Visar resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Hjälp mig nån

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard Hjälp mig nån

paniken sätter in, en spelare 5ggr större än mig har bestämt sig för att med katapulter utrota mig, det känns lite väl surt å behöva ge upp så lite smått desperat försöker jag nu hitta nån/några som kan hjälpa mig.

Spelaren som försöker döda mig attackerar med ca 2000 yxmän, ca 30 murbräckor och ca 50 katapulter ett par gånger per dag.

Finns det några spelare här som är snälla nog att hjälpa mig att ge igen ?

(mitt spelarnamn är "beekaar")
    Senast redigerad av beekaar den 10-03-02 klockan 13:28

Senior Member Martrixs avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

Hej beekaar, jag måste be dig att inte nämna ingame namn på forumet i klart negativt sammanhang.

Annars är ett gott råd i vanliga fall att prata med grannarna och, om din fiende är medlem i en allians, hans motståndare.
    I have no use for people who have learned the limits of the possible.
    Terry Pratchett
    When in doubt, choose to live.
    Terry Pratchett, Thief of Time
    It's not worth doing something unless someone, somewhere, would much rather you weren't doing it.
    Terry Pratchett

Banned
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av martrix Visa inlägg
    Hej beekaar, jag måste be dig att inte nämna ingame namn på forumet i klart negativt sammanhang.

Annars är ett gott råd i vanliga fall att prata med grannarna och, om din fiende är medlem i en allians, hans motståndare.
    Man får inte nämna SITT EGET ingame namn?

Senior Member Tussens avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spunk Visa inlägg
    Man får inte nämna SITT EGET ingame namn?
    Han menar han som kattar ner han, hans namn.

EDIT: Jag hänvisar till den klistrade tråden högst upp i klagomål eller vad det heter.
    Lata Nissar

Gå till http://l00ld.myminicity.com/ och jag blir glad

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

jag har försökt snacka med dom runt om mig men ingen är stor nog att kunna hjälpa mig, och dom som har resurser dom verkar inte var intresserade, jag trodde stora spelare skulle tycka det va roligt å hjälpa mindre bara för att visa vart skåpet ska stå men så va tyvärr inte fallet...

Senior Member M13s avatar
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av beekaar Visa inlägg
    jag har försökt snacka med dom runt om mig men ingen är stor nog att kunna hjälpa mig, och dom som har resurser dom verkar inte var intresserade, jag trodde stora spelare skulle tycka det va roligt å hjälpa mindre bara för att visa vart skåpet ska stå men så va tyvärr inte fallet...

Beror nog också på vilket förhållande den spelaren har med andra större spelare..

Senior Member
    Reg.datum
    May 2009

Standard

mitt acc kan krossa 2000 yxor men var ligger du? och måste prata med mina vänner som också spelar på kontot.

Regler för att posta