Sidan 30 av 135 FörstaFörsta ... 2028293031324080130 ... sistasista
Visar resultat 291 till 300 av 1346

Ämne: Det ryktas att

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Ryktas att jag vet precis vad det är som gäller TT din pungklämare

Ryktas också att jag härmed lägger av på s4 då jag är utelåst ifrån kontot. Så jag byter obligatorisk stillasittande data-tvång emot en avslappnad sommar med förhoppninsvis mycket doppa.

Hoppas att Spelaren bakom det helt överlägset bästa icke-Germanska konto får fortsätta och utveckla kontot ytterligare, vilket jag garanterat vet att han kmr göra. Madskills på den skruven, hoppas han byter till en aktiv allians bara så inte hans sommar är förstörd för inget.

Vore även skoj att få se vilka rävar det är som gömmer sig i BFK. ngn gng, kanske ja får en lista. vore trevligt ^^

Mvh Hampa
    s2 - Dario, Ronin/IAE (3;a) 2007 (slut)
    s2 - Hampalot, 2nd (1;a) 2008 (Slut)
    s5 - Hampalot/(Gabbe), NN (2;a) 2009/2010 ( slut )
    s4 - "Machamp" - Tidigt avhopp (slut)

Senior Member Han soms avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Hampalot Visa inlägg
    Ryktas att jag vet precis vad det är som gäller TT din pungklämare

Ryktas också att jag härmed lägger av på s4 då jag är utelåst ifrån kontot. Så jag byter obligatorisk stillasittande data-tvång emot en avslappnad sommar med förhoppninsvis mycket doppa.

Hoppas att Spelaren bakom det helt överlägset bästa icke-Germanska konto får fortsätta och utveckla kontot ytterligare, vilket jag garanterat vet att han kmr göra. Madskills på den skruven, hoppas han byter till en aktiv allians bara så inte hans sommar är förstörd för inget.

Vore även skoj att få se vilka rävar det är som gömmer sig i BFK. ngn gng, kanske ja får en lista. vore trevligt ^^

Mvh Hampa
    Men nej, du får inte sluta. Du kan få spela på serverns hetaste galler konto istället?
    "Majestic13" var härskare över det största personliga riket
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Standard

Värst vad alla slutar till höger och vänster.

Ryktas att vi på Machamp inte är sämre. Vi som spelat tackar för oss och säger hej då!
    Kontot kommer inte försvinna utan fortsätter med ny besättning, vi får väl se om de kan föra fanan vidare!

Jag som skriver detta kommer nog tillbaka efter livet ordnat upp sig och jag står på hemmamark igen. Annars får jag tacka för en rolig server hittills.
    Tusen tack till farmer!
    Spark i baken till TT och resten av Tjablin, som vi hoppades vi skulle få tävla lite mer med ang byarna.
    Kör nu Team R!

Hoppas på en händelserik server och inga block, och att ni får ett kärt återseende (mig ) i sommar någon gång!

//Champ-grabbarna med lånat forumsacc
    Kul med mjuka djur:
    http://pokebloggen.blogg.se

Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pikattsho Visa inlägg

Ryktas att vi på Machamp inte är sämre. Vi som spelat tackar för oss och säger hej då!
    Kontot kommer inte försvinna utan fortsätter med ny besättning, vi får väl se om de kan föra fanan vidare!

Jag som skriver detta kommer nog tillbaka efter livet ordnat upp sig och jag står på hemmamark igen. Annars får jag tacka för en rolig server hittills.
    Tusen tack till farmer!
    Spark i baken till TT och resten av Tjablin, som vi hoppades vi skulle få tävla lite mer med ang byarna.
    Kör nu Team R!

Hoppas på en händelserik server och inga block, och att ni får ett kärt återseende (mig ) i sommar någon gång!

Ni är så hemliga av er, men jag börjar tro vilka ni är. Inte lätt heller att spela själv i 3veckor kan jag ju lova, har sitters men det går lite lättare om man är 3 på samma konto.

Ha en skön sommar och hoppas att livet ordnar upp sig!
    -TT
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Senior Member tjabZs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pikattsho Visa inlägg

Tusen tack till farmer!
    Kör nu Team R!

Äh tjablin är ett slölirkonto, lär inte vara svårt att dra ifrån om man kallar sig aktiv Kanske kommer igång lite bättre nu när jag är tillbaka från min paus också.. nu ska det byggas ambassader
    Gammal och dryg.

Senior Member leaxs avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Det ryktas att man får gratis guld om man röstar på Tyskland!
    Big L, stolt och stark med konto :^)

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av leax Visa inlägg
    Det ryktas att man får gratis guld om man röstar på Tyskland!
    Ryktas att det där är en lögn.

Spanien/argentina är vad som gäller
    - Sir, we are surrounded.
    - Good, that means we can fight in every direction.

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Det ryktas att inget Europeiskt lag någonsin vunnit VM utanför Europa, så.. att tippa Brasilien/Argentina är väl inte helt fel ;-)

Eller varför inte Australien!

//Aikarn
    [17:45:49] Flatline: att spela t4 e en skam

"Once one of the 60's (@Mrs Amela., 2nd Se3), once known as Passiv (2nd Se4, [rapport]) and once known as Ari Gold (5th Se1, [rapport], rekord för romare på .se!)"

Standard

Det ryktas att Aikarn tror jag är försvunnen..men alla lever vi vidare på servern

Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Ryktas att vi på tjablin tackar alla AoW spelare för råvaror<3
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Sidan 30 av 135 FörstaFörsta ... 2028293031324080130 ... sistasista

Regler för att posta