Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 52

Ämne: Nomeneringar s4

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tokern Visa inlägg
    Enligt mitt tycke finns det bara en spelare att nominera, som platsar under alla kategorier, under denna server.

Dilbert - en enastående CO-spelare. Vi fick inte vår seger denna gång heller, men en dag så ska vi bygga högst sandslott!
    aha!!!! 2 ärkeloosers till,det var därför superlooserna på Gabe kontot och gajus ceasar kontot fick sina segrar nudå

Standard

MvP (Most valuble Player): Finns många...

MvO (Most valuble Officer): FenrisUlven!

Bäst defensivt: Pam

Bäst offensivt: Teepee

Mest underskattade: Flygvapnet

Mest överskattade: Gabe

Bästa manipulatör:

Respekt åt: Pam och Vu gänget

Bästa team: Pams VU

Mest irriterande:Balten

Trevligaste spelaren:Kastriota

Bästa startspelaren:Första spelaren på Dragankontot

Att minnas: Den sega uppstarten...

Sån miss när... Jag satsa allt i ren ilska för att mina scoutningar inte gick igenom och väggade hos Pablo Escobas som precis gått med i Hra

Sjukt skoj händelse: När jag räddade min hb med ett snyggt instick=)

Sjukt tung händelse: När Obelixx raderade

Såhär kommer jag minnas s4:
    S Prefekten

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av backsmoker Visa inlägg
    aha!!!! 2 ärkeloosers till,det var därför superlooserna på Gabe kontot och gajus ceasar kontot fick sina segrar nudå
    Ja, nu väntar ja på pengarna till mitt bakkonto. Du kommer ihåg vad segern kostade?

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2008

Smile Most valuble

MvP (Most valuble Player):
    Måste ju bara bli Gabe

MvO (Most valuble Officer):
    Amin62 i K&Q och Aikarn i Grawr

Bäst defensivt:
    Hela K&Q

Bäst offensivt:
    Gabe

Mest underskattade:
    Troligen K&Q

Mest överskattade:
    Kattfan i LOST
    LAST, imperiet som aldrig blev av.

Bästa manipulatör:
    Pbenno som försökte få K&Q att be om ursäkt för att vi deffade honom när han attackerade oss.

Respekt åt:
    Aikarn

Bästa team:
    GKKF

Mest irriterande:
    zwempa som var irriterande halva servern

Trevligaste spelaren:
    Tempelriddaren den förste, otroligt trevlig när man väl fick kontakt. Senare arsenal37 och dalton 6 som såg till att Grawr fick en stark deff i K&Q. Urbmannen i O.P, Coppa också O.P, Smiley även hon i O.P, Idde i Excidium.

Bästa startspelaren:

Att minnas:
    När K&Q, O.P Och Excidium under en veckas tid skickade fake på Pbenno som då valde att avsluta sitt konto på servern.

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:
    När K&Q började bygga sin "villastad" och alla undrade vad i helskotta som var på gång. Då fick vi många IGM från Grawr och andra. Det var lite roligt. 20-30 nya byar i veckan under tre veckor, ganska häftigt.

Sjukt tung händelse:
    LOST:s svek mot Grawr-K&Q

Framförallt ett enormt vete och deffskickande till VU:na, alla IGM som jag skickat och Aikarns tjat om vete.
    Senast redigerad av blomman53 den 10-02-03 klockan 21:56

Senior Member wemex1s avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

MvP (Most valuble Player): Finns många många många...

MvO (Most valuble Officer): Fenrisulven

Bäst defensivt: Teepee

Bäst offensivt: Gabe

Mest underskattade: Antares

Mest överskattade: Gabe

Bästa manipulatör: Dilbert

Respekt åt: Liemannen

Bästa team: HRA och D-Ä

Mest irriterande: Unkown Soldier och Skakis

Trevligaste spelaren: 3vil och Smedvius
    Bästa startspelaren: Kommer ej ihåg detta!

