Sidan 1 av 3 123 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 29

Ämne: Långsamt på server 1

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard Långsamt på server 1

Är det bara för mig som allt laddar långsamt på server 1? Sedan underhållet tar det ibland upp till 10 sek för sidorna att ladda.

Man blir ju mindre och mindre sugen på att fortsätta gulda när saker inte fungerar som de ska och jag har inte sett någon förklaring heller?

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Спецназ Visa inlägg
    Är det bara för mig som allt laddar långsamt på server 1? Sedan underhållet tar det ibland upp till 10 sek för sidorna att ladda.

Man blir ju mindre och mindre sugen på att fortsätta gulda när saker inte fungerar som de ska och jag har inte sett någon förklaring heller?

samma problem
    Citat Ursprungligen postat av Jerry Seinfeld
    Att tala offentligt är det som folk är mest rädda för enligt de flesta undersökningar. Att dö hammnar som nummer två på listan. Döden är nummer två! Verkar det rätt?
    Det betyder alltså att den genomsnittlige personen på en begravning hellre ligger i kistan än håller minnes tallet."

Standard

tar typ 3 sek här men inte s¨å farligt långsamt

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Flarken Visa inlägg
    tar typ 3 sek här men inte s¨å farligt långsamt

Ungefär men fortfarande tillräckligt irriterande för att man ska reta upp sig på det.
    Citat Ursprungligen postat av Jerry Seinfeld
    Att tala offentligt är det som folk är mest rädda för enligt de flesta undersökningar. Att dö hammnar som nummer två på listan. Döden är nummer två! Verkar det rätt?
    Det betyder alltså att den genomsnittlige personen på en begravning hellre ligger i kistan än håller minnes tallet."

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

10 sekunder var väl att ta i, men ungefär 3 som tomten innan sa.

Men blir ganska jobbigt ifall man ska kolla igenom allting, 3sekunder överallt. Blir en j*vla tid!

Senior Member joals avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

japp det segar, otroligt frustrerande!
    Penisförlängare:
    s1 (2): Joal 1048700 offpoäng (dåvarande rekord), hjälte: nivå 142 (dåvarande rekord)
    s1 (4): Tribble (tillsammans med kråkan): 2422860 offpoäng (rekord), hjälte: nivå 193 (rekord)

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard

Segar för mig med, och samma för de jag pratat med i min allians.

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard

Några kommentarer/prognoser från travianteamet beträffande detta? Spelet är ju segt som klister. Uppdateringstider på 1-2s är mer regel än undantag, 4s är inte ovanligt. Detta är väldigt irriterande.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Påtagligt och betydligt segare än innan, men det är lite upp och ner. Stundvis kan det gå normal, men generellt sätt går det otroligt mycket segare. Testat från flertal olika anslutningar och felet är till synes beläget från servern.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av vitzippa Visa inlägg
    Påtagligt och betydligt segare än innan, men det är lite upp och ner. Stundvis kan det gå normal, men generellt sätt går det otroligt mycket segare. Testat från flertal olika anslutningar och felet är till synes beläget från servern.
    såpass?

Sidan 1 av 3 123 sistasista

Regler för att posta