Alla har rätt till en åsikt, även om min alltid är den rätta.
Ironisk, uttråkad och käftig. Hata mig.
Nuvarande servrar:
S1 - The Prophets (KAOS)
Avslutade servrar:
UK5 - Hefty Smurf (Ragnarok)
S1 - Barbapapa (WaP,R,Hedone)
S2 - Demi (Honour)
Sez - Diablo (AiCi)
S3 - Demi (MBF)
Vårt namn har på inget sätt med s4 att göra, visste inte änns att det fanns en allians som hette kaos där.
Alla har rätt till en åsikt, även om min alltid är den rätta.
Ironisk, uttråkad och käftig. Hata mig.
Nuvarande servrar:
S1 - The Prophets (KAOS)
Avslutade servrar:
UK5 - Hefty Smurf (Ragnarok)
S1 - Barbapapa (WaP,R,Hedone)
S2 - Demi (Honour)
Sez - Diablo (AiCi)
S3 - Demi (MBF)
Tror att ni tänker lite snett på en punkt... Man kan hålla ihop alliansen och göra precis det man vill utan att vara kvar till EG :P... Det är ju ändå tiden fram till EG som är den roligaste biten >![]()
Har inte en susning om se4 och det kaos som råde där men jag vet vilka som styr kaos på se1 och ett par av deras medlemmar. Så i detta fallet så får jag tyvärr konstatera att du nog inte vet mycket om dem
Svårt att se någon allians med samma mängd rutinerade lirare/ledare som kan konkurrera med dessa, men det svåra ligger ju alltid i att få de som lyckas bra tidigare säsonger att finna samma motivation även till kommande och att man inte drabbas av högmod som sedan leder till negativa effekter inom alliansen.
För allt handlar om teamwork vilket vi alla vet som har kört någon säsong och att ställa upp för varandra.
Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder
Allsång på sekten:
http://www.youtube.com/watch?v=LHUsV7oOh84
Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
|-------> Jag är världens bästa travian spelare. <--------|
Vi kommer inte splittras eller på något sätt försvinna i det blå... Håll i er när vi kör igång vår off
Är aldeles för tidigt att siga om vilka som kommer vara kvar eller inte. Kaos är bra men de får inte överskatas men man ska häller inte underskata någon. Tror om jag läser den server rätt nu så komemr det springas runt och tuppas på forumet ett bra tag och ingen komemr göra något. Sen kommer det seja pang och allt komemr bli som det bruakr i travian diplomatin. :rolleyes: