Sidan 18 av 20 FörstaFörsta ... 81617181920 sistasista
Visar resultat 171 till 180 av 197

Ämne: DM går ut i krig

Banned
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard

Hela sanningen är egentligen den att vi i DM VET att vi är bäst coolast och mest överlägsna på hela servern. För att slippa ränna i alla andras ointressanta trådar och lägga idiotiska kommentarer för att få lite uppmärksamhet så skapar vi egna såna istället så att vi verkligen kan gotta oss i varandras stjärnglans. Troligtvis kommer samtliga konton i alliansen i ren självömkan och narcisissm öppna avskedstrådar lite då o då för att kunna suga i sig lite extra uppmärksamhet i en alldeles EGEN tråd som man inte ens behöver dela med alla andra i DM ens!!! Tro för guds skull inte för en sekund att det finns nån humor i nåt, ALLT är på fullt allvar. Travian ska spelas superseriöst o ju coolare man är och briljerar genom att man lyckas trycka på en knapp o bygga fiktiva trupper , helst katapulter för som är coolast, desto fler imponerar man på här, med tur tar man sig innanför tros/kalsongkanten på ett antal med hjälp av det oxå. Glöm för all del inte coolhetsfaktorn man vinner på att som sagt ränna i forumet o kommentera allt o alla !!!!

Hur som helst så är detta DM egen skryttråd !! Skaffa er egna såna !!
    Senast redigerad av Katapulten den 10-04-09 klockan 22:34

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Katapulten Visa inlägg
    Hela sanningen är egentligen den att vi i DM VET att vi är bäst coolast och mest överlägsna på hela servern. För att slippa ränna i alla andras ointressanta trådar och lägga idiotiska kommentarer för att få lite uppmärksamhet så skapar vi egna såna istället så att vi verkligen kan gotta oss i varandras stjärnglans. Troligtvis kommer samtliga konton i alliansen i ren självömkan och narcisissm öppna avskedstrådar lite då o då för att kunna suga i sig lite extra uppmärksamhet i en alldeles EGEN tråd som man inte ens behöver dela med alla andra i DM ens!!! Tro för guds skull inte för en sekund att det finns nån humor i nåt, ALLT är på fullt allvar. Travian ska spelas superseriöst o ju coolare man är och briljerar genom att man lyckas trycka på en knapp o bygga fiktiva trupper , helst katapulter för som är coolast, desto fler imponerar man på här, med tur tar man sig innanför tros/kalsongkanten på ett antal med hjälp av det oxå. Glöm för all del inte coolhetsfaktorn man vinner på att som sagt ränna i forumet o kommentera allt o alla !!!!

Var ska jag börja

Nej då, ska bara säga att ni alla i DM är motsägelsefulla. Är det en skryttråd eller är det en tråd där ni publicerar rapporter från kriget mot MASH?

Eller var det här Ironiskt?

Standard

Citat Ursprungligen postat av janbanan Visa inlägg
    Nej, trådens syfte är inte att framhäva vår överlägsenhet. Syftet är att upplysa de som spelar om vad som händer på servern.
    Citat Ursprungligen postat av Katapulten Visa inlägg
    Kommunicera mera?

Banned
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Amphera Visa inlägg
    Kommunicera mera?

janbanan är fejkkung, han har ju tom fejkat 2 avskedstrådar ^^

Banned
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ekologisk Fil Visa inlägg
    Vill först säga att jag aldrig har sagt att jag är bättre än [DM]. Vill veta var du har fått det ifrån.
    Ni i alliansen [DM] skapade den här tråden för att skryta och inget annat. Även om ni säger emot så är det inte så, och jag vet för att jag är bättre än er.
    Ditt inlägg om att ni skulle behöva fejka rapporter för att att få rapporter och att ni inte skulle ha några misslyckanden. Vad kallar ni det när ni förlorade en off?
    Den förlorade offen var inte i kriget emot mash så den passar inte i den här tråden, den finns att ses i rapporttråden. Seanre kommer givetvis även rapporterna där vi väggar finnas med bland alla rapporter vi postar senare.

Så kan man ju inte säga, jag vet att det finns attacker med att sedan ignorera allt offtopic, det som vi diskuterar är inte snällt att göra.
    Jag menade off topic snacket som handlade om mini hopps förlorade slägga, var väl drygt 4 sidor av den här tråden som handlade om det.

"Jag tycker däremot inte det gör dig smartare att påpeka vad som inte gör oss smartare. Men det kanske bara är jag som tycker det."
    Och den här kommentaren gör dig smartare i ditt tankesätt?
    Jag försökte göra en poäng, som du säkert förstod

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Var ska jag börja

Nej då, ska bara säga att ni alla i DM är motsägelsefulla. Är det en skryttråd eller är det en tråd där ni publicerar rapporter från kriget mot MASH?

