Sidan 1 av 5 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 45

Ämne: Hur vi ska samarbeta för att förinta mbf

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard Hur vi ska samarbeta för att förinta mbf

På uppmaning av Cath startar jag den här tråden.

Ämnet som ska diskuteras är alltså helt enkelt hur vi bäst ser till att undvika förra rundans fiaskostart.
    Själv röstar jag på tillfällig världsfred mellan alla allianser medan vi riktar all vår uppmärksamhet mot mbf.
    eftersom de bor så långt bort blir det viktigt att alla ställer upp och kör stenhårt ett par veckor. Kanske 5 rundor för dom som har stora offar och ett par rundor för alla andra.
    Med över 500 konton som kör aktivt mot mbf borde dom inte finnas kvar om ett par veckor och servern kan återgå till maskopier och ränker igen.
    s3 Buckcherry

Standard

Jag e på, jag kan sammordna allt, skicka era offstorlekar till mig i PM så kirrar vi detta.

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Buckcherry Visa inlägg
    På uppmaning av Cath startar jag den här tråden.

Ämnet som ska diskuteras är alltså helt enkelt hur vi bäst ser till att undvika förra rundans fiaskostart.
    Själv röstar jag på tillfällig världsfred mellan alla allianser medan vi riktar all vår uppmärksamhet mot mbf.
    eftersom de bor så långt bort blir det viktigt att alla ställer upp och kör stenhårt ett par veckor. Kanske 5 rundor för dom som har stora offar och ett par rundor för alla andra.
    Med över 500 konton som kör aktivt mot mbf borde dom inte finnas kvar om ett par veckor och servern kan återgå till maskopier och ränker igen.
    Buckcherry det är den bästa ideen någon fått på länge ju fortare MBF är borta kan vi ju fakatist börja med det mer intresant på servern vem som ska kriga mot vem Tycker faktist att ala diolomater ska ta sig ett litet stor möste och bestäma detta

Om inte anat så tycker jag vi spikar deta nu och bestämer så ingen anan krigar mot någon anan förens MBF är borta.

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Trams, men de är min "opinion", är ni så rädda för dom eller? ;s

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Jag ser helt klart MBF som ett hot. Inte bara att vinna servern utan även att förstöra hela spelets idé genom sin trista spelstil.
    s3 Buckcherry

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Buckcherry Visa inlägg
    Jag ser helt klart MBF som ett hot. Inte bara att vinna servern utan även att förstöra hela spelets idé genom sin trista spelstil.
    Vad är det för fel att sitta ute i skogen o lukta på blommerna i 1 år för att sedan vara jättebra på att skicka råvarer ?

Ah just ja! det var visst ett krigsspel, my bad.
    S3 Kallekula - Narwhals

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

he he
    Senast redigerad av firezao den 10-02-14 klockan 14:11
    alla känner apan
    apan känner ingen

S02 - ? 07/08
    S3 - N.B 07/08
    S3 - N.B , MBF 08/09
    S3 -MBF 09/10 vinnare
    S2 -RIS 09/10 vinnare
    S3 -AwesomeS 09/10 vinnare

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

För en ovetande. vad är det som är tråkigt med deras spelstil???

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av smockan_87 Visa inlägg
    För en ovetande. vad är det som är tråkigt med deras spelstil???
    spelet vi spelar kalas travian och det går ut på att man ska kriga alltså du ska skicka attacker på andra spelare och förstöra dem. Helst så mycket att de raderar och på det viset får din sida ett överläge mot den andra sidan. Ju mindre byar trupper och råvaror din motståndare har ju starkare är du.

MBFs spelstil kalas sim citty de skickar inga attacker för de vet int hur man gör mer än en singelattack med stor sälga som väggas i ett världsunder. Sen påstår de efteråt att de har krigat när de vunit. De har "rigerat" servern som det så fint hetter.

tror jag fick det mästa på de få menigerna någon anan får jätte gärna rätta om de anser att det är fel.

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

vet du ens vad du prata om du kan inte dra alla över en gräns .
    alla känner apan
    apan känner ingen

S02 - ? 07/08
    S3 - N.B 07/08
    S3 - N.B , MBF 08/09
    S3 -MBF 09/10 vinnare
    S2 -RIS 09/10 vinnare
    S3 -AwesomeS 09/10 vinnare

Sidan 1 av 5 123 ... sistasista

Regler för att posta