Sidan 1 av 6 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 52

Ämne: Nomeneringar s4

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard Nomeneringar s4

Bara Nominera vem som du tycker ska vara där du tycker

MvP (Most valuble Player):

MvO (Most valuble Officer):

Bäst defensivt:

Bäst offensivt:

Mest underskattade:

Mest överskattade:

Bästa manipulatör:

Respekt åt:

Bästa team:

Mest irriterande:

Trevligaste spelaren:

Bästa startspelaren:

Att minnas:

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:

Sjukt tung händelse:

Såhär kommer jag minnas s4:

Standard

Även om jag inte varit med på serven på ett bra tag ( långt eg....?) får jag väl tycka!)

MvP (Most valuble Player): Pam, alltid tid att prata och hjälpa med deff och Mao Ze Dong ett proffs!

MvO (Most valuble Officer): Buffy, uj sicket lass du drog i vart fall under den tiden jag var med på serven!

Bäst defensivt: Erm hum jag själv, såg inte mycket annat deffande och kan inte yttra mig efter raderingen.

Bäst offensivt: Jämt skägg mellan hela den superonda alliansen Deki och dansken himself ( smotten vill jag minnas namnet var)

Mest underskattade:

Mest överskattade:

Bästa manipulatör:

Respekt åt: Arne932 trotts att vi valt samma område att kolonisera i och att vi var i fiendeallianser höll han sitt ord och bröt aldrig IAPen vi satte i början-en man som håller sitt ord helt enkelt-respekt.

Bästa team: Vet inte om det kan räknas som ett team med nöjd med det jag och Haggz gjorde mitt i fiendeland.

Mest irriterande: Smotten ( va det det han hette nu)

Trevligaste spelaren: Pratade inte mycket egentligen men det kändes trevligt på ett konstigt sätt när Passiv kom på besök .

Bästa startspelaren:

Att minnas: Den blodiga morgonen i Haggz startby där det dog kattas till höger och vänster samt så klart den dryga veckan eller vad det var med Deki som kom och kom och kom och segrade.

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:

Sjukt tung händelse: FIck ett straff av MH mitt i serven för att jag räknat fel och skickat för mycket råvaror som sitter, helt och hållet mitt fel men Belsebubb fick straff han med, tack och lov för de nya reglerna så man inte kan skicka fel.

Såhär kommer jag minnas s4: Som en ballong som växer och växer och växer och sen får massor med smånålar instuckna i sig så det säger pysssssss.

/tretjak Ps när startar nästa s4 ds.

Standard

Jag nominerar Gabe och Dark Knight för sina oerhörda uppoffringar. Även våra gruppchefeer i Grawr som kämpat in i det sista. Klaraklara och Lady på Passiv får inte glömmas, ovärderliga för mig iaf. Orkar inte sätta in dem i några fack, tror alla dem täcker allt som är bra.

Finns många som bör nomineras vad gäller ambition, aktivitet, hjälp osv, men listan blir på tok för lång =)
    Huvudsaken är att dem vet vilka dem är sjävla...

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Får vel ta och skriva ner mina nomeneringar. Tänk på att jag set servern i fyra synvinklar och kommer därför kanske se lite lustigt ut. jag spelade dock längst i grawr och HRA.

MvP (Most valuble Player): Gabe för Grawr givetvis riktigt fina rekord ni fick till!

MvO (Most valuble Officer): Fins bara en som är tillräkligt galen för att få den utmärkelse Arsenal37 Jäklar i den stridsgruppen var en dröm att sitta i!

Bäst defensivt: Teepee helt överlägset! hur många dagar satt jag inte och guldade det konot efter Gabes och sulans framfart.

Bäst offensivt: Stridsgruppen i grawr som bestod av Lejon den fagra, dalton6, Tempelridaren(arsenal). mummel och pack man och janerix vi var HRAs böld gud vad skoj det var!

Mest underskattade: Alla spelare med små offar som bombar gärnet det är de som krigar.

Mest överskattade: Gabe kontot det gick att få stopp på dem men så fort det började rulla saker från dem vart folk skräkslagna.

Bästa manipulatör: ingen anig höl mig långt i från sådant som har med diplomati att göra den runda

Respekt åt: Teepee som oskade jag hade nog get upp för det kontot var iget skoj att gulda och gulda respekt killen att du orkade

Bästa team: Stridsgruppen i grawr

Mest irriterande: Amarylis Killen måste antigen fått en rigäl krusse eller bara tapat förståndet sälan jag uppler stalkers men den :rolleyes:

Trevligaste spelaren:
    Fins så många så den kategori är omijlig att nominera

Bästa startspelaren: oj det var så länge sen nästan 400 dagar sen vem kommer ihåg det?

Att minnas: Vännerna från alla läger alal go mainiskor!

