Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 36

Ämne: Tacktråd S4!

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Grattis till vinsten!

Vill även tacka alla i LOST. Ni är helt underbara. Har varit en väldigt kul omgång.

Standard

asså att skriva sådana fina o känsliga meddelanden är fan inte min starka sida, men jag ska försöka......

först o främst är jag sur på admins som bannar mitt riktiga forumskonto när det är dags för detta meddelande, men jag vill tacka hela Kaos och deras ledning, speciellt

Aldurett Du var min rådgivare hela servern
    Aldurtvå du var min Einstein, du kan ju förfan allting, utan ni aldurs hade Kaos alldrig funnits !
    danar, älskling kommer alldrig glömma dig
    smotten (mooning) på dig, du har varit en trevlig spelare att prata med
    garm(min E-mamma) garm du försstjänar ett glas vin nu
    zampolit du var den som alltid liveade upp skype chatten tillsammans med danar
    sleevesheoke på frodo kontot, du hjälpte mig med ett par anfall och du var min sitter under min tyskland resa

sen vill jag även tacka HRA för ett trevligt motstånd under tiden man hade sin glasoff innan EG
    och specielt Aston(min E-moder) du har varit den som man kunnat lita på även om du var från fiende sidan, jag kunde prata mina småoffensiver med dig, jag kunde prata om hur dåliga HRA e ( :rolleyes: )
    och ziip, mitt senaste offer, du hjälpte mig så fint med att bli av med offen

och tack till många många mer,(om jag drar hela listan kommer det ta längre tid för mig, än vad det tog för jesus att skriva bibeln) det finns en spelare som är guldvärd där ute, jag tror det var danar eller zampolit som slängde in 100 guld när jag behövde det som mest

MVH Yoggi, lillyoggi, lättyoggi, yoghurt, boltan, boltish bolt eller vad fan ni vill kalla mig, men jag ser mig själv som en

stor biffig starkyoggi

Standard

Äntligen en seger!

Efter två misslyckade försök försök på S1 servrarna fick man äntligen vinna! Jag kom in efter några månader och Gajus Caesar kontot i GRAWR SÖ som var ledigt. Efter lite initalt rensande av spelare runt mig blev det ett semesterhem. Allmänt var det en mycket lugn runda i jämförelse med s1. Ser nu att jag hamnade på plats 10 i offrank och då tyckte jag att jag inte anföll speciellt mycket.

Jag vill tacka spelarna på Gabekontot(för vi har ju förlorat tidigare ihop..), Aikarn som var en trevlig ny bekantskap, Stenulf (för att jag äntligen fick en sitter), Classical (för deff), ironfist (för att han sparkade på mina offar så de rullade). Sen ett speciellt tack till kaosspelarna din_mamma och Tzapquiel. Frågade man om deff så kom den ilande direkt.

Sen stort tack till hela GRAWR SÖ för en skön runda!

Nu ger jag mig verkligen och kommer inte spela mer...

Mvh Hoddle på Gajus Caesar kontot
    Alltid trevligt att anfalla.

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

tack alla i grawr och alla som jag krigat emot,

TACK dolph ink och lolita som tog hand om oss från början och vi var ett grymt gäng.
    fast Lolita fick mig avstängd ett par dagar
    Senast redigerad av andreasjoh den 10-02-03 klockan 09:37

Junior Member
    Reg.datum
    May 2009

Standard Tack!

Tack till alla i kaos som har gjort denna runda intressant, lärorik och rolig
    Tack till aldurbröderna för att jag fick tillfälle att va sitter på ett vu och se hur det va
    Tack till Idde som tog med mig i kaos
    Tack till alla som jag har spelat tillsammans med på denna runda

mvh boddan

Standard

Hej,

Det här är Arsenal37 (ursprungligen på Arsenal37 kontot) men från i somras hittades jag på Tempelriddaren.

Jag vill tacka alla i gamla GOGC, GRAWR, K&Q, FA och KAOS för en utmärkt genomförd runda. Jag vet att det varit tider när man slutade lita på vissa, men precis som lovat red vi ut stormen och tog hem en stor vinst.

Jag vill även passa på och tacka HRA för ett fint motstånd, hade önskat lite mer krig men får gå såhär med.

Ett stort tack till alla dem som jag kommer att ha kontakt med även i framtiden. Tyvärr kunde jag inte avsluta servern så aktivt som jag egentligen hade velat, pga hälsoproblem.

Tack alla

//Arsenal37

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Thumbs up K&q

Vilken allians vi hade...Inga stora offar men vad vi deffade....Snabbt MM från Amin62 Sen hade man inkommande förstärkningar oxå. Många av oss var nya inom detta spel och lärde oss masssor. Ett otroligt veteskickande..(aldrig fått så mycket klagomål från Handelsmännen som var magra som jakthundar). Spännande in i det sista.
    Tack till alla i allianserna som gjort denna server till tt otroligt spännande EG.
    Ett stort hjärta till alla i ledningen från mej i ledningen.
    smallsterix aka pontare

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

jahaja, så var vi här igen skulle jag göra det enkelt för mig skulle jag bara skriva "tack grawr med allierade och tack alla motståndare som inte räckte hela vägen fram.." men det ska jag inte! nu ska jag tacka ordentligt!

besaro: tack för att du släppte in mig som sitter/co på ditt konto och lät mig härja lite då ditt internet strulade. jag fick smak på se4 och hade svårt att släppa då du var tillbaka vid rodret igen

det medförde att jag hamnade hos

passiv: som en del av kontot passiv har jag spelat fram till EG, sedan har jag varit lite...passiv. jag fick ett löfte att slippa allt vad eg och VU hette, och det har de hållit!

"de" är förstås Aikarn och Rubadix, de bästa man kan tänka sig att ha som co på ett konto! vi "klickade" som co's och jag tycker att det fungerat jättebra. tveka inte att fråga om se4 blir aktuellt igen! <3

då hoppas jag att GRAWR återuppstår! alla ni som spelat i det kollektivet vet vad jag pratar om, hjärta och omtanke om spelare, konton och resultat. ett kanonrecept för framgång! det är en ära att ha tillhört er!

men man vinner inte ensam, tack till våra ALLIERADE och IAP's! utan er, ingen vinst!

för att vinna måste man kriga...det har vi gjort mot främst HRA och dess allierade. ni har varit värdiga motståndare och kämpat väl!

VU-HÅLLARNA, tack för att ni orkat! det är inget litet arbete att hålla VU, been there, done that, och man är fruktansvärt mätt på spel när man till slut kommer till mål.

tack alla som uppehållit sig i Skypechattarna och pratat både dagar och nätter

ni förgyller tillvaron, den sociala biten under en server är minst lika stor och betydelsefull som spelandet. kontakter knyts, vänner hittas...tack till er alla! ni är den viktigaste delen för mig, att bara spela utan att ha er är inget alternativ.

sist men inte minst: stort tack till TRAVIANCREW, utan er blir det ingen ordning alls!

stor kram!

LadyM

Standard

jag skriver under på gabe the mas tackbrev.

understödet vi fick när vi ville deffa var monstruöst,tyvärr var det alltid en besvikelse när man öppna rapporterna från anfallen på vår HS och offby :-( jag skulle vilja skriva nåra deffnamn men jag är rädd att glömma nån så jag skippar det.ni vet vilka ni är ändå som alltid svara omgående på våra rop på hjälp.

grattis till onaflight som faktiskt snodde en titanartefakt av oss,dock snodde omgående det grymma sulan kontot tillbaka den till oss :-)

i.ö inga byar förlorade lite vetefält här och där men väldigt spakt beteende mot oss och det får man vara glad för.

grymt kämpat av framför allt teepee så som dina byar såg ut ett tag skulle nog jag ha raderat.
    serverns händelse var givetvis när vi och sulan gjorde ett allvarligt på din offby du räddades av pam som fick in nåra pallas när du låg på 5 i loj har jag för mig?

http://travilog.org.ua/se/3502468/be...60f9561d15/1/1

bra även av pam och vsk som inte gav upp trots viss närhet till oss.

fett tack till gabe och ruter varit grymt att spela med er och även pimkim som hjälpt oss ibland när det krisat med folk på kontot.

ett speciellt tack med till slaytanic som var rekryterare när vi i tidernas begynning sökte till GOGC

från backsmoker en av idioterna på gabe kontot.

Senior Member besaros avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av slaytanic Visa inlägg
    Vill tacka alla som vart med och fixat denna seger. Ett speciellt tack går till Arsenal, Hemmi, Plingan, Besaro samt alla övriga i SW för alla hjälp. För ett år sen börja jag och Arsenal planera denna segern med bla Besaro, Hemmi, Plingan, Tempel och några till. På vägen hitta vi massa fler som ville vinna vilket vi gjorde till slut =) Tack även till våra fantastiska VU hållare och planerare samt Passiv Säkert glömt några men de har mitt tack med.

Hörs i en annan värld, eller nått.

//Slaytanic

Jag kan inte annat än att hålla med, vi som var med från början och som var med och byggde upp det som senare skulle komma att bli grawr vet i allra högsta grad att vi har fått kämpa i motvind under stora delar av servern, därför känns segern så mycket bättre.

Av de du nämner så vill jag rikta ett särskilt tack till arsenal (senare tempelriddaren) en fantistisk figur som gjort ett riktigt megajobb under hela servern och hemmi, en underbar person med en kreativitet och humor som inte tycktes ha några begränsningar. Ingen kan liva upp en forum som du och din bodega gjort under många månader

En guldstjärna till galningarna på gabekontot, jag tror alldrig jag sett något liknande i offväg, ni han krossat något ohyggligt under hela servern, inga fiendebyar hat gått säkra. Eran moraliska effekt på vän, såväl som fienden den här server är omöjlig att överskatta. Jag skrattade gott när hra med följdande rapport ansåg sig ha väggat en av deras offar ((det var era ord, inte mina )
    http://travilog.org.ua/se/3502468/be...60f9561d15/1/1
    Läs och njut.

Ytterligare en guldstjärna till ladyM som under två intensiva veckor gjorde ett hästjobb när mitt internet gick på semester. Utan din hjälp så skulle många av mina byar troligtvis grusats.

Stort tack tack till övriga grawr med flera, ni vet vem ni är Jag ser framemot att kunna spela med er igen.
    Citat Ursprungligen postat av Iceclamber Visa inlägg
    vet inte vad som sker med dagens kællkritik. men fan do your WIKI eller googla næsta gång!

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista

Regler för att posta