Visar resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Otrevlig nivå

Senior Member Martrixs avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard Otrevlig nivå

Hej allihopa, de senaste dygnen i det här forumet sjunkit rejält och jag tror att det är bäst att vi samlar oss nu innan det urartar. Det finns nog flera av er som spelade på förra s1 och minns hur nivån där blev efter ett tag.
    Efter Ford-Prefekts tillsägelse där blev nviån tydligt bättre, så jag hoppas att vi kan avbryta nedgången här innan det ens blir så illa som det var då. Lite pajer är vi alla vana vid, de hör till vill jag säga men det här tjatet börjar bli lite irriterande. Som icke-spelare på servern kan jag bara säga att det enligt era inlägg verkar som om alla gör bort sig, precis som i vilket krig som helst alltså.

Mvh
    Martrix
    I have no use for people who have learned the limits of the possible.
    Terry Pratchett
    When in doubt, choose to live.
    Terry Pratchett, Thief of Time
    It's not worth doing something unless someone, somewhere, would much rather you weren't doing it.
    Terry Pratchett

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Standard

instämmer, bra inlägg martrix,

även fast man är i krig är det viktigt att man är hövlig, håller geneve konventionen och så, vilket betyder ingen tortyr av krigsfångar samt att man inte får skjuta på röda korset fordon!! så sluta upp med detta omedelbart! Carl Bildt har tillräckligt att göra ändå..

Member
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Muanga Visa inlägg
    instämmer, bra inlägg martrix,

även fast man är i krig är det viktigt att man är hövlig, håller geneve konventionen och så, vilket betyder ingen tortyr av krigsfångar samt att man inte får skjuta på röda korset fordon!! så sluta upp med detta omedelbart! Carl Bildt har tillräckligt att göra ändå..
    Rättelse han har alltid för mycket att göra om han inte flytter till ett annat land....
    Som jag sade jag e bara en ödmjuk tjänare

Senior Member SAIBOTs avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

helt sant, ju snällare man är, ju bättre karma
    ♥YG♥

Regler för att posta