Eller var det här Ironiskt?
    Seriösa spelare spelar inte i [DM]

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av ilomor Visa inlägg
    Den förlorade offen var inte i kriget emot mash så den passar inte i den här tråden, den finns att ses i rapporttråden. Seanre kommer givetvis även rapporterna där vi väggar finnas med bland alla rapporter vi postar senare.

Jag menade off topic snacket som handlade om mini hopps förlorade slägga, var väl drygt 4 sidor av den här tråden som handlade om det.

Jag försökte göra en poäng, som du säkert förstod
    Okey, då vet jag.

Senior Member Johkies avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av ilomor Visa inlägg
    Det hade det säkerligen kunnat varit 4 sidor till
    Sez1 @ BoSS
    Sez2 @ JPM
    Sez3 @ kajjan @ Vendetta/Nemesis
    Sez4 @ Don Johkie @ TA|DXA
    Sez5 @ Vercingetorixx @ RoM
    Sez7 @ SAGA --> Mupp
    Sez8 @ Mini-Hopp || Crowd
    Sez9 @ Kali @ GYMS!
    Sez10 @ Spökplumpen @ Disney (retired runt jul)
    Sez13 @ Avstängd @ G&B (retired runt artefaktsläpp) --> Lilleödlan @ PA
    Sez15 @ Röjar-Ralf @ TC

Current:
    comx @ Ektocrats @ WRAITH

http://www.youtube.com/watch?v=vY88aN9YX6o

Hatten ligger på hyllan, CU IRL.

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Jag fårstår inte varför du skriver spydigt när det bara var ett enkelt svar jag ville ha xD
    För det första är jag spydig, därav spydigheten. I den andan: Dumma frågor får dumma svar.

Först och främst, hur kan jag veta att du inte är inne så ofta på forumet? Men tack, nu vet jag.
    Jag sa inte att du skulle veta det, utan jag skrev just av den anledningen för att förklara att jag inte är det. Något som kan tilläggas är att jag oftast bara läser sånt som är riktat till mig/kontot (när någon säger till mig att det skrivits till/om mig), mao läser jag oftast inte om det skrivits saker efter det inlägget, och kan på så sätt missa viktiga delar, men det orkar jag inte bry mig om. Ytterligare kan jag säga att om någon vill ha mig något sagt så kan ni ta det via igm, eller länka forumslänken via igm.

1. Faktum är att jag faktiskt ligger i SW. Koordinatar kan du få i ett senare skede.
    Ser fram emot det, om vi nu finns kvar när du väljer att gå ut med det.

2. Frågan är varför ni inte har lagt upp rapporter på forumet då aHlBiiN på Cuchlainn sa att ni skulle göra det? "Det kommer mer, och rapporter kommer att komma :P Förvänta dig inte för mkt, det är inga monsteroffar, men dem ska göra mkt skada iaf :P"
    Som jag tror jag nämnde i mitt förra inlägg, rapporter kommer att komma, men det kommer (ocensurerat) när kontot har slut på trupper eller kontot är raderat eller helt enkelt när vi har tid + ork att göra travilogs av alla rapporter. Alhbin påstod väl aldrig att rapporterna skulle komma direkt eller inom en snar framtid?

3. Dom kanske inte har delat med sig till mig, så kan det vara. Men om dom inte postas på forumet, hur skulle mina kompisar få tag på dom? :O
    Eftersom du inte vill säga vart du spelar (trotts det sena skedet i spelet) så kan jag omöjligt veta vilka vänner du har, men om du nu är i SW som du säger borde även dina kompisar vara det, och då borde någon ha fått tag på någon rapport av något slag. Om de inte har det kan det vara så att alla dina kompisar är farms? Ren gissning bara. Även om man inte råkat ut för nån attack själv, eller ens nån i ens egen ally brukar det kunna komma fram rapporter på annat sätt än via forumet.
    sez1 - LittleNickey (Thunder)
    sez2 - LittleNickey (Thunder/Storm)
    sez3 - LittleFarfar (Vendetta) - Skapade forumskontot.
    sez4 - Cleon.vuFF (DOW)
    sez5 - Fallout Boys (TDS/WSA)
    sez6 - Family Guy (TP spion) -> Baron Harkonnen (A L)
    sez7 - Nam Nam (TIMMY/RIP) -> Hello Kitty (RIP)
    sez8 - Cuchulainn (aWe/DM)

"Rasmus did it."

All makt åt Cuchulainn, vår befriare.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Jag nollade en offby för mash tidigt i morses!

http://travian-reports.net/se/report/20608d6edcf
    Sez6 Rollergirl/Elmer Fud DM/JD
    Sez7 Fallen Angel RIP (Vinnare)
    Sez8 Dra räva i grus

Sidan 18 av 20 FörstaFörsta ... 81617181920 sistasista

Regler för att posta