Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: söker co till kommande x10 sez

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard söker co till kommande x10 sez

Tjena! jag och några polare har hört rykten från admin att dom ska starta en x10 sez som kommer gå 10 gånger snabbare än en vanlig server. Ifall det stämmer så söker vi 3 co till det vi tänker verkligen satsa på toppen så fall vi behöver en natt och en dag co för det här kommer ta mycket tid det är verkligen viktigt att vi är online 24/7. Vi kommer att försöka ha runt 500k trupper eller mer man vet inte riktigt vad som är möjligt när det är 10x sez. Men vi söker er som har flera års erfarenhet av Travian.

Du ska kunna:

Du ska kunna farma konstant samt att kunna hantera mycket trupper.
    Du ska vara över 20 år och vara väldigt seriös.
    Du ska kunna sitta mellan 23-05 eller 8-14 för då pluggar jag och min polare men han och jag ser till att ta morgon passet samt eftermiddag och kväll.

Lite info om oss:

20 år gammla, båda har runt 3 års erfarenhet och vi har bra vana att hantera mycket trupper.

Msn: mitravian@hotmail.se

Obs! bara så ni vet så är det inte samma oseriösa kille nu på forumet för han förra personen blev kickad av oss pga han verkade oseriös på forumet plus kunde inte spela.

Som sagt hör av er.

// Xybitz (dock inte spelnamnet)

Senior Member felleklonkans avatar
    Reg.datum
    Dec 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av xybitz Visa inlägg
    Tjena! jag och några polare har hört rykten från admin att dom ska starta en x10 sez som kommer gå 10 gånger snabbare än en vanlig server. Ifall det stämmer så söker vi 3 co till det vi tänker verkligen satsa på toppen så fall vi behöver en natt och en dag co för det här kommer ta mycket tid det är verkligen viktigt att vi är online 24/7. Vi kommer att försöka ha runt 500k trupper eller mer man vet inte riktigt vad som är möjligt när det är 10x sez. Men vi söker er som har flera års erfarenhet av Travian.

Du ska kunna:

Du ska kunna farma konstant samt att kunna hantera mycket trupper.
    Du ska vara över 20 år och vara väldigt seriös.
    Du ska kunna sitta mellan 23-05 eller 8-14 för då pluggar jag och min polare men han och jag ser till att ta morgon passet samt eftermiddag och kväll.

Lite info om oss:

20 år gammla, båda har runt 3 års erfarenhet och vi har bra vana att hantera mycket trupper.

Msn: mitravian@hotmail.se

Obs! bara så ni vet så är det inte samma oseriösa kille nu på forumet för han förra personen blev kickad av oss pga han verkade oseriös på forumet plus kunde inte spela.

Som sagt hör av er.

// Xybitz (dock inte spelnamnet)
    varför 2 likadana trådar?
    Executioner of GoD!

Se3: Sage

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard CO

La en i Speed och en i Allmänt vet inte varför

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

v8 kan jag vara inne när som helst om det är så=) Räcker för mig att vara med en vecka om den dragit igång innan dess

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard Skype/Msn

Vad menar du har du msn/skype?

Regler för att posta