Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 58

Ämne: BadSanta ska köra Sez?

Banned
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pajtim Visa inlägg
    Inlägget rapporterat som personangrepp. ( Beblanda inte mig med någon annan person, samt det har inte varit 350k servrar tillsammans i hela världen än... Överdrift ).

Hmm,

Kalla inte någon för en "no lifer" du vet att du bara är avundsjuk och vill vara som han ( Mig/Oss ) O.o

Inlägget rapporterat som personangrepp. Alltid ska det vara någon "no lifer" som ska göra allt för en gnutta uppmärksamhet, get a hobby? =I

Hmm, just ja nu kommer jag ihåg dig. Du sökte till mitt ( Vårt ) konto, men blev ganska snart nekad. Nu förstår jag varför du är så "grinig", nappflaskan, en söt liten kaka och mammas tröst = makes you feel better QQ... Sluta bete dig som ett barn, du söker till kontot och nu skriver du en massa strunt, det visar bara hur ond du är som person ( Skulle använt ett mycket starkare ord där men reglerna O.o ).

Hva snakker du om???

Jeg har aldri søkt til deres konto (hvorfor skulle jeg gjøre det)

(og pass på språkbruken, kan hende du anmeldes for personanngrep)

Banned
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

Hmm, just ja nu kommer jag ihåg dig. Du sökte till mitt ( Vårt ) konto, men blev ganska snart nekad. Nu förstår jag varför du är så "grinig", nappflaskan, en söt liten kaka och mammas tröst = makes you feel better QQ... Sluta bete dig som ett barn, du söker till kontot och nu skriver du en massa strunt, det visar bara hur ond du är som person ( Skulle använt ett mycket starkare ord där men reglerna O.o ).
    Blev han verkligen nekad? men du måste i så fall förstå att det kostade 2 dagars arbete för honom, ses vi under rundan så blir det inte som vänner då vi inte "spelar" på det sättet

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Kalla inte någon för en "no lifer" du vet att du bara är avundsjuk och vill vara som han ( Mig/Oss ) O.o

Jo jag vill verkligen vara lika dålig som BadSanta för då kanske jag slutar med detta spel..

Nekad o nekad.. Jag hittade några andra att spela med och då säger du att jag hade "gått vidare " i era uttagningar, hade jag klarat 65% eller vad var det samt slösat bort två dagar av eran planering.

Och pga detta skulle vi inte mötas som vänner i spelet sa du också, jag förstår inte varför jag ska respektera någon som dig.. Du måste väl ändå klara av att en spelare hittar ett bättre konto? I detta fall med kompisar sen tidigare rundor.

Jag fick även rådet att inte spela med någon som dig
    Senast redigerad av Kanoten den 10-01-21 klockan 17:16
    Sez6 Rollergirl/Elmer Fud DM/JD
    Sez7 Fallen Angel RIP (Vinnare)
    Sez8 Dra räva i grus

Senior Member MAMbas avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Inlägget rapporterat som personangrepp. ( Beblanda inte mig med någon annan person, samt det har inte varit 350k servrar tillsammans i hela världen än... Överdrift ).

Hmm,

Inlägget rapporterat som personangrepp. Alltid ska det vara någon "no lifer" som ska göra allt för en gnutta uppmärksamhet, get a hobby? =I

Du är min idol!
    Sez5 Black Mamba @ TDS
    Sez6 Elmer Fud @ DM
    Sez7 Nam Nam @ RIP

Senior Member Pajtims avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kanoten Visa inlägg
    Jo jag vill verkligen vara lika dålig som BadSanta för då kanske jag slutar med detta spel..

Nekad o nekad.. Jag hittade några andra att spela med och då säger du att jag hade "gått vidare " i era uttagningar, hade jag klarat 65% eller vad var det samt slösat bort två dagar av eran planering.

Och pga detta skulle vi inte mötas som vänner i spelet sa du också, jag förstår inte varför jag ska respektera någon som dig.. Du måste väl ändå klara av att en spelare hittar ett bättre konto? I detta fall med kompisar sen tidigare rundor.

Jag fick även rådet att inte spela med någon som dig
    Hmm,

Min åsikt samt din åsikt, jag har rätt att tycka precis vad jag vill gällande det hela. Jag ogillar att lägga ned tid på någon/något som eventuellt inte kommer med på kontot. Att du har ett annat konto med vänner är en annan sak, men att sitta där och skriva seriöst gällande vårt konto och ditt framtida deltagande är fel. Samt det är bra att du inte kom med för som du själv skriver har något "sagt" att du inte ska spela med mig, om du ändrade din uppfattning om mig så fort ( Egentligen blev du bara sur för att du fick sådan kritik... ) innebar du en stor risk för kontot från början.

Nog om detta, sluta ta upp allt det gamla, gå vidare...

Citat Ursprungligen postat av Waramann Visa inlägg
    Hva snakker du om???

Jeg har aldri søkt til deres konto (hvorfor skulle jeg gjøre det)

(og pass på språkbruken, kan hende du anmeldes for personanngrep)
    Hmm,

http://forum.travian.se/showthread.php?t=40491 <--- inlägg 5, samt en massa annat som togs på annat håll. ( Fler lögner? ).