Att minnas: HRA's lednings fantastiska jobb under servern. Även kommer jag minnas min lilla tvist med Björnes Magasin, Skakis och Unkown Soldier.
    Sedan kommer jag också minnas 3vil och Smedvius! Tack för all hjälp!

Sån miss när... man som vanligt deffat fel by....

Sjukt skoj händelse: Råkade hitta ett relativt stort Grawr svep som stod i en oas, utan scouter som vaktade!

Sjukt tung händelse: När min HS blev vete nollad 2-3 gånger i rad!

Såhär kommer jag minnas s4: Den absoult bästa och roligaste servern jag spelat! As roligt att få vart med!
    Vänligen,
    wemex1

Spelar på dessa servrar just nu:

Danska Server 2: Wemex1, Hjälp mig här!

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

vet inte riktigt vem jag skavälja då det finns en del.

Kattfan, du har lagt ner väldigt mycket arbete i LOST. Ditt rykte är kanske inte det bästa på denna server, men för oss som varit i LOST så har ditt arbete varit enormt uppskattat!

Bäst defensivt:
    Bastrumman, du gjorde ett enormt bra jobb med instick när jag behövde hjälp på Zup'kontot.
    direkt när man frågade efter hjälp så fanns den där och den sköttes exemplariskt varje gång

Kaos får jag inte glömma! Ni har ju också gjort ett bra jobb när det gäller att deffa

Bäst offensivt:

Gabe, hur är det möjligt med så mycket offpoäng! mycket bra lirat

Mest underskattade:
    Min röst går här till MJLJ. från början var det en väldigt liten allians, som inte hade någon chans emot de stora allianserna. Men fy tusan vad där fanns kämpaglöd om att hjälpa varandra inom alliansen!

Mest överskattade:
    Jag vet inte riktigt här, och har ingen fakta alls egentligen, men jag tycker HRA har varit väldigt
    överskattade. Visst dem har ju krigat mot Grawr hela servern, men man väntade ju sig ett antal släggor från dem nu i EG

Bästa manipulatör:
    inte en aning

Respekt åt:
    Dels ni som suttit och hållt koll på VU och sen till alla som varit duktiga med att skicka vete hela tiden

Bästa team:
    jag har varit med i MJLJ, LaStIV,Storm och LOST. För mig så har LOST varit det bästa och goaste teamet på servern. Visst vi var inte störst, vi bombade inte mest. Men vi hade något så enormt kul hela tiden!

Mest irriterande:

Trevligaste spelaren:
    hmm jag skulle vilja nämna väldigt många i LOST men dem vet redan att dem är hiskeligt trevliga, men jag väljer arsenal37 och mims. Väldigt trevligt att snacka med er och väldigt kul framåt kvällarna när man blev smått trött och skickade en massa roliga youtubeklipp:P

Bästa startspelaren:

inte en aning

Att minnas:
    Bengans riktigt underhållande berättelser!

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:
    Det som livade upp servern något enormt var när vi gick ur sammarbetet mellan grawr och LOST. Servern har aldrig varit roligare än då. Attacker rullade ut och en massa attacker kom emot en!

Sjukt tung händelse:
    Efter ett tags krigande emot grawr så orkade jag inte med det längre och mitt konto var en ända stor krater så raderade jag mitt konto (Zup). Mycket bra jobbat grawr (Y)

Som en server där man har utvecklats mycket och lärt känna oerhört mycket nytt folk som jag förhoppningsvis kan träffa på andra servrar i framtiden.
    Senast redigerad av Xanatos den 10-02-04 klockan 00:00

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

MvP (Most valuble Player): Vi på Gabekontot så klart!!

MvO (Most valuble Officer): Ironfist, kommentar överflödig.

