Sidan 85 av 135 FörstaFörsta ... 3575838485868795 ... sistasista
Visar resultat 841 till 850 av 1346

Ämne: Det ryktas att

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jenkarn Visa inlägg
    Hade tänkte skicka ett sånt anfall oavsett rollback eller inte så tror inte det är rollbackens fel.

Edit: Hörde precis att ni tänkt flytta den. Dock är väl inte servern avgjord bara för att vi har den. Var väl nåt sånt ni sa till oss?

Om vi inte hade fått den hade vi kunnat säga att min trötthet och/eller sharkie's försovning gjort att vi inte fått den då vi planerat flertalet tillfällen att ta över den
    Vad jag har hört så var den redan flyttad!? Men kom tillbaka till den ursprungliga byn efter rollbacken.

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av bello Visa inlägg
    Vad jag har hört så var den redan flyttad!? Men kom tillbaka till den ursprungliga byn efter rollbacken.
    Ok, isf var det maximal otur för er. Vi hade redan planerat att gå efter den när server crashade och jag har missat detta men isf måste ni nästan flyttat den på minuten när allt rasa för va inte långt innan det rasa ihop som den va i clanks by iaf. Orginal planen var att ta den i torsdags natt dock vaknade jag inte a kl när jag skulle

edit: sen kan ju tilläggas att deffen var väldigt undermålig i vilket fall som och ni hade bara tur innan som inte belv av med den i torsdags pga mitt misstag. Sen är det i gengäld maximal otur att ni har den centralt i två månader å samtidigt som ni flyttar den(K) och vi skickar anfall rasar servern.
    Senast redigerad av saibot85 den 10-10-25 klockan 13:56

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av bello Visa inlägg
    oavsett varför deffade K inte den mer?

Det vi sprang in i var ju det mesta som nånsing funnits i deff väg där. Tidigare så har det ståt ett par tusen när vi har scoutat
    Senast redigerad av Jenkarn den 10-10-25 klockan 14:32

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Det vi sprang in i var ju det mesta som nånsing funnits i deff väg där. Tidigare så har det ståt ett par tusen när vi har scoutat
    har varit mer 1 gång för att va exakt då var det lite drygt det dubbla å vi hade ändå kommit igenom

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Standard

Vad är det ni inte förstår?

Seriöst..

För det första så har ni verkligen ingen koll på vad där stått i deff vissa gånger.
    Det andra klandrar vi inte er för någonting så vet inte varför ni inte ser glada ut o njuter att tillfället ni fått?
    Tro mig detta gav er fördel när det gäller denna artefakt. i övrigt är det ju lika för alla.
    Men denna timingen är helt otrolig från travian, att inte starta den med fred igen är ju jävligt konstigt.
    Du vet ju inte när den sätts igång igen och då är allt fel i dina byar.
    Tänk er själv om ni skickat iväg offen över natten. sen e dem borta när du vakna för att din granne var vaken mitt i natten och visste om rollbacken?!
    Kom igen öppna ögonen och förstå att detta är katastrofalt gjort av dem.

Kan bara gratulera er till ett fint anfall på natten.

Det finns inte en chans att vi hade tappat artefakten om inte detta hänt. Det står jag hårt vid.
    Ni har ingen aning vad ni pratar om när det gäller deffen tyvärr..

Senior Member besaros avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Aikarn Visa inlägg
    Ryktas att rollbacken ser ut och avgjort servern, eller?

//Aikarn
    Det ryktas att det ryktes en massa skit.

Vill man skylla motgångarna på tekniska problem så är det nog hög tid att titta i i de egna leden och att rannsaka sig själv först.

Jag vet... men vet du?

/medlem i K, med viss insyn.
    Senast redigerad av besaro den 10-10-25 klockan 16:42
    Citat Ursprungligen postat av Iceclamber Visa inlägg
    vet inte vad som sker med dagens kællkritik. men fan do your WIKI eller googla næsta gång!

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Dalton Visa inlägg

Seriöst..

För det första så har ni verkligen ingen koll på vad där stått i deff vissa gånger.
    Det andra klandrar vi inte er för någonting så vet inte varför ni inte ser glada ut o njuter att tillfället ni fått?
    Tro mig detta gav er fördel när det gäller denna artefakt. i övrigt är det ju lika för alla.
    Men denna timingen är helt otrolig från travian, att inte starta den med fred igen är ju jävligt konstigt.
    Tänk er själv om ni skickat iväg offen över natten. sen e dem borta när du vakna för att din granne var vaken mitt i natten och visste om rollbacken?!

