Sidan 2 av 9 FörstaFörsta 1234 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 86

Ämne: Maffian tar sig an kartongproblemet!

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mossherren Visa inlägg
    Är väl inte så skumt att vi ber Vandetta om hjälp? Vi har krig mot DLK som Tetrapak hjälper som även dem kör aggressivt mot oss liksom NN som hotar oss med krig med hela unionen om vi ger tbx på Tetrapak, då är väl knappast speciellt häpnadsväckande om vi frågar Vandetta om dem skulle vara sugna på att skicka def till oss och va med och döda era trupper hos oss?

Det är ju inte så att det är rättvisa odds om man säger så, men oss kan ni inte hota er till att göra som ni önskar utan vi ger igen och vi skäms inte att be om hjälp utav era andra fiender om det så anses behövas. Även om Sir Gore skriver fel där, det är Tetrapak:et som vi inte gillar Men som du själv skriver är ni ju tydligen samma allians.
    Ni försöker få det att framstå som om det är ni som förklarar krig, men det är det inte på minsta sätt. Ni har både KUL och Vendetta bakom er, annars hade ni aldrig vågat gå ut med en krigsförklaring.

Senior Member Mossherrens avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Yeronimo Visa inlägg
    Ni försöker få det att framstå som om det är ni som förklarar krig, men det är det inte på minsta sätt. Ni har både KUL och Vendetta bakom er, annars hade ni aldrig vågat gå ut med en krigsförklaring.
    En gissning från din sida
    I grunden är det Tetrapak och du som förklarat krig mot oss, vi hade inte gjort er något innan ni började terrorisera oss, tyvärr får vi väl säga att vi inte är folket som går att hunsa med utan biter ifrån

Ska vi dra hela resan här så började tetrapak att bomba vår minsta spelare, upprepade ggr. Någon enskild fejks gjorde ett milt markerande men det fortsatte med Tetrapaks lednings goda tycke till vi fick nog och körde ett svar. Då tog Tetras ledare kontakt med vår rekryterare, inte diplomat :P Som sa att han skulle lyfta det med ledningen men att det som var igång inte skulle stoppas men att det var mest fejks.

Som svar på detta så bombar Tetra sönder ännu en by för vår minsta spelare och sedan vänder sig till DLK och man bestämmer sig för att samarbeta mot oss.
    Och då kommer du in i bilden igen och vill ha iap som dessutom har skickat fejks på oss under en längre tid.

Uppenbarligen om vi skulle ha ett samarbete med kul numera eller ej så skulle det väl bara motsvara vad ni har önskat er iaf? För jag har lite svårt att se hur detta agerande på något sätt är speciellt vänskapligt.
    Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder
    Allsång på sekten:
    http://www.youtube.com/watch?v=LHUsV7oOh84

Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)

|-------> Jag är världens bästa travian spelare. <--------|

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

tycker att hela se4 är grundat på fult spel och spionage
    hej

Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av boltish Visa inlägg
    tycker att hela se4 är grundat på fult spel och spionage
    Tur att detta är se5 då och att vi struntar fullständigt i se4 :P håll dig "on topic"
    Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder
    Allsång på sekten:

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Hej jag heter mooler och är ny här i AT ( anonyma travianister ) *säg hej mooler* jag gillar inte kartonger och jag gillar inte att bråka kan jag få bomba nån nu?
    Ruggit oäven även när det är allvar.

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av mooler Visa inlägg
    Hej jag heter mooler och är ny här i AT ( anonyma travianister ) *säg hej mooler* jag gillar inte kartonger och jag gillar inte att bråka kan jag få bomba nån nu?
    Givetvis mooler! Det är bara att du går och skriver i den gula blanketten i två exemplar och anmäler dig i luckan.
    Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
    Hjälp, Moss hackade min signatur *snyft*

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mossherren Visa inlägg
    Tur att detta är se5 då och att vi struntar fullständigt i se4 :P håll dig "on topic"
    jag menade se5.................................. tanken som räknas!
    hej

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av boltish Visa inlägg
    jag menade se5.................................. tanken som räknas!
    nä, detta är ett forum för text, tankar hänvisas till moolers terapi grupp

Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Återvinningen har påbörjats http://www.travian.ws/analyser.pl?s=se5&aid=263 .

Tetrapaken tar till stor släggan
    http://travilog.org.ua/se/3747875/68...6a8d4944b7/1/1

Dessförinnan skickades ett par hundra imperieriddare i sällskap av några väldigt aggressiva spårare. Måste va en sån där di kallart elit allians?
    Är det dags för massradering även för Tetrapak:et nu när släggorna gått i graven eller finns det måne några legioner kvar?
    Senast redigerad av Mossherren den 09-10-28 klockan 17:12
    Allsång på sekten:

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

verkar som att ni för det mesta är på deras starbyar, och att ni inte har några massanfall

vid krig skall det planeras massanfall och då skall minst 4-5 byar nollas inom någon sekund

synd att du inte lirar på se4 där är det mer organiserade krig och ärligare spel, ingen förklarar krig i onödan som på se5 förklaras det krig är det mot jämnstora allianser och då är det inte för att man har några andra i bakgrunden utan mer för att man själva krigar, med krig menar jag att man både får o ger smällar, att bara ge smällar är som mobbing, och det är väl inte acceptabelt?
    hej

Sidan 2 av 9 FörstaFörsta 1234 ... sistasista

Regler för att posta