Bäst defensivt: VCBC och Pam2 ( drar en råchansning på att de flesta Druttarna hos teepee var från Pam )

Bäst offensivt: Vi på Gabe uppenbarligen

Mest underskattade: Hela FA eftersom dom fick vara kvar till serverns slut ( Tack för det HRA ) Även Sulankontot som nämns för lite med tanke på det dom gjorde under hela rundan för Grawr.

Mest överskattade: D-E-I som inte fick mycket gjort vad jag kunnat se.

Bästa manipulatör: Tror Liemannen försökte gott för att vinna denna kategori Men eftersom vi inte gick på hans försök från Grawrs sida så får nog Armenius det stora priset då han lyckades få 3st alianser att deffa dom tidigt genom att hota med trupper som inte fanns

Respekt åt: Alla som spelade travian denna runda och inte simcity. ( Passivkontot får fundera på vart jag placerar dom ^^ )

Bästa team: FA helt överlägset om man ser till kunnande som dessa få spelare satt på. Men alla som står på den segrande sidan är ju tydligt det bästa teamet tillsammans.
    Grawr, K&Q, Kaos och FA !

Mest irriterande: Teepee som vägrade radera :P Tack för en roligt server mannen!!

Trevligaste spelaren: Oj det är många det , från alla hörn av s4. Fiender som vänner har oftast varit väldigt trevliga mot oss.

Bästa startspelaren: Kommer faktiskt inte ihåg, men det viktigaste är att ingen av dom top 10 i början var kvar efter halva servern om jag minns rätt .

Att minnas: Alla roliga mornar när man loggat in och kollat attackrapporter som oftast sett lysande ut från Grawrs sida.

Sån miss när... Vi missade Teepees örnöga precis när skiten kom och väggade mot en av hans byar med vår mainoff :/
    Samt att man avslutar servern med ca 150.000 veteätande offtrupper som inte hann fram till sitt mål

Sjukt skoj händelse: Att vi på Gabe är nominerade som rundans offspelare av flera spelare men sen är vi dessutom nominerade som mest överskattade Måste betyda att vi hade för mycket respekt hos fienden Fick aldrig ett deff-Guld vilket jag är enormtbesviken på men kan ju inte mer än att deffa dom trupperna som kommer mot en ^^

Sjukt tung händelse: När en av dom bästa ledarna som jag haft/sammarbetat med raderade sitt konto utan ett ord mitt i servern , dessutom sittandes på ett släggkonto som antagligen hade varit i närheten av dom 3 största denna runda, om nu inte det största.

Såhär kommer jag minnas s4: Många roliga tomtar man lirat med så var roligt på det sättet, men i övrig var det en rätt slö server med väldigt låg aktivitet hos dom flesta alianserna som det verkar. Men tur att vi hamnade i den aliansen som antagligen hade mest aktivitet hos dom stora alianserna så man äntligen kunde få vinna en server efter några försök.
    Kommer aldrig glömma det slitet mina co´s och jag la ner på denna server och lovar er alla att det aldrig kommer upprepas det vi gjorde under 1,5 år .

Standard

Med tungt hjärta måste jag väl nominera lallarna på Gabekontot...;-)
    Annars var det kul som sagt att äntligen få finna med er tre som jag spelat tidigare servrar merd

Ironfist. Du fick mina offar att rulla...

Bäst defensivt:
    Tja. Ingen aning faktiskt

Bäst offensivt:
    Tja det måste väl vara serverns lättaste kategori. Gabe

Mest underskattade:
    Kaos & K&Q

Mest överskattade:
    HRAs EG.

Bästa manipulatör:
    Den som fick LOST att dra kniven i ryggen på GRAWR. vet inte namnet men du måste vara skicklig.

Respekt åt:
    Kaos & DÄ. Ni påverkade EG mycket!

Bästa team:
    Den är alltid det vinnande teamet...

Mest irriterande:
    Alla fejks jag fick på mig under HRA kriget...

Trevligaste spelaren:
    IG: Tzapquiel
    Forumet: Aldur

Bästa startspelaren:
    Inte jag för jag började i april...

