Visar resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Co-play till s7 när den startar

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard Co-play till s7 när den startar

Jag söker en erfaren co-spelare att starta ett konto med på s7 när det drar igång!
    Jag har spelat travian i 3 år, varit med och vunnit speed 2 gånger, var med och vann s1 för 2 år sedan.
    Ska vara german BARA SÅ NI VET!!!!!
    Man måste kunna farma som german och ska kunna vara inne minst 4 h om dagen!! Om man kan lägga in guld så är det ett plus i kanten! Vi kan vara 2 eller om någon mer vill så 3 st på kontot!
    Är ni intreserade av att vara med och starta kontot så kontakta mig här eller adda mig på msn!!
    Min msn är filip_skyttekungen@hotmail.com

Jag kan vara inne ca 6 h om dagen varje dag!

Vänligen svara!

Standard

Vad jag vet så tror jag inte att s7 kommer att starta... Det var ett och ett halft år sen (?) den sluta...

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av simpsons9 Visa inlägg
    Jag söker en erfaren co-spelare att starta ett konto med på s7 när det drar igång!
    Jag har spelat travian i 3 år, varit med och vunnit speed 2 gånger, var med och vann s1 för 2 år sedan.
    Ska vara german BARA SÅ NI VET!!!!!
    Man måste kunna farma som german och ska kunna vara inne minst 4 h om dagen!! Om man kan lägga in guld så är det ett plus i kanten! Vi kan vara 2 eller om någon mer vill så 3 st på kontot!
    Är ni intreserade av att vara med och starta kontot så kontakta mig här eller adda mig på msn!!
    Min msn är filip_skyttekungen@hotmail.com

Jag kan vara inne ca 6 h om dagen varje dag!

Vänligen svara!

Vad nickade du på speed när ni vann och vad hette alliansen ? (båda)

Vad nickade du på s1 när ni vann och vad hette alliansen ?

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

när jag var med och vann speed hete jag helvette, men de andra servrarna kommer jag inte ihåg för det var ca 3 år sedan, är du intreserad eller?

Regler för att posta