Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 68

Ämne: BRÅK är inte KUL

Junior Member
    Reg.datum
    May 2009

Standard

Bra kommentar! Visst måste det gå att vinna och samtidigt vara reko?
    Citat Ursprungligen postat av Buiakasha Visa inlägg
    Bra att någon vågar ta bladet från munnen och vågar stå upp mot dessa otrevliga element kallat KUL.
    Jag säger: stå på er BRÅK. Kommer med intresse att följa hur detta kommer att avlöpa.
    Tror inte att just BRÅK blir dom som fäller KUL men de kan kanske bidra till det.

Det jag stör mig på mest hos dem är deras otrevliga och buffliga framtoning, men vad mer kan man vänta sig av ett gäng degenererade småbarn.
    Flera av dem har fått bestraffningar för "foul language" enligt vad jag hört.
    Och Erozone, har inte du blivit avstängd för hot mot MH?
    Normala sociala beteenden som respekt och medmänsklighet behöver väl inte sättas ur spel bara för att ni kan gömma er bakom en anonym signatur på nätet.
    Travian är ett spel, men försök uppföra er som civiliserade människor medan ni utövar det.

Ni må vara störst men ni är väldigt, väldigt små i mina ögon.

/Ali

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Bra att någon vågar ta bladet från munnen och vågar stå upp mot dessa otrevliga element kallat KUL.
    Jag säger: stå på er BRÅK. Kommer med intresse att följa hur detta kommer att avlöpa.
    Tror inte att just BRÅK blir dom som fäller KUL men de kan kanske bidra till det.

Det jag stör mig på mest hos dem är deras otrevliga och buffliga framtoning, men vad mer kan man vänta sig av ett gäng degenererade småbarn.
    Normala sociala beteenden som respekt och medmänsklighet behöver väl inte sättas ur spel bara för att ni kan gömma er bakom en anonym signatur på nätet.
    Travian är ett spel, men försök uppföra er som civiliserade människor medan ni utövar det.

/Ali

Haha vad är det här för löjliga påhopp då?
    Man ska väl inte dra alla över samma kant, har nån gjort bort sig så gäller det verkligen inte hela alliansen. Har aldrig vart i en trevligare allians någonsin

Det där med ålders stämmer ju verkligen inte heller, jag är 25år och är bland dom yngsta (räknas som vuxen, inte småbarn)

Nej Bukake du har nog aldrig lirat detta förr, det är alltid några som jäklas med andra på forum osv. Det hör till! anledningen till att "vi" är kaxiga är väl för att vi kan det, vi vann ju förra

Så puss på dig å ta det inte så hårt "det e ju bara ett spel"
    "Om man inte bjuder på sig själv så blir man heller inte bjuden"

S5. Spix

JAG är den riktiga Sixxxpack och JAG spelar inte på S2.

Senior Member ErozOnes avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

/Ali
    haha, va e detta för sopkorg

vi är inte så otrevliga som vi verkar.. vi tycker bara att det är jävligt KUL att driva folk till vansinne!

att jag har blivit straffad för "nanana" har ju inget med min eller vår krigskompetens att göra.. det är ju bara en brist i min egen karaktär. Dessutom gömmer jag mig inte, jag skickar min adress och telefonnummer till dig privat så kan du sluta gnälla om att jag skulle vara feg på nått vis.. kom hit bara! jag väntar!.. men tvivlar på att du är lika sugen som jag att avslöja din identitet, så vem fan är det som gömmer sig egentligen..

jag antar att ditt lilla utspel här är pga av att du möjligtvis spelar i BRÅK och är nån av de som är utsatta för de rödaste siffrorna:
    http://www.travian.ws/analyser.pl?s=se5&aid=560

ooh, happy day.. BRÅK får så in i baljan med pisk på sina små pojkrumpor! vi bombar än en gång mer än ni orkar bygga.. -3000pop denna dag, låt oss se vad morgondagen har för siffror att bjuda mitt beskådande öga på..

klargörelse till alla BRÅK-spelare: hoppa ur så slipper ni oss.. men står det BRÅK på ert konto, kan ni räkna med att det kommer smälla.
    s3: SluggerOne - N.B -08
    s5: SluggerOne - KUL -08 WIN
    s3: FayerOne - N.B -09
    s5: ErozOne - SåKul -09 WIN
    s2: ErozOne - Avoriaz -10 WIN
    s5: bOne - Divide - 11 WIN?

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Det är bara att gratulera att du funnit ett gäng likasinnade!