Att minnas:

Sån miss när...
    HRA bestämde sig för att sno min offby. Liten miss boys att inte se mitt örnöga. Förvåningen var stor när man såg hjältar och snackare på igång...

Sjukt skoj händelse:
    När man sänkte DOGs VU när det var på 99 och köat 100. Jag tror jag fick ner det till 63.

Sjukt tung händelse:
    LOST legendariska svek.

Vinst men annars ZZzzzZZZzzzZZZzzzZZ
    Alltid trevligt att anfalla.

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Bara Nominera vem som du tycker ska vara där du tycker

MvP (Most valuble Player): Alla trogna och envisa GRAWR spelare som skickade vete varje dag borde stå här. Ingen nämnd, ingen glömd. Jag känner mig oerhört priviligerad över att ha få jobbat med så goa människor.

Att minnas: Då vi efter att ha halkat ner i VU-listan återigen klättrade upp och intog ledarställning. Det var ett höjdarögonblick då vi låg på 99 och insåg att vi förmodligen skulle ta hem det här.

Sån miss när jag fick blackout och började plundra min uppdeffade by. Lyckades skrämma eller kanske åtminstone höja en viss herr DK:s blodtryck en smula. En del av hans trupper var placerade i den byn

Såhär kommer jag minnas s4: En av de roligaste rundor jag varit med om (min fjärde) då jag fick möjlighet att arbeta i ledarfunktion och vara sitter på ett VU. Det har varit en väldigt lärorik runda på alla sätt och vis och jag tar med mig de erfarenheter jag fått till nästa server. Jag har fått möta så många roliga, trevliga människor här men också haft mina drabbningar med en viss person. Dark Knight och jag var väl inte alltid överens i alla lägen men tror att vi vann varandras respekt på vägen.
    Jag vill särskilt nämna några som trott på mig, stöttat mig och blivit mer än spelkompisar. Lady M -för stöd under en tung period privat. Arsenal37 för att du trodde på mig och hjälpte mig. dansken och hans fru sizzi som följt mig genom den här rundan och alltid ställt upp i alla lägen!! aikarn för att du är bäst!! besaro för att du är en sådan underfundig person, dina kommentarer skrattade jag gott åt. Angel för att du och jag "lekte" så bra ihop.
    Till sist om ni vill veta varför våra veteskick gick så bra (och därmed gav oss möjlighet att hålla hög deff) så berodde det på att vi satsade stort på vår maskinpark.

http://www.youtube.com/watch?v=anqGt...6144DD&index=2

ha det gott folket //klaraklara

Junior Member Brisingrs avatar
    Reg.datum
    Dec 2009

Standard

Från en KAOtisk synvinkel

MvP (Most valuble Player): Bröderna på aldur kontot

MvO (Most valuble Officer): Bröderna på aldur kontot

Bäst defensivt: FA ghandi antiaA nottsan mfl vet inte men nån av dom måste vara saida

Bäst offensivt: dött lopp mellan många

Mest underskattade: KAOS

Mest överskattade: ^()^

Bästa manipulatör:

Respekt åt: FA fan vet om så få har gjort så mycket innan

Bästa team: samma som ovan

Mest irriterande: kommer inte ihåg vad stollen hette som kicka oss alihop, ja och joggi då han fick vi för våra synders skull

Trevligaste spelaren: Garm, Nottsan, Boddan Khila

Bästa startspelaren:

Att minnas: Att inte spela full.... byggde 3 byar på fel ställen pga...

Sån miss när... för 4 gången satte hjälten hos moddeleraren i hra ist för vårat vu

Sjukt skoj händelse: när vi drog upp kaos ur spillrorna av GOL

Sjukt tung händelse:

Såhär kommer jag minnas s4: efterssom det var min första server så får den ju stå för den roligaste än så länge
    Senast redigerad av Brisingr den 10-02-04 klockan 10:44

Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... sistasista

Regler för att posta