Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011
Visar resultat 101 till 109 av 109

Ämne: ICE, ett otroligt skickligt block.

Senior Member Han soms avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Safiren Visa inlägg
    Hörni nu tycker jag att vi slutar med sånt här munhuggande. Den sa si och den sa så leder bara till ett enda virrvarr som inte leder nån vart. Inte heller tycker jag att man ska dra upp gamla servrar, de är historia. Den här diskussionen har hittills hållt rätt hög klass. Låt oss fortsätta med det.

Men det finns ju några goda russin i kakan. Att B lyckats bra med sin propaganda är helt klart. Och längre fram på servern lär det ge sig vad AA och ICE kommer att ha för relation. Min gissning är att den inte blir vänskaplig För närvarande verkar den gå ut på att var och en har nog med sitt.

Sen tycker jag det är lite fånigt att ICE gömmer sina allys/iaps, de är inte såå svåra att hitta.
    Väl talat. Dock har du fel ang ICE och AA
    "Majestic13" var härskare över det största personliga riket
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Att B lyckats bra med sin propaganda är helt klart.
    Ingen propaganda här inte men alla vet ju att innerst är vi alla lite bittra.

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Han som Visa inlägg
    Jag hoppas väl på att det hela inte ska sluta med 2 stora block

A newspaper about Travian since 2009

Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Jag hoppas väl på att det hela inte ska sluta med 2 stora block
    Blir ett stort, 2 små :P
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

ICE och A.A. har en deal, och den lyder såhär: Inga katapulter på varandra!

Majestic13 fuskaren nummer 1 Du vet varför vi bröt iapn med er. Ni ville inte stå i skuggan av ICE skrev du, Du skrev även att ni skulle gå någon annan väg, ni skulle leta efter en ny allians. redan där bröt ni avtalet som ni "skrev" på. Fanns ingen anledning att ha en iaps med er då.

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Donchefen Visa inlägg

Majestic13 fuskaren nummer 1 Du vet varför vi bröt iapn med er. Ni ville inte stå i skuggan av ICE skrev du, Du skrev även att ni skulle gå någon annan väg, ni skulle leta efter en ny allians. redan där bröt ni avtalet som ni "skrev" på. Fanns ingen anledning att ha en iaps med er då.
    "Hoppas ni inte väljer någon av våra fiender för det skulle vara tråkigt för vi vill ju inte bli ovänner och skiljas som sådana utan att vi kan fortsätta vårt samarbete." Jordgubben

Vi gick inte till några fiender. Bara att gå en egen väg. Det är bara ex-GR som anfaller endå. Jag kan inte minnas att vi gick på dom först.

Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Donchefen Visa inlägg

Fuskaren nummer 1? Vi säger så

Vi lägga till en sak, eran deal. Den är nog lite konstig, för vad jag vet så deffar någon av A.A allianserna Ice.
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Fuskaren nummer 1? Vi säger så

Vi lägga till en sak, eran deal. Den är nog lite konstig, för vad jag vet så deffar någon av A.A allianserna Ice.
    Kanske samma A.A allians som Ice deffade när 2 B-spelare tänkte ta sej en 9c ?

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Isåfall icke ICE utan spelare själva. Som allians skickar vi icke ut MM om sådant eller tar upp det i skype.
    Om folk vill försvara varandra så visst, jag skulle gärna försvara mina grannar och annat folk ifrån attacker från folk ur B, Nostra, Cosa, Ros, A.A. med flera, om det vore läge för att slå ut lite off.
    Men som allians har folk ingen aning om vad vi sysslar med, vet att ni antagligen mest vill provocera oss, eftersom jag lägger mig i verkar det funka, men shit happens =)

Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011

Regler för att posta