Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 36

Ämne: Tacktråd S4!

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Jag vill å Gabe-kontots vägnar TACKA alla i GRAWR, FA , K&Q samt våra färska alierade Kaos för en rolig runda samt för den uppvisningen i uppoffring som skett rundan igenom. NI har alla varit grymma och ställt upp med allt ni kunnat när någon bett om det och därför står vi där som VINNARE nu : )

Vill även ge ett extra stort TACK till alla som suttit i ledningen för Rawr-Grawr som gjort det dom kunnat och orkat fast det ofta varit ett rent helvete att få saker att fungera som vi velat : )
    Även alla som deffat oss på Gabekontot ska ha ett extra stort tack från oss personligen.

Sen dom som för oss( Gabekontot ) stuckit ut lite mer än andra denna runda av de på vår sida som jag vill nämna med namn här.
    VCBC: vår grymma deffare : )
    Mims: som permadeffade och var MM guru ett tag : )
    Ironfist: vars planerande av attacker varit helt enormt servern igenom : )
    Passiv: för att dom varit så passiva :P
    Nottsan: för mycket gällande uträkningar i allt och planering : )
    Sulan: för sin offensiv fram tills dom tog hand om ett VU fast dom inte hade ens lite lust med det, sjukt bra jobbat för att ha haft det som ni haft det på det kontot på slutet!!! Hatten av för er grabbar : )
    Arsenal: för den tiden du orkade lägga energi på ledninsbiten och allt annat du fixade med. : )
    Dark Knight: Ja vad säger man, vinnade VUet så behövs väl inget mer än det : )

Borde skriva med ett stort gäng till men dessa är dom som gjort livet extra enkelt för oss på vårt konto : )

Sen vill jag tacka HRA för att dom gjorde servern intressant fram till endgame då dessa var dom enda som bjöd på motstånd servern igenom
    Utan er hade det varit en skittråkig server med bara popalianser eller släggbyggare så är väldigt glad för att ett ÄKTA HRA VU står som högsta VU efter våra.

Ett speciellt tack till Teepee som vi fick slåss med under en lång tid och gjorde så man alltid hade något roligt att kolla på i rapportdelen när man vaknade :P ( även teepees deffare som gjorde att det kontot fick stå kvar till serverns slut : ) )

Från dom 3 tomtarna på Gabe-Kontot Gabe_The_Mas , Backsmoker och Ruter69
    Senast redigerad av Gabe_The_Mas den 10-02-02 klockan 21:49 Anledning: tilläg på slutet med våra namn

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Hej hopp.

Tänkte tacka alla som var med i GOGC/(Rawr) från start. gött gäng.

Dessutom

Flaxelis från TE som inspirerande fi.
    Aku: s2 2007, s4 2007, s5 2007-08, s2 2008, s4 2009

s3 2007-08 Hurri o. Guestic
    s1 2007-08 Barathrum
    s6 2008 Gusi o. Sim-City
    s3 2008-09 F4rm3r,FayerOne
    s3 2009-10 Svarta Änkan

http://bloggen.fi/tbwd/

Senior Member wemex1s avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

Jag vill tacka alla spelare som cirkulerat runt i HRA. Varit fantastiskt att spela med er!

Vill även tacka Grawr, FA, Kaos, T.F, L O S T och alla andra allianser som vi samarbetat med och motarbetat!

Speciella tack till:
    ~Smedvius~
    Min granne, ständigt hjälpt mig med förstärkning och vete.

~VESPA~
    Hjälpt mig med förstärkning och råvaror när det behövts.

~Crux~
    Hjälpt mig med förstärkning och råvaror när det behöves.

~3vil~
    Hela tiden hjälpt med med att svara på mina frågor, skickat förstärkning och råvaror. Hjälpt mig i offensiven så väl som deffensiven.

~duvet~
    Skickat stora mängder förstärkning och vete när det behövts!

