Sidan 95 av 135 FörstaFörsta ... 45859394959697105 ... sistasista
Visar resultat 941 till 950 av 1346

Ämne: Det ryktas att

Junior Member luongos avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Det ryktas att lejon är stolt över att ha lyckats bomba lite resursbyar...

Jag säger inte att rusa 15h för att förstöra en 70 pop by inte är modigt, men i ett krig så finns det kanske viktigare mål? Men jag vet dock inte vilka prioritetsmål ni har i Freedom.

Lejon, snälla sluta spamma! Jag vill läsa "det ryktas att"-tråden! Spamma kan du göra på din egen blogg!

Junior Member Brisingrs avatar
    Reg.datum
    Dec 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jenkarn Visa inlägg
    Ännu en unik artefakt har bytt ägo
    Ja även här väldigt dåligt av oss, spelaren tillhörde samma gäng som tappade pungkulorna efter rollbacken och borde kollats upp bättre helt klart. bse o arnolds time attacker höll på i 2 dar och ändå hörde han aldrig av sig. stabilt. Men som han sa den gode Jesus låt den som är utan synd kasta första stenen.

Men vi är fortfarande kvar och väntar ännu på att lejon skall komma och kapa benen av oss högre upp

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Hayat Visa inlägg
    Såvitt jag vet har ni inte väggat nåns off i SE mer än delar av den? Sen att kalla det en hel del offar är väl lite väl magstarkt. Men jag kan ju ha fel
    Delar av en halv off tom
    Senast redigerad av bello den 10-11-02 klockan 19:39

Standard

Citat Ursprungligen postat av Brisingr Visa inlägg
    Ja även här väldigt dåligt av oss, spelaren tillhörde samma gäng som tappade pungkulorna efter rollbacken och borde kollats upp bättre helt klart. bse o arnolds time attacker höll på i 2 dar och ändå hörde han aldrig av sig. stabilt. Men som han sa den gode Jesus låt den som är utan synd kasta första stenen.

Men vi är fortfarande kvar och väntar ännu på att lejon skall komma och kapa benen av oss högre upp
    Tur att vi inte tror på sägner

Junior Member Brisingr.s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010

Standard

Inte trodde jag var ett krav i erat block faktiskt.

sluta spring runt på snabba hästar och leta småoffer kom på riktigt besök ist vet jag lovar att vi ställer ut både tomtegröt och snabbkaffe till er

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av trollet Visa inlägg
    Ta 12 * 3 spelare som jönsar, så är du i närheten av vad jag tycker är illa utnyttjad trupp.

Och hur får man ihop offpoäng ?

I min travianvärld genom att döda annans trupp, det lär man inte göra om man som en hackad Duracell-kanin anfaller pop 60-byar....

Bitter ?

Inte det minsta, snarare förundrad hur ni väljer att prioritera.
    Om man ser det så här bätre att det går fort att banka ner någon i skorna än att göra det sagta mindre traumatiskt att förlora ett kono fort än sagta så vi är human mot våra stakars förleda Fi som inte inser att Freedom kan man ändast få om den andra siter i korgen. ( ja det är ett typiskt Lejons citat ryktas det om)

Såvitt jag vet har ni inte väggat nåns off i SE mer än delar av den? Sen att kalla det en hel del offar är väl lite väl magstarkt. Men jag kan ju ha fel
    Det ryktas att vi på senare tid vägat flera bla, Brisinger, Larwen flera omgångar då den delat upp sig.och det kommer säkert fler lyckade väggnar ryktas det om.

Citat Ursprungligen postat av luongo Visa inlägg
    Det ryktas att lejon är stolt över att ha lyckats bomba lite resursbyar...
    Ryktas att ja sänker man 6 byar på en timme har man lite att komma med tillskiland från andra som bara sänker en. Men det ryktas att jag kommer pang mer inom en snar framtid

Citat Ursprungligen postat av Brisingr Visa inlägg

Ryktas att jag lovar att ge k massa uppmärksamhet de kommande dagarna hoppas ni tycker om det

Senior Member besaros avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Vad som vore trevligt var om folk kunde hålla en något högre nivå på sina inlägg här.

Detta är en ryktestråd och är med andra ord avsedd för rykten och spekulationer, diverse påhopp och personliga angrepp hör inte hit.

Bättre kan ni nog, oavsett vilken sida ni står på

Tack och hej.

Besaro
    Citat Ursprungligen postat av Iceclamber Visa inlägg
    vet inte vad som sker med dagens kællkritik. men fan do your WIKI eller googla næsta gång!

Standard

Ryktas att F®eedom har lite mindre veteproduktion i 3 stycken Huvudbyar.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard

Ryktas att det stämmer Hayat
    S2 Pisshue (PDA) Avslutad
    S4 Tetsuo-Shima (HRA) Avslutad
    S4 HaxXxorsisten (Geggan) Avslutad
    S2 Rolf (PDA) Avslutad
    S1 Tetsuo-Shima raderad
    S4 Pullenutten (HRA) Avslutad
    S2 Rolf (PDA) Avslutad http://travian-reports.net/se/report/186526ffaec
    S3 Bubblan (NationalTeatern) Raderad
    S4 Gerd Müller (SE) avslutad
    S2 Jack The Ripper (Avoriaz) avslutad http://travian-reports.net/se/report/1282627e84a
    S1 Billy Walsh (HBO) Pågår

Standard

Ryktas att F®eedom har lite mindre veteproduktion i 3 stycken Huvudbyar.
    Stämmer bra det, hatten av!
    Vi missade alla skarpa inatt så vitt jag kan se, skyller till 13% på otur och 87% på bra planering från er sida.
    Keep `em comming!

Sidan 95 av 135 FörstaFörsta ... 45859394959697105 ... sistasista

Regler för att posta