Sån miss när... jag skulle aldrig Raderat Lejon den fagra.

Sjukt skoj händelse: När jag med flit väggade min off i Zipps HS och fick med mig hans off som deffade bort mig. Var inna jag Raderade Lejon den fagra.

Sjukt tung händelse: När Ironfist och Gabe the mas anklagade mig för att vara HRA spion var inte sant fick mig att tappa spelsyget helt och gjorde att jag hoppade gajus cesar kontot.

Såhär kommer jag minnas s4: rörig och många konton 6 st lite jobbigt att bli ifrågasat som spion specielt när det inte tämmer inte ens när jag splade i HRA sålde jag ut GRAWR elelr tvärt om. Glad att jag fått sita på några riktigt bra konot som Gajus cesar och teepee, Lejon den fagra offen en av de minsta ofaran men jäklar den gick i skyteltrafik mot Fi.

Standard

lejon du sade riktigt bra konton som du suttit på, men gillade du inte mitt konto? den fanns ju inte med där

Yoghurt kontot

Standard

Citat Ursprungligen postat av aktalasse Visa inlägg
    lejon du sade riktigt bra konton som du suttit på, men gillade du inte mitt konto? den fanns ju inte med där

Yoghurt kontot
    Nä hon ville väl inte göra det efter att ha nämnt mitt...
    Alltid trevligt att anfalla.

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av aktalasse Visa inlägg

Yoghurt kontot
    Klart yogurt var ett av de bättre

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Snälla.. håll er Ontopic här!

Såja, åter till mina Nomineringar för denna runda,

MvP (Most valuble Player): Det här är en svår kategori, vem väljer nog att nominera Ironfist här. Han fick GRAWR och vända och gå emot seger, istället för att harva fast. Han har varit överallt, planerat många offensiver och hållit i trådarna bakom det synliga fönstret. Utan han skulle inte GRAWR varit sej likt. Dock är detta som sagt en svår kategori, och Ironfist är inte klar vinnare.. utan spelare som Arsenal37, Gabe_The_Mas och Dark Knight skulle kunnat platsa här.

MvO (Most valuble Officer): Skulle kunna säga Ironfist även här, han har planerat så sjukt många offensiver, nog en av Travians mest impulsive och krigiska spelare ; -). Men väljer att nominera Arsenal37 i denna kategori. Han fick det och vända för GRAWR, han fick oss att gå emot seger. Han vågade även att göra den där "omöjliga" offensiven emot Ziips HS för att nämna en offensiv. Bland denna rundas snyggaste bombningar den attacken. Tyvärr fick han väldigt lite tid senare närmare EG. Men vi glömmer ALDRIG dina insatser Arsen! : -)

Bäst defensivt: Här nominerar jag VCBC. Dessa spelare på detta konto har varit grymma på den defensiva biten, ser även ut att vara online 24/7, dom svarar t.o.m. på IGM mitt i natten om man behöver deff har man hört ; -) Men vill egentligen nominera hela GRAWR SÖ, ni har gjort ett grymt arbete när man behövt deff.

Bäst offensivt: Nominerar Gabe, behövs knappt kommentar. Dom har totalt krossat denna server, dom har varit total outstanding (eller ja.. nästan, Sulan kommer på en stark andra plats). Utan Gabe skulle nog inte GRAWR ens varit nära en seger, iallafall så skulle inte en del av GRAWR,f.d Rawr ha existerat utan detta kontos totala överkörning denna server.

Mest underskattade: Helt klart K&Q, jag själv var från början negativ emot att ens ha en IAP med denna allians, men närmare och under EG visade dom vad dom kunde. En allians som ställt upp och och satsat 100% för unionens bästa hela tiden detta EG. Dom har jobbat stenhårt, och vill även ge cred till deras ledare Amin62 & Blomman (a.k.a FlowerPower). Ni förtjänar verkligen eran del i GKKF's seger, precis som alla andra!

Som person nominerar jag Ironfist, inte många som vet om hans grymma arbete, han har varit spindeln i nätet som hållit ihop allting.

Mest överskattade: Om K&Q var klar på den övre är denna ännu solklarare. Nominerar DOG., som lätt är denna rundas mest överskattade allians. Trodde faktiskt ni skulle ha en del deff & off, var snarare så att ni bara hade glassigt med pop. Inte en off som hade lite kapacitet, och usel deff i VUet gör en besviken, trodde ni skulle komma med något iallafall, eller ja.. ni hade ju massa pop ändå ; -)

Har ingen nominering på person.

Bästa manipulatör: Nog HRAs ledning? : -) Men har ingen nominering här.

