Sidan 6 av 9 FörstaFörsta ... 45678 ... sistasista
Visar resultat 51 till 60 av 81

Ämne: Uppmärksamhetstråd ála Cuchulainn

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Brali Visa inlägg
    230k ihopskramlade offpoäng förra veckan, död hjälte och allianslösa.

Är det dags för rapporter nu ?
    Kaaaaaaaaaaaaaanske
    Sez6 Rollergirl/Elmer Fud DM/JD
    Sez7 Fallen Angel RIP (Vinnare)
    Sez8 Dra räva i grus

Standard

Kommer relativt snart ja =)

Sez 2: Cameron
    Sez 4: Twilfit
    Sez 5: Twilfit
    Sez 6: Funk-doc - Dystopi
    Comx - Doctah - PFF
    Sez 7 - Nam Nam - R.I.P
    Sez 8 - Cuchulainn - DM
    S5 T4 - Drunken Monkey - NBD (Första 4 veckorna)

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Jag har hört att de haft fullt upp med ett deffkonto som bombat dem i bitar med en minioff! Men det är ju bara rykten!
    Inte lärt mig något än!

Standard

Citat Ursprungligen postat av conzec Visa inlägg
    Jag har hört att de haft fullt upp med ett deffkonto som bombat dem i bitar med en minioff! Men det är ju bara rykten!
    Oj det visste inte ens jag!

Sez 2: Cameron
    Sez 4: Twilfit
    Sez 5: Twilfit
    Sez 6: Funk-doc - Dystopi
    Comx - Doctah - PFF
    Sez 7 - Nam Nam - R.I.P
    Sez 8 - Cuchulainn - DM
    S5 T4 - Drunken Monkey - NBD (Första 4 veckorna)

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av conzec Visa inlägg
    Du tror inte det kan ha att göra med att deffkontot bombat supportbyar på ett konto som stod på radering och inte byggde några trupper överhuvudtaget?
    sez2: oowhla // L-G
    sez3: Ryz // Crowd
    sez4: oowhla // DOW/SOF
    sez5: Zeus // DGDF
    sez6: Stealth // S-Soc
    sez7: Paus
    sez8: DumHest // DM
    sez9: Tingeling // SOPA!
    sez10: DumHest // V.V. (raderade pga stora stygga Crash)
    sez11: u mad? // AF http://forum.travian.se/showthread.p...l=1#post972348
    sez12: Drunken Monkey // [DM]
    sez13: Paus
    sez14: DumHestFeed Me // Skärp Er! http://travian-reports.net/se/report/2362281618d

Senior Member Chelsea 1337s avatar
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

håller med dig

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

inte allianslösa, raderade bara travian-servern som failade vid raderingen. Kontot skulle raderas 13:37, men det försvann ju inte då :/

håller på att ta tag i livet nu istället för travian, så sitter o pluggar nu - har en del att ta igen ^^ rapporterna kommer så småningom, men det tar lite tid och ork att lägga upp ca 100 st.
    sez1 - LittleNickey (Thunder)
    sez2 - LittleNickey (Thunder/Storm)
    sez3 - LittleFarfar (Vendetta) - Skapade forumskontot.
    sez4 - Cleon.vuFF (DOW)
    sez5 - Fallout Boys (TDS/WSA)
    sez6 - Family Guy (TP spion) -> Baron Harkonnen (A L)
    sez7 - Nam Nam (TIMMY/RIP) -> Hello Kitty (RIP)
    sez8 - Cuchulainn (aWe/DM)

"Rasmus did it."

All makt åt Cuchulainn, vår befriare.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av LittleFarfar Visa inlägg
    inte allianslösa, raderade bara travian-servern som failade vid raderingen. Kontot skulle raderas 13:37, men det försvann ju inte då :/

håller på att ta tag i livet nu istället för travian, så sitter o pluggar nu - har en del att ta igen ^^ rapporterna kommer så småningom, men det tar lite tid och ork att lägga upp ca 100 st.
    Ja, satsa på livet! Man blir knappast mätt av att spela travian Ser fram emot rapporterna. tjo
    Inte lärt mig något än!

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard Äntligen...

Först och främst vill jag klargöra några saker angående våra mål med rundan och orsaken till raderingen - för er som ännu inte förstått detta.

Vi på kontot (ahlbin, docthafunk, dennan4/dennis, mamba och LittleNickey) ville spela sez8 för att kriga och ha kul. Vi alla gillar starten bäst, ty det är då aktivitet har störst påverkan och besluten man tar avgör framtiden. Efter att vi väggade HS-offen började orken att minska, rent generellt på kontot, med farmingen, och vid påsk hade vi slutat helt med det. Vill lyfta fram dennis som farming-eldsjälen som höll på längst med det, dygnet runt.