~HRA LEDNINGEN~
    Stort tack för den utomordentliga ledningen vi fått vara med om på server 4. Glömer er aldrig!

~Mina grannar~
    Ni som hjälpt mig med råvaror och förstärkning! Deff, Syster Fia, Ozzman, Anglaidr, King-Kong,
    mixi-trixi, Ollboll och många andra!

~Tack HRA~
    Det har varit jäv#igt roligt att spela med er alla! Tack!

WEMEX1 af HRA
    Vänligen,
    wemex1

Spelar på dessa servrar just nu:

Danska Server 2: Wemex1, Hjälp mig här!

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard thnx

VCBC tackar oxå för sig.
    ni vet vilka ni är som äras bör.och ni är många i grawr (sulan och gabe tex som tycker om att skicka nattmail )och givetvis medallianserna som samarbetat väl.även ett par figurer från motståndarlägret som lirat hårt och envist.kanske vi möts igen på någon annan server och kan ta en fajt igen ?!
    men nu tar detta kontot paus o samlar krafter tills lusten återkommer för mer"lek"vid datorn som min fru säger.......

ha det bra o lycka till med spelandet !!
    speed 2007 -spacelord
    S5 2008 - okumapiloterna
    S4 2009 - vcbc (vinnare i GRAWR alliansen)

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

Fantastiskt roligt att spela med er alla, tusen tack för denna omgång!

Ser framemot nästa runda, hip hip huurraaa....

-= General, we are surrounded... Excellent, now we can attack in all directions! =- Citat. du vet vem ;-)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Horojashi - Grawr SÖ S4 = Winner 2010
    Scorpius - NN S5

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Tusen tack till vår suvreäna EG grupp!!!
    Och Grattis till oss alla *L*

Standard

Hyllas de som hyllas bör... LOST var den alliansen som satte lite färg i sw resten av allianserna här/där var ganska bleka... Även om de hatas av många så finns de fortfarande kvar och har nog haft roligt Tack för att ni gjort mitt spelande här roligare iaf...

Ps. Grattis till vinnarna och för en gångs skull vann den starkaste alliansen iaf, hoppas att vi syns igen nästa runda och att det då blir andra segrare

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Vill tacka alla i LOST för en mycket kul och händelserik server! Fy vad kul vi har haft Vill även säga grattis till alla i GKKF för vinsten, snyggt jobbat!

Sen vill jag tacka alla man har stött på som gjort spelet ännu roligare ses nästa runda!

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Smile Grawr

Vill tacka alla för en riktigt bra server, spännande in i det sista, men jag gav aldrig upp hoppet om seger. Även när båda våra VUn slogs ner många nivåer.

Fick tidigt i början kontakt med Calaz och Passiv, vi tre följdes åt resten av servern, dock har jag haft mest kontakt med grabbarna och fröken på passiv kontot.

Från början var det tänkt att jag och min bästa kompis sedan urminnes tider skulle ta hand om 1c3m4n kontot men så blev inte fallet pga av diverse befodringar och barna födande hit och dit! :P hehe
    Så jag har i stort sett skött kontot själv, därav den låga populationen, är ändå nöjd med mina insatser.
    När jag insåg att jag skulle bli själv på kontot stod det klart vilken inriktning jag skulle ha, deffensiv galler. Har deffat upp en hel del under serverns gång.

Nu dröjer det nog ett tag innan jag loggar in på någon travian server igen. Eller ialf brukar man ju alltid säga så!
    Gör ialf inte om det här själv igen.

Mvh Daniel / 1c3m3n

Standard

Tack Grawr för min första hela runda, med facit ihand, så kommer jag inte att vu-samla några offtrupper till nästa runda, utan ha kul under serverns gång.... en eloge till ledningen..... i Grawr.

S4 och Grawr sammanfattat.....

http://www.youtube.com/watch?v=Jiz-b7-0FgY
    Senast redigerad av Toker. den 10-02-03 klockan 02:16

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista

Regler för att posta