Visar resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Ny som söker nån som kan ta mig under sina vingar

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2010

Talking Ny som söker nån som kan ta mig under sina vingar

Jag är splirrans ny i detta spelet håller fortfarande på att bygga upp lite smått med hjälp av den där nissen till höger

Jag älskar sådana här spel som kräver lite engagemang av en.. Jag är mamma ledig så kommer kunna ha tillgång till datorn typ dygnet runt så när jag väl får kläm på spelet tror jag mig vara en tillgång!

Men just nu fattar jag ingenting men fick rådet att gå med i en allians och på så sätt få tips och råd hur man ska göra..

Så jag undrar helt enkelt om de är nån som har tid och lust att ta mig under sina vingar och lära mig allt Han/hon kan?

ok jag avslutar med denna säkert ur dumma fråga.. hur går man med i en allians? har lite grannar men inga e med i allianser.

ja där skrämde jag säkert bort varenda kotte med den frågan

men men jag e bara ärlig!

Tack på förhand!

Junior Member nappen26s avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Tjena
    Mig skrämde du inte
    Hjälper dig gärna, har du skype?
    Annars kan vi prata ingame.
    Heter Drister på server 4.

Senior Member Kalmar FFs avatar
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard

har du skype ? adda vilhelmjohansson så ska jag lära dig allt jag kan bara fråga!

bygg ambasad sen skicka en förfrågan till en alliansledare och skriva en fin annsökan om dig själv osv sen om han vill ha med dig så kan du titta i ambasadeb så aknske du har en inbjudan där!
    Spelar CoD4 CoD Black Ops CS 1.6 och Battlefield Bad Company 2

Haru lust att spela nått?? Skicka ett pm

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard Så snälla ni e

De där med ambassad får jag nog vänta lite me för just nu vägrar den där gubben till höger låta mig göra mer förrän trupperna e framme..

jobbigt och vänta ju =)

kan man söka allianser som ligger nära ens kordinater.. för de e väll tanken att man ska vara nära varandra eller har jag fattat fel?

Standard

Det stämmer. Det är bäst om ni ligger nära varandra, Och i vissa allianser är det ett krav för att bli medlem.

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard

Kan man söka efter allianser utefter kordinaterna? och hur gör man i så fall?

Junior Member nappen26s avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Det går tyvärr inte och jag kollade på ditt område, finns bara du och någon annan, det bästa vore om du sökte en allians som har samma väderstreck som dig, dvs dina koordinater är -67 33 dvs säga att du ligger i sydöst, eller nordväst, är lite kass på detta någon annan får bekräfta :S

PS: När det lyser gult vid meddelande betyder det att du har fått ett meddelande

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard

haha jo de har jag listat ut nu =)

men suck så långsamt de går när man måste vänta på att de skall produceras.. vill ju börja fixa fram trupper o lite.. nu rullar man mest tummarna och väntar att klockan ska gå.. trodde de var mer action i de här spelen.. men de e väl för att de e i början..

Senior Member rorros avatar
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

Tänker slölira denna runda, men om du vill ha lite tips och råd så kan du skicka ett meddelande här så kan jag hjälpa dig.

Senior Member lacken12s avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Starterna är alltid urtråkiga tycker jag, Men det blir så mycket roligare.. jag lovar, kan även jag hjälpa dej..

Regler för att posta