Citat Ursprungligen postat av dennan4 Visa inlägg
    Blev han verkligen nekad?
    No way! O.o

Citat Ursprungligen postat av MAMba Visa inlägg
    Du är min idol!
    Du är min! ( Like wth? O.o ).
    Senast redigerad av Pajtim den 10-01-22 klockan 04:56
    Citat Ursprungligen postat av Brouhaha
    Även om du är känd för att spela ganska "dirty" och använda en del diskutabla knep, så tycker jag faktiskt att du ska stanna, av den anledningen att du alltid ser till att få jobbet gjort.
    ( Will I ever play on a Swedish server again? Hell no! Will I stay on the Swedish forum? Hell yes! )

Use "O.o" because it's unique!

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Hmm,

Min åsikt samt din åsikt, jag har rätt att tycka precis vad jag vill gällande det hela. Jag ogillar att lägga ned tid på någon/något som eventuellt inte kommer med på kontot. Att du har ett annat konto med vänner är en annan sak, men att sitta där och skriva seriöst gällande vårt konto och ditt framtida deltagande är fel. Samt det är bra att du inte kom med för som du själv skriver har något "sagt" att du inte ska spela med mig, om du ändrade din uppfattning om mig så fort ( Egentligen blev du bara sur för att du fick sådan kritik... ) innebar du en stor risk för kontot från början.

Nog om detta, sluta ta upp allt det gamla, gå vidare...
    Jo visst har du rätt att tycka vad du vill men fakta är att du var besviken över att jag kastat bort två dagar av eran planering och du sa att vi inte kommer mötas som vänner under rundan om vi möts.

Och nej jag hade inte den uppfattningen om dig innan du skickade till mig att vi inte kommer mötas som vänner eftersom du inte spelar så.. Det var då jag ändrade uppfattning om dig.
    Trodde väl att man kan spela som vänner även om man inte är på samma konto men det har du bevisat för mig att man tydligen inte kan, iaf inte du. Kollar man även lite på forumet verkar det som att detta stämmer väldigt bra på dig, att du inte klarar av att samarbeta eller spela med någon som vänner.

Och förövrigt vad det inte något som sa till mig att jag skulle passa mig för dig, det var någon..
    Sez8 Dra räva i grus

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Och du sa att vi inte kommer mötas som vänner under rundan om vi möts.
    Hmm,

Orsaken till att jag skrev så är nämligen ganska enkel, eftersom vi inte kan ge ut information om var vi ska spela, så kan vi heller inte riskera att du får reda på vår position. Om du sedan befinner dig i samma allians kommer vi inte vara fiender, men heller inte vänner då vi inte kommer avslöja vilka vi egentligen är. Jag hoppas att detta kan vara till någon hjälp, för det jag skrev via PM var inte direkt personligt, mer eller mindre precis hur det ligger till.

Gällande vad som stämmer eller inte på forumet är helt och hållet upp till dig. Jag är strikt, men väldigt rättvis, jag söker inte vänner mm här på forumet eller i spelet, utan jag sökte en ny medlem till kontot. Sedan om du blev sårad för att jag nekade dig vänskap är också helt upp till dig, jag respekterade ditt beslut, men du borde ställa sådana här frågor direkt till mig via PM istället för forumet. Skulle du frågat mig vad jag menade med; "Vi kommer inte mötas som vänner" skulle jag förklarat då.

Och denne "någon" har också en åsikt i det hela men det har jag inget med att göra då det inte stör mig alls, låt honom lägga ned sin tid på andra, patetiskt med förståeligt.

Det var nog allt för mig, lägg ner detta nu O.o
    Även om du är känd för att spela ganska "dirty" och använda en del diskutabla knep, så tycker jag faktiskt att du ska stanna, av den anledningen att du alltid ser till att få jobbet gjort.
    ( Will I ever play on a Swedish server again? Hell no! Will I stay on the Swedish forum? Hell yes! )

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Men hur svårt är det att fatta?

Du nekade inte mig, jag nekade er
    Sez8 Dra räva i grus

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Men hur svårt är det att fatta?

Du nekade inte mig, jag nekade er
    Hmm,

Du är en mycket "speciell" individ... Var skriver jag vem som nekade vad? Du verkar inte förstå mycket, läs det hela igen och sluta göra inlägg med en massa strunt.

Du "nekade" inte något, du hade inte ens kommit med, då du inte stämde in på våra krav, så varför försöker du få mig att framställe som dum? Jag sökte en medspelare, du försökte ta dig in på kontot men blev nekad strax efter att du talade om för mig att du har ett eventuellt konto som du och dina vänner ska spela på. Du kan inte neka mig något eftersom jag inte "bryr" mig om dig, du är inte en del av kontot och därmed en "outsider", du går din väg och jag går min.

Men om det gör dig glad, så ja du nekade oss dig själv, men inget annat, eftersom du aldrig var en del av något.

Senior Member ekelunds avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

anmällt som person angrepp
    runda 4 grande formica/leoric
    runda 7 the chosen ones - n00bs
    T4.4
    runda 19 Blind - n00bs <- tokdeff
    runda 20 schnare -n00bs <- buren av linken
    runda 22 Lasse - https://gyazo.com/3f74e285bd7e2112ca4df289eaaf47d7 pangpang

"Schnare" var härskaren över det största personliga riket
    "Schnare" krossade mer trupper än alla andra, och var den mäktigaste samt den mest fruktade ledaren.

castor var är du , vi är tillbaka , och vill ha lite motstånd!

Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... sistasista

Regler för att posta