Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Det här med guldningen..

Banned
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av kalle_skutt Visa inlägg
    Men jag fattar ändå inte varför travian inte fixar det då skulle dom ju tydligen känna grymt med cash på att massa småungar köper guld :rolleyes:
    Är du dum eller?
    jag tycker du läser om den meningen du skrev tyst för dig själv och försök förstå hur dum du är.

Det skulle bli stora problem för travian ifall massa barn fick massa skulder.
    Habbo fick åka till plus i SVT bara för den dumma pojken som inte visste vad han gjorde.

Citat Ursprungligen postat av Jezzper Visa inlägg
    haha du har ju rätt, tänk alla små ansvarslösa med mobil telefon travian skulle ju kunna dela ut gratis guld nästan hehe,
    Finns inget som är gratis.

Senior Member lacken12s avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Tur att jag inte är en sådan skitunge, kan någon av er förklara för mej då vad E-kort är ?

Senior Member besaros avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av lacken12 Visa inlägg
    Tur att jag inte är en sådan skitunge, kan någon av er förklara för mej då vad E-kort är ?

Man skulle kunna säga att det fungerar som en elektronisk motsvarighet till ett vanligt kort.
    För min del så fungerar det utmärkt som en emulator då jag bara har ett maestro card som inte fungerar något vidare när det gäller betalningar över internet. E-kortet fungerar som ett mastercard som går utmärkt att handla med online, dessutom är det mycket säkrare än vanliga kort eftersom du själv bestämmer hur mycket pengar det ska vara på kortet när du använder det, dessutom är kortnumret statiskt och fungerar bara en gång. Det kan med andra ord inte kapas som vanliga plastkort kan.

http://www.swedbank.se/sst/inf/out/i...135189,00.html
    Citat Ursprungligen postat av Iceclamber Visa inlägg
    vet inte vad som sker med dagens kællkritik. men fan do your WIKI eller googla næsta gång!

Senior Member Chelsea 1337s avatar
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Jag använder moblien och bankonto och sånt :P

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta