Sidan 2 av 7 FörstaFörsta 1234 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 68

Ämne: BRÅK är inte KUL

Senior Member Mossherrens avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Cashmir Visa inlägg
    Jaha det Var ju KUL att man retade något djur här på servern...Förstår inte varför det gnälls? Inte är det väl så att en allians kan ha "rätten" att göra som dem vill? Hur kul blir då spelet? Lev med att folk kanske ger igen ibland istället snacka kan alla göra till å med mina små barn....

///ÅÅÅÅÅ vad roligt Jätteroligt
    Gnälls? tycker dem är mer krigar glada och nog är detta väl ett krigsspel?Sen att ni allierat er med deras ärkefiender(NN: s sring pojkar i Tetrapak)visar väl vart ni står gentemot varandra och då är väl ett krig oundvikligt?
    Man får inte ta det så personligt är bara ett spel
    Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder
    Allsång på sekten:
    http://www.youtube.com/watch?v=LHUsV7oOh84

Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)

|-------> Jag är världens bästa travian spelare. <--------|

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mossherren Visa inlägg
    Gnälls? tycker dem är mer krigar glada och nog är detta väl ett krigsspel?Sen att ni allierat er med deras ärkefiender(NN: s sring pojkar i Tetrapak)visar väl vart ni står gentemot varandra och då är väl ett krig oundvikligt?
    Man får inte ta det så personligt är bara ett spel
    Så sant, ett krigs spel och nu kommer det bli åka av. Nu ger vi varandra stryk som bara den.

Kriga kriga och mossa dessa bråkare som bråkar. Vem vet om det inte blir som det är tänkt. Kanske det kommer stå för mycket deff hos er så andra blir utsatta istället. hehe

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Ska bli intressant att följa

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

jag förstår inte varför ni ska kriga, rök en fredsholk och allt löser sig, bygg lite fält och annat som ger bra med pop och tävla om högsta ranken istället
    hej

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

Japp detta är ett krigsspel så nu ska det bli KUL kunde inte låta bli ännu en gång *s*

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av boltish Visa inlägg
    jag förstår inte varför ni ska kriga, rök en fredsholk och allt löser sig, bygg lite fält och annat som ger bra med pop och tävla om högsta ranken istället
    Hörru!!

Det ligger i något det du säger. Så gör vi istället.

Så killar och tjejer i KUL, anfall inte andra spelare för nu ska vi mysa med varandra istället och se till att sim city bygga resten av servern.

MEN rör någon min ballerina kex blir jag

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

precis !

du o jag strange

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    hej

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

strange+KUNGEN= strange kontot !! Vi skall nog visa dessa lakejer vars skåpet skall stå

Senior Member ErozOnes avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

hehe, vi bombade och stal mer än deras 59 spelare orkar bygga på ett dygn:
    http://www.travian.ws/analyser.pl?s=se5&aid=560

-232 på alliansen BRÅK

det ryktas att en spelare redan har satt sitt konto på radering och skickat fjoll-trupperna på självmord..

låt oss se vad som har hänt nästa gång .WS uppdaterar
    s3: SluggerOne - N.B -08
    s5: SluggerOne - KUL -08 WIN
    s3: FayerOne - N.B -09
    s5: ErozOne - SåKul -09 WIN
    s2: ErozOne - Avoriaz -10 WIN
    s5: bOne - Divide - 11 WIN?

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard Skärpning KUL

Bra att någon vågar ta bladet från munnen och vågar stå upp mot dessa otrevliga element kallat KUL.
    Jag säger: stå på er BRÅK. Kommer med intresse att följa hur detta kommer att avlöpa.
    Tror inte att just BRÅK blir dom som fäller KUL men de kan kanske bidra till det.

Det jag stör mig på mest hos dem är deras otrevliga och buffliga framtoning, men vad mer kan man vänta sig av ett gäng degenererade småbarn.
    Flera av dem har fått bestraffningar för "foul language" enligt vad jag hört.
    Och Erozone, har inte du blivit avstängd för hot mot MH?
    Normala sociala beteenden som respekt och medmänsklighet behöver väl inte sättas ur spel bara för att ni kan gömma er bakom en anonym signatur på nätet.
    Travian är ett spel, men försök uppföra er som civiliserade människor medan ni utövar det.

Ni må vara störst men ni är väldigt, väldigt små i mina ögon.

/Ali

Sidan 2 av 7 FörstaFörsta 1234 ... sistasista

Regler för att posta