Visa resultat för omröstning: Tycker du att SE kör med fula knep?

Antal röster
214. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • JA

69 32.24%
  • Nej

71 33.18%
  • Ingen aning

55 25.70%
  • Nämen, det var något nytt

10 4.67%
  • Jag är medlem i SE och tycker att SE är oskyldigt på alla punkter

9 4.21%
Sidan 3 av 12 FörstaFörsta 12345 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 114

Ämne: SE är rasistiska och ruttna!!!

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Xhale
    tycker alla i se borde bannas och sen brännas på bål för att de e rasister och väldigt hemska människor.

Är du inte själv en hemsk människa som vill att andra ska dö?

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Så det du menar är att vi som har haft kontakt med SE spelare är också rasister eller som håller med eller försvarar dom ?

Eller förklara dig...

Hur definerar du en Rasist.... :?:

och var snäll att sluta förtala människor som du antagligen knappt pratat med. Det är föresten ett lag brott som även på nätet räknas som ett brott :!:

Standard

Om du tycker att SE är rasiter och hatar dom, så fine. Gör det då, jag tänker inte stoppa dig.
    Man för fan, skapa inte idiotiska trådar där du säger att de är rasister, när du inte ens verkar veta vad en resist är, och speciellt när du inte ens kan uppvisa några andra bevis än "Jag anser det" på att de faktiskt är rasister. Så om du faktiskt inte har något konkret att komma med kan du hålla käften och skita i att upprepa dig själv samt att skämma ut dig själv gång på gång.

Senior Member Fuzas avatar
    Reg.datum
    Nov 2006

Standard Re: SE är rasistiska och ruttna!!!

Citat Ursprungligen postat av Bloodhunter
    SE är så jädrans fega. Alla som är med i SE är bara fega människor som kör med dåliga och ruttna metoder. De är bara dumma. Nu i forumet kan man t.ex. läsa om hur de anfallit byar bara för att ägarna inte gett ut konto-information. Det var en någolunda hög siffra som sa att de just nu var under anfall av just denna orsak. Så egentligen borde alla allianser och spelare stå upp mot denna rasistiska allians. Ta åt er SE
    Omoget, ORKA all denna smutskastning, ja blir galen! ge mig ditt Ingame namn så ska ja agera gangster mot dig.

De e samma sak med dig som alla andra som skriver sånna här. dom är väldigt ovetande om hur sanningen är och dom är runt 12-16år och försöker bli sedd. du tror att du är värsta revolutionären men i själva verket skämmer du bara ut dig själv. de flesta som är 18+ ser dig nog bara som en Clown och skrattar åt detta patetiska inlägg.
    Mvh Fuza @ Travian

Inaktiv
    Kontakta gärna om ni vill något

- Legend? eller nörd?

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Fuza får du reda på vad han heter ingame så hjälper jag dig gärna att plocka bort honom :twisted:

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Diswrool
    Fuza får du reda på vad han heter ingame så hjälper jag dig gärna att plocka bort honom :twisted:
    Spelaren Bloodhunter existerar inte!
    Då kan man ju vara kaxig i forumet.

Standard

Citat Ursprungligen postat av zoxabels
    Citat Ursprungligen postat av Xhale
    tycker alla i se borde bannas och sen brännas på bål för att de e rasister och väldigt hemska människor.

Är du inte själv en hemsk människa som vill att andra ska dö?
    Det verkar som om du missade att Xhale är medlem av SE. :wink:

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jaha kan man inte ogilla rasister och vara med i SE då menar du?

hela den här diskussionen är helt befängd då vi inte har några bevis för att någon i SE skulle vara rasist.

prygla eller ännu bättre upplys alla rasister men sluta med allt SE-bashande.

Standard

ää ge dig nu man börjar tröttna på såna här trådar...bara ren smutskastning. Du säger ju själv att det finns rasister i många allianser inte bara i den nämnda. Då finns det väl ingen annledning att hänga ut just dem? De flesta gillar ju inte rasister ändå och det verkar ju bara vara något du hört och sen knåpat ihop på grund av någon personlig vendetta mot alliansen. De har säkert gjort en del fula saker precis som många andra allianser men totalt onödigt att hänga ut dem såhär och som föregående skriver så säger det mer om dig själv än om alliansen i fråga.
    Genom mina inlägg i det allmäna forumet framför jag bara mina egna åsikter och tar själv på mig annsvaret för dessa! De speglar inte min allians åsikter över huvud taget!

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard Re: SE är rasistiska och ruttna!!!

Forumadmin: ska det tillåtas att EN hel allians kallas för rasister utan någon som helst subsans?

Var goda att ta bort hela den här tråden då den inte speglar en bild som stämmer med verkligheten och dessutom är det grovt förtal vilken inte ska på förekomma på ett forum av det här slaget.

/SG
    co på Widow Mcbain

Sidan 3 av 12 FörstaFörsta 12345 ... sistasista

Regler för att posta