Vid påsk dog vår aktivitet på kontot till, säg, 5% jämfört med innan. Detta pga. ahlbin hade unge på väg, doc stack till Thailand i 2 veckor, dennis som spelade natt fick dagsjobb och kunde därför knappt köra varken natt eller dag, mamba valde att sluta helt och jag själv var mitt i tenta-period. Därför var det enda som hände på kontot i 2-3 veckors tid matning och köande av trupp. Det var nu vid påsk ungefär som vi gick ut med meddelandet i första tråden i detta ämnet. Vi valde att anfalla bort trupperna, ty vårt mål från början var att radera först när alla trupperna var borta - helst innan EG.

Nu är våren här, ahlbin har fått sin unge, jag har nya tentor att plugga till innan sommaren och resten på kontot har flickor att ränna efter (<3 sommar och mini-skirts). Detta är anledningen/arna till att vi raderade, inte att Crowd bombade supportbyar (*oooh, scary*) för oss. Tror ni det är sant eller ej sk*ter jag högaktningsfullt i.

Jag skulle vela tacka alla som gett ett värdigt motstånd, men den enda jag kommer på är BRIXOS - så tack BRIXOS. Jag vill även tacka alla i [DM] samt resten som hjälpt oss på olika sätt - ni vet vilka ni är bättre än vi själva gör.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Sen ett par ord om följande hemsida. Jag ber om ursäkt för den bristande designen och eventuella fail, men jag orkade inte lägga ner så mkt tid på den. Ber även om ursäkt i förväg för att hemsidan kan komma att vara nere ibland - servern kan få lust att dö, strömavbrott etc. Det är öppen källkod så den som vill kan spara ner hela skiten.

EDIT: Tar ner hemsidan nu.
    Senast redigerad av LittleFarfar den 10-05-09 klockan 17:23
    sez1 - LittleNickey (Thunder)
    sez2 - LittleNickey (Thunder/Storm)
    sez3 - LittleFarfar (Vendetta) - Skapade forumskontot.
    sez4 - Cleon.vuFF (DOW)
    sez5 - Fallout Boys (TDS/WSA)
    sez6 - Family Guy (TP spion) -> Baron Harkonnen (A L)
    sez7 - Nam Nam (TIMMY/RIP) -> Hello Kitty (RIP)
    sez8 - Cuchulainn (aWe/DM)

"Rasmus did it."

All makt åt Cuchulainn, vår befriare.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av LittleFarfar Visa inlägg
    Först och främst vill jag klargöra några saker angående våra mål med rundan och orsaken till raderingen - för er som ännu inte förstått detta.

Vi på kontot (ahlbin, docthafunk, dennan4/dennis, mamba och LittleNickey) ville spela sez8 för att kriga och ha kul. Vi alla gillar starten bäst, ty det är då aktivitet har störst påverkan och besluten man tar avgör framtiden. Efter att vi väggade HS-offen började orken att minska, rent generellt på kontot, med farmingen, och vid påsk hade vi slutat helt med det. Vill lyfta fram dennis som farming-eldsjälen som höll på längst med det, dygnet runt.

Vid påsk dog vår aktivitet på kontot till, säg, 5% jämfört med innan. Detta pga. ahlbin hade unge på väg, doc stack till Thailand i 2 veckor, dennis som spelade natt fick dagsjobb och kunde därför knappt köra varken natt eller dag, mamba valde att sluta helt och jag själv var mitt i tenta-period. Därför var det enda som hände på kontot i 2-3 veckors tid matning och köande av trupp. Det var nu vid påsk ungefär som vi gick ut med meddelandet i första tråden i detta ämnet. Vi valde att anfalla bort trupperna, ty vårt mål från början var att radera först när alla trupperna var borta - helst innan EG.

Nu är våren här, ahlbin har fått sin unge, jag har nya tentor att plugga till innan sommaren och resten på kontot har flickor att ränna efter (<3 sommar och mini-skirts). Detta är anledningen/arna till att vi raderade, inte att Crowd bombade supportbyar (*oooh, scary*) för oss. Tror ni det är sant eller ej sk*ter jag högaktningsfullt i.

Jag skulle vela tacka alla som gett ett värdigt motstånd, men den enda jag kommer på är BRIXOS - så tack BRIXOS. Jag vill även tacka alla i [DM] samt resten som hjälpt oss på olika sätt - ni vet vilka ni är bättre än vi själva gör.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Sen ett par ord om följande hemsida. Jag ber om ursäkt för den bristande designen och eventuella fail, men jag orkade inte lägga ner så mkt tid på den. Ber även om ursäkt i förväg för att hemsidan kan komma att vara nere ibland - servern kan få lust att dö, strömavbrott etc. Det är öppen källkod så den som vill kan spara ner hela skiten.

RAPPORTER UNCENCORED/UNCUT
    Tack för ert ovärdiga motstånd likväl.. Vart trevligt kriga mot er trots den ovärdiga biten
    Vänligen
    Octavianus

Sidan 6 av 9 FörstaFörsta ... 45678 ... sistasista

Regler för att posta