Du verkar åtminstone kunna uttrycka dig på korrekt svenska får jag säga till ditt försvar.
    Kanske legio från den förorten du kommer ifrån att uttrycka sig med könsord och svordomar.
    Förmodligen därför du inte lyfter på ögonbrynen när dina sk kompisar kommunicerar på detta vis.
    Och nej det handlar inte om att dra alla över en kam. Men när man från den fjärde personen i samma allians får mig det fjärde adjektivet på en intim kroppsdel på en dag börjar man ändå att undra över er sociala kompetens.

Ber om ursäkt om jag trampat på ömma tår.

Ni är duktiga spelare många av er, respect för det.
    Men era verbala förmågor lämnar mycket övrigt att önska.
    Så snälla, låt släggorna och inte ordet tala.
    Ni skämmer bara ut er.

/Ali

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard Vilket skulle bevisas

Mitt senaste inlägg var en kommentar till sixxpack.
    Erozone vill tydligen inte stoltsera in public med sin ghettosvenska utan skickar privata svar på mitt offentliga brev
    erozone bevisar väl bara vad jag försöker påpeka i mitt inlägg.
    Inte värdigt att uttrycka sig på det viset enligt mitt vidkommande.

Grattis än en gång sixxpack!

Hoppas ni har KUL!!!

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

/Ali

Skulle vara kul och veta vad jag har gjort eller någon annan här på serven. Tycker inte att jag kan hålla med dig att jag har varit otrevlig eller ha en bufflig framtoning.
    Kom inte och påstå att jag kör fult spel eller har en taskig framtoning mot alla.
    Sen måste vi väl ta fram min ålder.
    Rena gubben här. 40 år är man så någon lite ungen är jag väl inte ändå.
    Kan tänka mig att du har fått besök av någon i KUL och därav du har lite agg mot oss.
    Om man får agg mot en hel allians tycker jag nog att man kan ta en funderar på om det som det ska vara.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Det är bara att gratulera att du funnit ett gäng likasinnade!

Du verkar åtminstone kunna uttrycka dig på korrekt svenska får jag säga till ditt försvar.
    Kanske legio från den förorten du kommer ifrån att uttrycka sig med könsord och svordomar.
    Förmodligen därför du inte lyfter på ögonbrynen när dina sk kompisar kommunicerar på detta vis.
    Och nej det handlar inte om att dra alla över en kam. Men när man från den fjärde personen i samma allians får mig det fjärde adjektivet på en intim kroppsdel på en dag börjar man ändå att undra över er sociala kompetens.

Ber om ursäkt om jag trampat på ömma tår.

Ni är duktiga spelare många av er, respect för det.
    Men era verbala förmågor lämnar mycket övrigt att önska.
    Så snälla, låt släggorna och inte ordet tala.
    Ni skämmer bara ut er.

/Ali

Vad har språket med nånting att göra? Ali är ju allt annat än ett svenskt namn iaf
    Jag är iaf 110% svensk (inte ett moln så långt ögat kan nå).
    Hade ingen aning om att Uppsala var en förort, men ja jag svär väldigt mkt när jag snackar. Fan man e väl ingen brat som sitter me skumpa å lyssnar på britnan? :P

Så du menar att du har fått 4st mail från 4st olika personer i KUL med en massa könsord och svordomar i?

Ja det e fan synd att man inte kan snacka så fin rikssvenska som andra kan, nej oj jag menar ju såklart att det är lite tråkigt att man inte kan verbalisera sig lika vackert som en del personer kan.
    "Om man inte bjuder på sig själv så blir man heller inte bjuden"

S5. Spix

JAG är den riktiga Sixxxpack och JAG spelar inte på S2.

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Bättre att hålla käft och verka dum än att öppna mun och bekräfta det!
    Någonting ni gör igen och igen och förmodligen igen efter detta inlägg.

Det handlar inte om rikssvenska,stavning eller om du är svensk.
    Det handlar om vanligt sunt bondförnuft i relationen med andra människor.
    Behandla andra som du vill bli behandlad själv.

Om du läste allt jag skrev och inte bara lösryckta fragment så berömmer jag era förmågor i spelet.
    Der är ert språkbruk jag vänder mig mot.
    Om min tioårige son kom hem från skolan och använde hälften av de ord ni skrivit i IGM till mig skulle jag bli heligt förbannad!
    Jag har inte anmält våra skriftväxlingar till MH men överväger att göra det om ni vidhåller er oskuld.
    Får se vem som skrattar sist då!
    Om ni utger er för att vara vuxna människor, uppträd då som såna.
    Eller ännu bättre skaffa ett jobb och kom ut i verkligheten!

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

travian är inte bara ett spel, det är en livsstil

och hota gör man IRL så varför inte i travian?
    hej

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard Och igen!

Och igen!

Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... sistasista

Regler för att posta