Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 55

Ämne: Toppallianser

Senior Member demis avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mossherren Visa inlägg
    Kan det va så? Trodde Kaos hade samlat på sig massor med duktiga lirare och en stabil ledning inför denna se1.
    ojoj, det stämmer ju inte alls!
    Alla har rätt till en åsikt, även om min alltid är den rätta.
    Ironisk, uttråkad och käftig. Hata mig.

Nuvarande servrar:
    S1 - The Prophets (KAOS)

Avslutade servrar:
    UK5 - Hefty Smurf (Ragnarok)
    S1 - Barbapapa (WaP,R,Hedone)
    S2 - Demi (Honour)
    Sez - Diablo (AiCi)
    S3 - Demi (MBF)

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

Kan det va så? Trodde Kaos hade samlat på sig massor med duktiga lirare och en stabil ledning inför denna se1.
    det är inte samma Kaos som finns på se4 om du syftar på den, men så jag tolkade det som så är det en wannabe allians, men om det är så som du säger så är väl kaos en av dem som kommer vara kvar fram till EG
    hej

Senior Member Jeragîs avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av boltish Visa inlägg
    det är inte samma Kaos som finns på se4 om du syftar på den, men så jag tolkade det som så är det en wannabe allians, men om det är så som du säger så är väl kaos en av dem som kommer vara kvar fram till EG
    Vi är helt klart en wannabe allians, vi bli snart sönderfarmade
    Back On Track!

Senior Member demis avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

Vårt namn har på inget sätt med s4 att göra, visste inte änns att det fanns en allians som hette kaos där.
    Alla har rätt till en åsikt, även om min alltid är den rätta.
    Ironisk, uttråkad och käftig. Hata mig.

Nuvarande servrar:
    S1 - The Prophets (KAOS)

Avslutade servrar:
    UK5 - Hefty Smurf (Ragnarok)
    S1 - Barbapapa (WaP,R,Hedone)
    S2 - Demi (Honour)
    Sez - Diablo (AiCi)
    S3 - Demi (MBF)

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Tror att ni tänker lite snett på en punkt... Man kan hålla ihop alliansen och göra precis det man vill utan att vara kvar till EG :P... Det är ju ändå tiden fram till EG som är den roligaste biten >

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av beef Visa inlägg
    Tror att ni tänker lite snett på en punkt... Man kan hålla ihop alliansen och göra precis det man vill utan att vara kvar till EG :P... Det är ju ändå tiden fram till EG som är den roligaste biten >
    Håller med dig helt där
    Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
    Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
    Hjälp, Moss hackade min signatur *snyft*

Senior Member Mossherrens avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av boltish Visa inlägg
    Har inte en susning om se4 och det kaos som råde där men jag vet vilka som styr kaos på se1 och ett par av deras medlemmar. Så i detta fallet så får jag tyvärr konstatera att du nog inte vet mycket om dem
    Svårt att se någon allians med samma mängd rutinerade lirare/ledare som kan konkurrera med dessa, men det svåra ligger ju alltid i att få de som lyckas bra tidigare säsonger att finna samma motivation även till kommande och att man inte drabbas av högmod som sedan leder till negativa effekter inom alliansen.
    För allt handlar om teamwork vilket vi alla vet som har kört någon säsong och att ställa upp för varandra.
    Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder
    Allsång på sekten:
    http://www.youtube.com/watch?v=LHUsV7oOh84

Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)

|-------> Jag är världens bästa travian spelare. <--------|

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av demi Visa inlägg
    Vårt namn har på inget sätt med s4 att göra, visste inte änns att det fanns en allians som hette kaos där.
    Har inte en susning om se4 och det kaos som råde där men jag vet vilka som styr kaos på se1 och ett par av deras medlemmar. Så i detta fallet så får jag tyvärr konstatera att du nog inte vet mycket om dem
    Svårt att se någon allians med samma mängd rutinerade lirare/ledare som kan konkurrera med dessa, men det svåra ligger ju alltid i att få de som lyckas bra tidigare säsonger att finna samma motivation även till kommande och att man inte drabbas av högmod som sedan leder till negativa effekter inom alliansen.
    För allt handlar om teamwork vilket vi alla vet som har kört någon säsong och att ställa upp för varandra.

ja då får jag be om ursäkt, och jag får tyvär ( ) hålla med dig denna gången moss, och jag hoppas på att Kaos lyckas bra i framtiden

MVH bolt
    hej

Standard [F]

Vi kommer inte splittras eller på något sätt försvinna i det blå... Håll i er när vi kör igång vår off

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Är aldeles för tidigt att siga om vilka som kommer vara kvar eller inte. Kaos är bra men de får inte överskatas men man ska häller inte underskata någon. Tror om jag läser den server rätt nu så komemr det springas runt och tuppas på forumet ett bra tag och ingen komemr göra något. Sen kommer det seja pang och allt komemr bli som det bruakr i travian diplomatin. :rolleyes:

Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... sistasista

Regler för att posta