Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 21 till 27 av 27

Ämne: #Lekstugan - Kommentarer

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jämnheten Visa inlägg
    Nu pratade jag inte om FN som iaf tidigare faktiskt har handlat om travian. Till skillnad från dig så vågar jag faktiskt dessutom säga att jag spelar på se2.

Jag struntar fullständigt i admins, kärleksaffärer, moderatorer och alla andra sidoaktiviteter din såpoperadel av internetlivet innefattar. Och kan inte fatta varför det här är på delarna av forumet som faktiskt ska handla om spelet.

Oerhört ointressant och stör mig, samt - förutsätter jag - snor plats från det som faktiskt är intressant.

Du kan inte läsa va Jämnheten. Jag döljer varken mitt spelarnamn eller var jag spelar. Och varför är du så sur? För att du missade chansen att vara med i såpan? :rolleyes:

Citat Ursprungligen postat av ivanhoe Visa inlägg
    Vad är ditt spelarnamn på s2an?
    Mm, precis....

A newspaper about Travian since 2009

Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Det är ju tur att jag fick den där hesten av King Kong för jag börjar verkligen känna mig som en kringvandrande nomad nu.

Jag önskar jag kunde berätta vad vi sysslar med egentligen. Har vi lyckats stanna i en allians mer än en vecka?!

Senior Member M13s avatar
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Safiren Visa inlägg
    Det är ju tur att jag fick den där hesten av King Kong för jag börjar verkligen känna mig som en kringvandrande nomad nu.

Jag önskar jag kunde berätta vad vi sysslar med egentligen. Har vi lyckats stanna i en allians mer än en vecka?!

Erm, det brukar bara vara ni i er allians, jobbigt om ni blir utkastade av er själva hela tiden..
    Majestic13 s2 2009/2010 = poprank 1
    Mystic13 s2 2010/2011 = poprank 7, VU-sitter, vinnare.
    Kapten Haddock s1 = Supportkonto till Paradise
    M13 s5 2011 = Slöspelar lite med gott folk i en mindre allians
    M13 s3 2012 = Dansar med gamla rävar

Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Då min pojkvän Gifti visat sig vara en riktig Dr Jekyll och mr Hyde och jag blivit bortvisat, så har jag tagit upp en idé jag hade innan jag genom Gifti blev en Ros, vilket jag nu inte längre är, nämligen att gå på studiebesök i olika allianser .

Det har varit väldigt roligt och intressant att vara hos RR och dess allierade. Tillfälligheterna ledde till att jag blev fri igen, vilket jag kommit att inse passar mig bäst.

Rastlös som jag är gav jag mig ut på vandring och min första anhalt blev hos Eden där jag tänker stanna i en vecka.

Men jag måste erkänna att mitt hjärta är fullt av olycklig kärlek till Gifti...

Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av jolt Visa inlägg
    Kan ju bara tillägga till dig safiren att du ramlade över dina egna fötter. Först går du ut med att du är oberoende och sedan smiter du in på ett konto och leker risig rosbuske. När den rättmättige ägaren kommer så skriker du att kontot är hackat. Ordspråk: Den som gapar över mycket mister ofta hela stycket.
    Smitit har jag aldrig gjort. Mitt handlande har jag alltid redovisat öppet. Eftersom jag blott är en människa är mitt handlande inte alltid så välgenomtänkt men att leka är roligt Jag hade aldrig nekat den ursprunglige ägaren rätten att komma tillbaka till det konto han utan ett ord övergav fyra månader tidigare, det är sättet han gjorde det på jag reagerar mot. Ordspråk: Man hör det man vill höra.

Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Midsommarstång a la nördar

http://safirvin.se/travian/v50/midsommar/MID1.JPG

Gran med dekorationer som tangentbord, cdskivor, nätverkskabel och lyckan var ju stor när nån hittade en tomtemask. *fnissa*

Naturligtvis dansade vi oxå, Räven raskar över ängen, och så här gör skomakarn när han går och när han sitter och när han står och får vi lov...

http://safirvin.se/travian/v50/midsommar/MID2.JPG
    Senast redigerad av Safiren den 10-06-26 klockan 03:49

Senior Member Ragatan the one and onlys avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Varhelst jag lägger min hatt (har ingen hatt) på Närkeslätten

Standard

Citat Ursprungligen postat av Safiren Visa inlägg
    Midsommarstång a la nördar

http://safirvin.se/travian/v50/midsommar/MID1.JPG

Gran med dekorationer som tangentbord, cdskivor, nätverkskabel och lyckan var ju stor när nån hittade en tomtemask. *fnissa*

Naturligtvis dansade vi oxå, Räven raskar över ängen, och så här gör skomakarn när han går och när han sitter och när han står och får vi lov...

http://safirvin.se/travian/v50/midsommar/MID2.JPG
    Gillar ert miljötänkande med användning av gran, har ni även fjädrar i den till påsk?

Ok räven raskar över ängen med hur skomakaren gör, det har väl alla dansat? kom igen med en utmaning om hur Safiren dansar... eller...
    På s3 är jag en peppad Rag , sen finns jag ju på sez också då...

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Regler för att posta