Det finns inte en chans att vi hade tappat artefakten om inte detta hänt. Det står jag hårt vid.

Förutom att vi har gjort scoutningar i och med fejks och scoutat vid andra tillfällen och det har tydligen varit deffat där ordentligt en gång... och den mängden deff hade vi ändå kommit igenom så sluta skyll ifrån er... Ni gjorde ett misstag är väl bara erkänna det och sluta gråta.

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Dalton Visa inlägg

Seriöst..

seriöst..

du verkar ha sämmre koll på er egen artefakt än vad vi har om du tror på det du skriver.
    det du skriver är ju bara bullshit vi har ju tom fejkat äkta anfall då ni har deffat den deffen som stått där vid dessa tillfällen hade vi brutit igenom. För det mesta står det deff väldigt när arten svar ja men jag tror inte ni hade fått dit den och som sagt innan den hade inte räckt. Ni hade 5 scouter i byn vi har rätt bra koll på vad som hänt i den byn. Om ni deffat den med trupper som slagt ut det så har ni gjort det jävligt bra mellan alla våra scoutningar.

Finns fler anledningar till varför jag vet vi lyckats.

Du undrar varför vi klagar? Det retar oss som fan att ni skyller detta på travians tekniska problem då ni ändå inte hade stått imot även om detta inte hänt.

jag menar vad var skillanden med rollbacken igentligen? Visst folk visste inte när den skulle komma upp igen dock var det söndag natt och tidpunkten var vald så att spelare skulle sova vilket dom gjort även utan rollback. Vi fick tom ta hänsyn till att det kunde bli onormalt sena inloggningar då folk vill kolla till sitt konto fasten dom kanske skulle sova normal. Så förstår inte riktigt problemet samma trupper stod i byn som natten innan. så ahde vi kört samma tid natten innan hade samma sak hänt.

Mvh
    sharkie

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard

Svårt att säga vad som hade hänt och inte hade hänt om inte RB hade inträffat.

Deffen kanske inte hade räckt hos kersantti iallafall. Jag tror personligen anfallet hade inträffat hos kersantti om den nu hade stått där och möjligen hade L-s lyckas ta den ändå!

Men visst vi kanske hade haft större chans att deffa den mer hos kersantti... vem vet.

Svårt att säga tycker jag efter att ha läst lite o kollat runt lite.
    Får bara gratulera L-s att dem e såpss vakna som dem är.
    S2 Pisshue (PDA) Avslutad
    S4 Tetsuo-Shima (HRA) Avslutad
    S4 HaxXxorsisten (Geggan) Avslutad
    S2 Rolf (PDA) Avslutad
    S1 Tetsuo-Shima raderad
    S4 Pullenutten (HRA) Avslutad
    S2 Rolf (PDA) Avslutad http://travian-reports.net/se/report/186526ffaec
    S3 Bubblan (NationalTeatern) Raderad
    S4 Gerd Müller (SE) avslutad
    S2 Jack The Ripper (Avoriaz) avslutad http://travian-reports.net/se/report/1282627e84a
    S1 Billy Walsh (HBO) Pågår

Senior Member Skeletors avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Det som har hänt har hänt. Jag är övertygad om att teamet har gjort sitt allra bästa och det är inget jag tycker dem borde lastas för. RBen var ju lika för alla.

Sedan skedde den kanske vid en dålig tidpunkt för vissa men det är ju något man får anpassa sig till efter hand. Vad som skulle ha skett om den inte hänt tycker jag inte heller är relevant utan nu får vi i SEK se till att ställa saker till rätta istället!

Och till dem som inte har tillräcklig distans för att inse att detta bara är det spel och som inte kan ta ett nederlag rakt på utan behöver en syndabock för att lätta sin egen börda, skärp er!
    Låt oss lägga detta till det förgågna och istället blicka framåt och visa L-S glidarna att det fortfarande finns krut i gubben!
    Sez7 - Bollgrym | TP
    Sez8 - Öltältet | TP
    Sez9 - Perseus
    Sez10 - Blixtkrig | eVil
    Sez11 - Sieglein | DIC
    Sez13 - Starks | M-KK

Sidan 85 av 135 FörstaFörsta ... 3575838485868795 ... sistasista

Regler för att posta