Respekt åt: Har flera som förtjänar respekt,

Respekt åt..
    .. Mina CO's! Jag och Andy har lirat hela rundan tillsammans på detta konto, men utan att LadyM vet jag inte om vi varit här där vi är idag. LadyM kom in och tände kontot igen, och vi fick upp vittringen på att krossa HRA senare i EG igen tack vare henne.
    .. Gabekontot! The three and only, eller vad man nu säger. 2 nya grymma rekord, varav ena är en total slakt av Joal's offrekord. Visst visst, skyll på artefakter, men vi får se om någon ens kommer i närheten av det på kommande servers.
    .. Våra (passivs) grannar: Greyhound, 1c3m4n, Calaz. Ni har ställt upp 100% när vi behövt er hjälp, övrig kommentar är överflödig. Ni vet vad ni betytt för oss.
    .. Hela GKKF, ni vet varför!
    .. Och vill faktiskt ge respekt till HRA, ni gjorde denna runda rolig, utan er skulle denna runda varit klar för länge sen.

Sen avslutningsvis respekt till er alla som klarat av alla mina VeteMM's jag fixat och fått ut i era ätter, ni alla borde bli tokiga av att se koordinaterna "4|-13" eller "-29|-55" ; -)

Bästa team: Nominerar GRAWR SÖ, ni alla har ställt upp för alla på ett väldigt unikt sätt. Har varit en perfekt mix av deff, off & kunskap.

Mest irriterande: Well, att man hamnar utanför topp100 återigen är personligt mest irriterande. Men nomineringen hamnar på att vi på Passiv lyckades döda 8k av våra egna GK's just när EG startat, kändes sjukt irriterande att se den rapporten när man lyckas anfalla fel oas.

Trevligaste spelaren: Har ett antal här som skulle kunna blivit nominderade. Men väljer och nämna många och nominera en. (Påpekande, vill gärna nominera mina CO's, men anser inte att det är "rätt" att nominera dom här då vi lirat och snackat hela rundan med dom. Trots att dom nog skulle blivit nominerade båda 2 :*)

Rubadix (a.k.a fylleinloggaren ), Klaraklara, Besaro, Angel, Caveman, Svarteorm (även om du var så negativ på att vi skulle ta hem detta ), Arsenal37, Gundalv, DogTag, Backsmoker, Gabe_The_Mas, Swiped, 1c3m4n, Greyhound, Calaz, Ironfist, Blomman, Amin62, Dark Knight (trots att vi haft våra duster, hehe), Keda, Tokern, Gandhi, Emp.Rabbit, Lill-US & Unknown Soldier (ja, ser er som en enhet ;-)), AntiA (a.k.a Anita ), Classical och många fler, har inte tid och räkna upp nästan hela Grawr ; -)

Men den som jag nominerar i denna kategori är en jag fått kontakt med under denna runda, kanske av en slump rent av. Nominerar Nottsan, vi har snackat mycket under denna runda, tack för alla goa stunder.

*

Sån miss när... Vi (på Passiv) lyckades döda 8k av våra egna GK's, kändes sjukt onödigt. Jag tar på mej större delen av ansvaret, även om Rubadix var lite inblandad =) Men det som har hänt har hänt, inget man kan göra åt det.

Sjukt skoj händelse: När HRA gör rundans tabbe och testar ett övertag på Gajus Caesar's offby, som dock är utrustad med ett örnöga. Man skrattade gott ett bra tag efter att dom väggat alla svep och hövdingar som gick emot den byn. Även nollningen av Ziip's HS platsar här.

Sjukt tung händelse: Måste säga att när Gabe/Sulan inte lyckades ta Teepee's offby, var så sjukt nära. Kanske inte var så jättetung händelse, men man kände medlidande med dom på Gabe/Sulan efter den attacken.

Såhär kommer jag minnas s4: Som en server som innehöll det mesta och en hel del nya rekord. Pop, hjälte, off, slägg, bräckslägg -rekord sattes på denna server. Även att man fått lära känna en massa goa männsikor, och att man fått lirat i en grym allians. Man har även lärt sej mer om spelet och är en rundas (och en vinst) erfarenhet rikare. Även att man varit ledare och varit med och bestämt mycket är en del jag kommer minnas.

Kommer såklart ett inlägg från mej i Tacktråden även, vad trodde ni?

Mvh
    Aikarn, @Passiv
    [17:45:49] Flatline: att spela t4 e en skam

"Once one of the 60's (@Mrs Amela., 2nd Se3), once known as Passiv (2nd Se4, [rapport]) and once known as Ari Gold (5th Se1, [rapport], rekord för romare på .se!)"

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Enligt mitt tycke finns det bara en spelare att nominera, som platsar under alla kategorier, under denna server.

Dilbert - en enastående CO-spelare. Vi fick inte vår seger denna gång heller, men en dag så ska vi bygga högst sandslott!

Standard

vore roligt att höra från andra än bara från grawr sidan...

Sidan 1 av 6 123 ... sistasista

Regler för att posta