Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Visar resultat 31 till 36 av 36

Ämne: Tacktråd S4!

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard K&Q

Hej, skulle bara vilja tacka alla fantastiska spelare i K&Q alliansen. Det har varit en ära för mig att sitta i ledningen i denna allians och sett er slita hund för att få ihop all deff och vete till Sulans och Dark Knights VU:n.
    Inget gnäll över allt tjat via IGM om vete eller annat, bl.a två stora truppförflyttningar, där vi flyttade all vår deff från det ena till det andra VU:t.
    Tack så mycket, ni är bara bäst. Den sammanhållning som funnits i K&Q måste vara unik. Det känns nästan ledsamt att vi nu varit med och vunnit S4 och det här tar slut. Jag hoppas att vi ska träffas igen och kanske spela en runda till tillsammans på en annan server.
    Några av oss befinner sig nu på S1 där vi spelar tillsammans igen och hoppas få uppleva samma känsla en gång till.
    Tack igen för ert uppoffrande slit, utan det hade det inte blivit den seger vi nu njuter av.

Blomman

Junior Member svart natts avatar
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard tack

Jag vill tacka alla som vart med på hela rundan,och även dom som lämnat,
    Vill gärna tacka några speciellt, Dr pepper som tyvärr inte kunde va med hela rundan
    men du fixade det du skulle,tur för dej vännen,annars hade jag ju fått spöka för dej,
    Dark Knight du fixade sgern till oss fast det såg mörkt ut ett tag,men du fixade det,eller
    vi gjorde det tillsammans,Men du ska veta att du är helt undebar,och har lärt mej massor,tack för det
    och ni andra se upp nästa runda,
    Sen finns det massor mer att tacka,men kan inte namnge alla men massa kramizar till alla
    vän som fiende
    Hoppas vi ses nästa runda oxå,

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2007

Smile

Tack!

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Tackar alla spelare i GRAWR för en rolig, kämpig och svettig runda. Jag har fått träffa många trevliga människor undan vägen mot segern. Först i MG och sedan när vi kom in i GRAWR. I NÖ fick jag möjligheten att få vara med som ledare och därmed skicka oändliga MM dagarna i ände. Tack vare allas goda vilja att hjälpa till eller höra av sig gick det väldigt bra. Ni var fantastiska!! Även om man kände sig tjatig ibland. Jag fick också vara med och hjälpa till i VU vilket var en fantastisk och god erfarenhet. Tack Dark Knight för den möjligheten. Du hjälpte mig att komma vidare och ge mig möjlighet att lära mig mer omspelet. Aikarn har jag också fått mycket hjälp av. Jag kommer sakna er alla väldigt mycket. Kanske ses vi igen på nån annan server. //klaraklara

Standard

Dags för mig att räkna upp några namn och allianser som förgyllt mitt spelande på denna servern.

Först och främst ett stort tack till AntiA samt Gospel_daniel, mina mer eller mindre trogna co-spelare.
    Stort tack till de som startade som GOL-spelare, vänner från förra s4 som var ett enormt stöd i starten av servern. Efter splittringen var det många GOL-spelare som antingen gjorde servern rolig genom att anfalla mig (de som gick till HRA) eller som hjälpte mig med deff.

FA-spelare - stort tack för en mycket rolig server i en mycket trevlig och slipad allians
    Spelare från alliansen H - en allians vars syfte var att krossa FA, det var ett sant nöje att ha er som motståndare, tack för att ni höll mig vaken flera nätter, det är det som gör travian till ett unikt spel
    Kaos, Grawr - tack för att ni alltid varit trogna med defftrupper, utan er skulle det aldrig fungerat.
    Nottsan - tack för ditt skarpa sinne vad det gäller försvar, och vilka anfall som är skarpa. I kombination med grawrs + kaos deff kunde väggar som denna byggas:
    http://travian-reports.net/se/raport.php?id=11301b9eb4a
    http://travian-reports.net/se/raport.php?id=11303c9f129

Sedan några som ska ha ett särskillt tack:
    Cervallion - din anfall var en av få saker som motiverade mig i slutet av servern
    Alla ni VU-byggare - jag vet vad det innebär att bygga VU, och ni ska ha stort tack för att ni lagt ner tid på det.
    Ollboll - alltid kul att ha kontakt via chatt med en ärkefiende.
    Och för att göra en lång lista kort, tack alla andra som på olika sätt påverkat Gandhi-kontot servern igenom!

/Gandhi

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

Tack alla.

Hoppas vi ses och samarbetar igen.

iller (GRAWR NÖ)

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Regler för att posta