Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 27

Ämne: #Lekstugan - Kommentarer

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard Paneldebatt

På måndag 18 januari kl 21 hade vi tänkt hålla en Paneldebatt i #Lekstugan.

Debatten ska handla om Allianser. De allianser som har försvunnit och varför, de allianser som finns nu och varför de har blivit starka och vilka allianser som kommer att finnas kvar till serverns slut.

Siempre och jag blir värdar för debatten. Inbjudna gäster är Majestic13/BOO, Gustav The Saints/PDA|A, Byggmark Eirene/Ros och Swantinho/Gifti (de två sista närvarar om det funkar för dem att vara online då).

Jag har fått förslag på ett par till som jag inte fått tag på än.

Inbjudna gäster kommer att få godkänna debatten innan jag lägger ut den.

Edit: guranuno sjobban/LAA kommer som gäst.

Publiken är som vanligt fria att lägga sig i debatten.

Till sist: jag kommer att byta namn på Fredagskväll till #Lekstugan eftersom det känns mera rätt.
    Senast redigerad av Safiren den 10-01-17 klockan 23:02

A newspaper about Travian since 2009

Senior Member Han soms avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Safiren Visa inlägg
    Siempre och jag blir värdar för debatten.
    Åh fan, förvånad jag blir -.-'. Den där siempre, tror han har charm för att han är en äcklig fransman

Btw tar siempre åt sig för äcklig fransman kan jag ta bort det
    "Majestic13" var härskare över det största personliga riket
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Han som Visa inlägg
    Åh fan, förvånad jag blir -.-'. Den där siempre, tror han har charm för att han är en äcklig fransman

Btw tar siempre åt sig för äcklig fransman kan jag ta bort det
    Du är sotis

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Vill bara påpeka, kring senaste inlägget... jag och Lugna var helt nyktra då vi startade alliansen -RUS-

Reg.datum
    Apr 2008

Standard Om @Gifti

Eftersom jag får många frågor om mitt @Gifti. Så här funkar det:

När addo kidnappade mig till SPECTRE så hette jag @SPECTRE så länge jag var där. Sen hämtade Gifti mig, då var jag @Gifti tills jag fick rapport om att jag var hemma. Då bytte jag till @Lekstugan i några dagar för att markera att jag var hemma.

Och nu kommer jag alltså att vara @Gifti tills jag lyckas ta mig hem till Lekstugan igen.

Reg.datum
    Apr 2008

Standard Slut på Säsong 1

På nått sätt har jag just nu kommit till vägs ände med dokusåpan. Det känns iaf lagom att göra en paus här och fundera över en eventuell fortsättning.

Det är klart att om det händer mig och Gifti något så kommer jag att rapportera det här, men jag har inga fler idéer för tillfället.

Och ni får ju gärna tala om om ni vill ha en fortsättning

För er som vill ha såpan i något mera lättläst form finns en resumé http://safirvin.se/lekstugan med bilder och status på befolkningen i byn Lekstugan och i chatten #Lekstugan.

Befolkningen består av (i de flesta fall) en gubbe som spelare skickar till mig för att jag ska slippa vara ensam och för att visa mig sin vänskap.

För er som funderar över varför jag stavar hest så är det som så att det finns irlhästar och virtuella hestar. Tex så fungerar hest.se men inte häst.se.

http://snelhest.se
    Senast redigerad av Safiren den 10-03-01 klockan 01:23

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

Hmmm. Borde inte detta forumet handla om travian? Tycker det här är så urbota tråkigt att det inte är sant.

"Men du behöver ju inte läsa det"

När jag loggar in på forumet och ser gula trådar - då förväntar jag mig varken hjärngymnastik eller att hålla med om det som skrivs där. Eller ens intressera mig. Men en såpa kring nåns stackars internetliv förväntar jag mig verkligen att slippa.

Nån admin borde ta tag i den här skiten.

Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jämnheten Visa inlägg
    Hmmm. Borde inte detta forumet handla om travian? Tycker det här är så urbota tråkigt att det inte är sant.

"Men du behöver ju inte läsa det"

När jag loggar in på forumet och ser gula trådar - då förväntar jag mig varken hjärngymnastik eller att hålla med om det som skrivs där. Eller ens intressera mig. Men en såpa kring nåns stackars internetliv förväntar jag mig verkligen att slippa.

Nån admin borde ta tag i den här skiten.
    Kära Jämnheten.

För det första så tror jag inte du spelar på s2 eftersom du inte inser att det handlar om travian och framför allt s2. Och i så fall ska du inte lägga dig i vad vi gör på vårt forum.

För det andra tror jag inte din läsförståelse är så hög den heller eftersom du skrev ditt inlägg i fel tråd. Tyvärr verkar modsen lika slöa som s2 är för närvarande eftersom det tog tid för mig att få tag på någon som kunde flytta ditt inlägg så jag kunde svara.

För det tredje så om du nu mot förmodan spelar på s2 så är din okunnighet häpnadsväckande.

För det fjärde så uppskattar vi hjärngymnastik. Men du behöver inte ens försöka att lösa korsorden. Det är säkert alldeles för ansträngande för dig.

För det femte så kan du ju hålla dig borta från vårt forum då om det är så ointressant. Som du själv säger så behöver du ju inte läsa det

För det sjätte så vet jag att Filosofiska Nyheter uppskattas av rätt många spelare både på s2 och utanför servern. T ex så läser Amaris FN med stor förtjusning. Mina öden och äventyr som neutral journalist som inte tycker om att vara ensam har roat både mig själv och andra. Den uppskattning jag har fått för mitt skrivande är inte liten. Och jisstanes vilka gliringar jag får nu när min rollfigur orsakat att jag inte längre är neutral *murmla*

För det sjunde så har även Jigain (om du nu vet att det är han som varit admin under den tiden detta skrivits) varit med i min såpa. Ni har verkligen varit underbara ni som ställt upp och varit med på mina tokiga idéer. Puss till er alla!

Så kära Jämnheten, när nu din intellektuella kapacitet inte räcker till för att förstå de komplicerade händelserna på server 2s forum så kan du faktiskt, enligt min åsikt, hålla käft.

PS. Hmm, jag märker en atttitydförändring hos mitt travianjag. Kommer mitt bitchigare jag tillbaka nu när jag genom Gifti blivit stor och stark? Dokusåpan kanske fortsätter, jag fräste åt Eirene idag =) DS.

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

Nu pratade jag inte om FN som iaf tidigare faktiskt har handlat om travian. Till skillnad från dig så vågar jag faktiskt dessutom säga att jag spelar på se2.

Jag struntar fullständigt i admins, kärleksaffärer, moderatorer och alla andra sidoaktiviteter din såpoperadel av internetlivet innefattar. Och kan inte fatta varför det här är på delarna av forumet som faktiskt ska handla om spelet.

Oerhört ointressant och stör mig, samt - förutsätter jag - snor plats från det som faktiskt är intressant.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

Vad är ditt spelarnamn på s2an?

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista

Regler för att posta