Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 14 av 14

Ämne: MultiHunter eller jag gjort fel?

Senior Member besaros avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av MuskelMorfar Visa inlägg
    MH måste gjort fel!
    Saxat ur de holländska reglerna (översatt till engelska)

§ 2.3 Any form of communication within the game should be in Dutch. This includes account and alliance profiles.

och

§ 3.1 In the event of a breach of the Rules, the Multi Hunters or Administrators decide on a punishment. Raw materials, buildings, villages or troops lost during the spell will never be refunded.

Citat Ursprungligen postat av MuskelMorfar Visa inlägg
    Eller så använder man GT och säger att sin sitter skickade brevet.
    § 1.2 The owner is the person who has his email address associated with the account.

§ 1.6 The account owner is responsible for everything that is done by supervisors and dual players.
    Senast redigerad av besaro den 10-04-12 klockan 10:46
    Citat Ursprungligen postat av Iceclamber Visa inlägg
    vet inte vad som sker med dagens kællkritik. men fan do your WIKI eller googla næsta gång!

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tink Visa inlägg
    Holland har dessa regler att endast Holländska är acceptabelt språk. De accepterar inte heller att ni använder translator utan ni måste skriva på Holländska. Det finns inga undantag alls här.

Det är helt upp till varje land att avgöra vilka språk som gäller. Betänk också att här i Sverige läser vi Engelska i skolan, vilket inte är något som sker överallt, så för en del länder är Engelska inte alls lika självklart som det är här.
    Så det är alltså ett regelbrott att utrycka sig på knackig holländska?
    Det finns inget sätt att se att någon använt sig av en translator egentligen förutom att språket ofta kan kännas en aning uppstyltat och kan innehålla smärre meningsbyggnadsfel.

Senior Member Gizkas avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Jag tycker det är vanligtvis ganska uppenbart om någon har använt Google översättare, som jag gjort med den text, eftersom Google översätter inte till att göra korrekta meningar. Men jag verkligen tycker att det bör tillåtas att använda det, eftersom du fortfarande kan förstå det mesta.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Jobbar som support och får en del frågor ibland där dom använt en translator både till svenska och engelska och i 9 fall av 10 är det lättare att lösa en rebus än att klura ut vad dom frågar efter
    \"You don't have to be great to start, but you have to start to be great.\"

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta