommer in....Hade ens skärpnings slägga smält så många nivåer hos tps vu? Utan att få ner muren innan dvs..
    Sez 2 - Jillan WoD
    Sez 3 - Sweet Victory / Gurkan Vendetta
    Sez 4 - Principessa Nexus
    Sez 5 - Dreamteam DX
    Sez 6 - The Prophet Mupp
    Sez 7 - Sailor moon(Start) sen Travezhilton Mupp
    Sez 8 - Headhunterz BR!
    Sez 9 - The Prophet JoP
    Sez 10 - 176-761 176 (första 60 dagarna)
    Sez 11 - Evil Activities Asylum
    Sez 12 - JIZ Liberty
    Sez 13 - Lammkött The Whos

Sidan 35 av 50 FörstaFörsta ... 25333435363745 ... sistasista

Regler för att posta