Visar resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Ointaglig oas

Standard Ointaglig oas

Jag anfaller och anfaller, både med och utan hjälte (min antagonist envisas med att då och då placera trupper i den oas jag vill ta över)

Varför kan jag inte inta oasen?

Min hjälte har dött då och då men jag återupplivar honom snabbt och lätt och fortsätter mina anfallsvågor mot oasen samt alla hans byar...

The Werewolf
    Guest

Standard

har du hjältens egendom i nivå 10 om du inte äger någon oas? annars behövs nivå 15 samt 20

EDIT: felstavat
    Senast redigerad av The Werewolf den 10-03-03 klockan 20:24

Senior Member Twilices avatar
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard

Är oasen tillräckligt nära? Den måste vara synbar om du har centrerat den by du vill ta över den ifrån, sen måste din hjältens egendom vara nivå 10/15/20 beroende på hur många oaser du redan har. (vid 3 oaser kan du inte ta över mer)
    Vill du spela travian i sverige?
    Klicka Här!

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Werewolf Visa inlägg
    har du hjältens egendom i nivå 10 om du inte äger någon allians? annars behövs nivå 15 samt 20

Allians har inte något med saken att göra.

Har du hjältenegendom i nivå 10 och är utan oas så ska det gå annars måste du uppgradera till nivå 15->20. så maximalt kan man ha 3 oaser per by

mvh skutt

*Edit* Jag var lite för seg.
    Citat Ursprungligen postat av Jerry Seinfeld
    Att tala offentligt är det som folk är mest rädda för enligt de flesta undersökningar. Att dö hammnar som nummer två på listan. Döden är nummer två! Verkar det rätt?
    Det betyder alltså att den genomsnittlige personen på en begravning hellre ligger i kistan än håller minnes tallet."

Senior Member shadow77s avatar
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

det med oaser kan allt om det
    men om ska ta över en oas från en annan by måste man göra så att hjälten dör och sen återupplivar(kan ha stavat fel) den i by 2 t.ex
    eller kan man göra det på nån annan sätt?
    gå in här så är du bäst http://kill.se/DaNnE2103om du vågar

tävling mellan dom här 2 länken så klicka nu på den ni vill

http://kill.se/shadow77 om du vågar så klart

Senior Member Twilices avatar
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard

Din hjälte kan du bara flytta över, du skickar den som försvar till en av dina EGNA byar så kan du styra han därifrån som om han var byggd där.
    Vill du spela travian i sverige?
    Klicka Här!

Standard

Mitt misstag, jag hade helt glömt tre-rutors regeln, inte konstigt att jag stångade mig blodig... Får ta över hans by istället...

Tags for this Thread

Regler för att posta