Sidan 28 av 40 FörstaFörsta ... 18262728293038 ... sistasista
Visar resultat 271 till 280 av 398

Ämne: Konspirationer... eller???

Banned
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av castor Visa inlägg
    Oj, nån kännslig kille/tjej här, men nu är det ju så att jag skrev ett Tack MM, och jag skrev ett Tack i Forumet, sedan tackade jag några privat, men då det handlar om ca 125 medlemmar och sammanlagt ca 500 enskilda spelare så undvek jag att tacka alla privat, men det hade du säkert gjort...
    Och närvara i chatten?
    Var du själv där och närvarande? Jag loggade ur vid 9 på morgonen för att få mig lite sömn då jag hade vaktat VU dom sista 3 nätterna, och kört dagtid på mitt konto, sedan väcktes jag 5 min innan målgång och hade fullt upp med att svara på alla som skrev privat för att vara särskillt mycket i chatterna, kom ut senare när allt hade lugnat sig.
    Är det detta som är skylla ifrån sig och grina?
    Rundan är över och en ny startar snart, har du lite vett så ta till dig kritik istället för att argumentera, du brast tydligen på en del punkter, ta kritiken för vad den är. Har du hört talas om NÅN som inte har en ursäkt när han beter sig som ett arsle?

castor
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spunk Visa inlägg
    Rundan är över och en ny startar snart, har du lite vett så ta till dig kritik istället för att argumentera, du brast tydligen på en del punkter, ta kritiken för vad den är. Har du hört talas om NÅN som inte har en ursäkt när han beter sig som ett arsle?
    Men du undviker svara lite här, svara på det jag skrev i stället för att säga att jag är ett arsle och att jag gjort fel, förklara för mig vilken kritik det är jag skall ta till mig, och svara konkret på det jag skrev.
    För min del är rundan över, men uppenbarligen inte för dig, var du själv med i alliansen där du inte fick ett tack? Var du själv närvarande i chatterna? Borde jag tackat ca 500 medlemmar priv?
    Fick jag inte sova efter ett 24h pass?

Banned
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Men vad är det du vill jag skall göra, skriva privat till alla i Ceres, RIP och Consus och tacka dom för rundan som gått, att jag har tackat för rundan är inget att orda om, men uppenbarligen blev några egon skadade, så är det där skon klämmer, att jag inte tackade alla privat??
    Hubuhuuuuuuuu
    wræææææææææææææl
    hyyyyyyyyyl
    skriiiiiiiik
    snufs, snufs og trippel snufs

du sendte ikke personlig tusen mange takk melding til meg heller..................

Senior Member pollies avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Waramann Visa inlägg
    Hubuhuuuuuuuu
    wræææææææææææææl
    hyyyyyyyyyl
    skriiiiiiiik

du sendte ikke personlig tusen mange takk melding til meg heller..................

Haha, norrbaggar låter roligt även när dom gråter.

Banned
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Men du undviker svara lite här, svara på det jag skrev i stället för att säga att jag är ett arsle och att jag gjort fel, förklara för mig vilken kritik det är jag skall ta till mig, och svara konkret på det jag skrev.
    För min del är rundan över, men uppenbarligen inte för dig, var du själv med i alliansen där du inte fick ett tack? Var du själv närvarande i chatterna? Borde jag tackat ca 500 medlemmar priv?
    Qoutar mig själv som svar, fattar du inte innebörden och kritiken så..............

castor
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Waramann Visa inlägg
    Hubuhuuuuuuuu
    wræææææææææææææl
    hyyyyyyyyyl
    skriiiiiiiik

Börjar med dig då! Tack för en god runda Andre, tack för allt du har gjort på dom 2 kontona du vart på och sedan tack för att du var en god fiende i DM/JD förra rundan, och tack för Nescio rundan, kul att spela med dig och i mot dig, du är en ledstjärna i detta mörka travian träsk och du gör mig stolt som allians ledare.

Nästa som skall tackas?

castor
    Guest

Standard

Qoutar mig själv som svar, fattar du inte innebörden och kritiken så..............
    Jag fattar, men du undviker fortfarande att svara på konkreta frågor, jag anser inte att jag gjort fel i att inte tacka alla privat äller att inte gå och lägga mig, jag anser att ett MM och ett forums tack räcker, kan du inte svara på frågorna i stället för att undvika dom, och skyll inte på att rundan är över, du drog upp det, då får du svara med.

Senior Member caveman77s avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Näää, du ska inte tacka 500 medlemmar privat Tobbe, men i Travian finns en funktion som heter igm om jag inte missminner mig och det hör till din skyldighet som ledare att skicka ut och tacka medlemmarna "efter" målgång. Det är ändock medlemmarna i alla allianser som vann, inte du personligen.
    Som exempel kan jag säga att vi i DGDFR inte fick ett enda tack via igm trots att vi med våra släggor hjälpte till. Riktigt dåligt egentligen.

Sez 2 : Caveman77 / ExMupparna / DGDF
    Sez 3 : CCR / DGDF
    Sez 4 : CavGoo / DGDF
    Sez 5 : CavGoo / DGDF
    Sez 6 : Beerpimplers / DGDF
    Sez 7 : BeluusFlos / Ceres /DGDFR http://travian-reports.net/se/raport.php?id=190607d4373
    Sez 8 : A-Laget /DGDF
    Sez 9 : Midgård / Rådgivare/DGDF
    Sez 10: Bröderna Djup / DGDF
    Sez 11: GoldenOldies / YG

castor
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av caveman77 Visa inlägg
    Näää, du ska inte tacka 500 medlemmar privat Tobbe, men i Travian finns en funktion som heter igm om jag inte missminner mig och det hör till din skyldighet som ledare att skicka ut och tacka medlemmarna "efter" målgång. Det är ändock medlemmarna i alla allianser som vann, inte du personligen.
    Som exempel kan jag säga att vi i DGDFR inte fick ett enda tack via igm trots att vi med våra släggor hjälpte till. Riktigt dåligt egentligen.
    Tycker inte det var dåligt, skickar som sagt inte 125 igm till alla medlemmarna i allianserna jag spelade med, verken till DGDFR eller RIP eller övriga, hade verken ork, tid eller lust, tackade släggarna privat när dom sänkte sina VU, och dig i forumet. antingen skriver man till alla privat eller till inga.
    Det är inte min skyldighet att skriva privat, om du gör det när du är klar med en runda så grattis till din duktighet, jag gör det inte.

Banned
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Börjar med dig då! Tack för en god runda Andre, tack för allt du har gjort på dom 2 kontona du vart på och sedan tack för att du var en god fiende i DM/JD förra rundan, och tack för Nescio rundan, kul att spela med dig och i mot dig, du är en ledstjärna i detta mörka travian träsk och du gör mig stolt som allians ledare.

Nästa som skall tackas?

takk til deg også både som leder, fiende og menneske (skal ikke utdype for mye på norsk, det virker forvirrende på mange svensker)
    hehe

håper vi får muligheten til å sammarbeide enda en gang tobbe

Sidan 28 av 40 FörstaFörsta ... 18262728293038 ... sistasista

Regler för att posta