Jag vill å Gabe-kontots vägnar TACKA alla i GRAWR, FA , K&Q samt våra färska alierade Kaos för en rolig runda samt för den uppvisningen i uppoffring som skett rundan igenom. NI har alla varit grymma och ställt upp med allt ni kunnat när någon bett om det och därför står vi där som VINNARE nu : )
Vill även ge ett extra stort TACK till alla som suttit i ledningen för Rawr-Grawr som gjort det dom kunnat och orkat fast det ofta varit ett rent helvete att få saker att fungera som vi velat : )
Även alla som deffat oss på Gabekontot ska ha ett extra stort tack från oss personligen.
Sen dom som för oss( Gabekontot ) stuckit ut lite mer än andra denna runda av de på vår sida som jag vill nämna med namn här.
VCBC: vår grymma deffare : )
Mims: som permadeffade och var MM guru ett tag : )
Ironfist: vars planerande av attacker varit helt enormt servern igenom : )
Passiv: för att dom varit så passiva :P
Nottsan: för mycket gällande uträkningar i allt och planering : )
Sulan: för sin offensiv fram tills dom tog hand om ett VU fast dom inte hade ens lite lust med det, sjukt bra jobbat för att ha haft det som ni haft det på det kontot på slutet!!! Hatten av för er grabbar : )
Arsenal: för den tiden du orkade lägga energi på ledninsbiten och allt annat du fixade med. : )
Dark Knight: Ja vad säger man, vinnade VUet så behövs väl inget mer än det : )
Borde skriva med ett stort gäng till men dessa är dom som gjort livet extra enkelt för oss på vårt konto : )
Sen vill jag tacka HRA för att dom gjorde servern intressant fram till endgame då dessa var dom enda som bjöd på motstånd servern igenom
Utan er hade det varit en skittråkig server med bara popalianser eller släggbyggare så är väldigt glad för att ett ÄKTA HRA VU står som högsta VU efter våra.
Ett speciellt tack till Teepee som vi fick slåss med under en lång tid och gjorde så man alltid hade något roligt att kolla på i rapportdelen när man vaknade :P ( även teepees deffare som gjorde att det kontot fick stå kvar till serverns slut : ) )
Från dom 3 tomtarna på Gabe-Kontot Gabe_The_Mas , Backsmoker och Ruter69