Sidan 166 av 198 FörstaFörsta ... 66116156164165166167168176 ... sistasista
Visar resultat 1 651 till 1 660 av 1979

Ämne: Det ryktas att...

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av hjelm Visa inlägg
    Lejonstjärna, lägg ner. Du förlorar varenda diskussion du ger dig in i, du kommer med helt orelevanta argument och du har framförallt fel i stort sett allt du skriver. För din egen skull, sluta spela, sluta blogga, sluta skriv här.
    hjelm lägg ner själv det är ett fritt land ryktas det om och inte du elelr någon kan hindra någon att göra det den personen vill

Standard

A men dura!
    Lejon är faktiskt tjej så det är därför folk irriterar sig så mycket på henne INGET annat! Så sluta era mansgrisar! Fy på er!
    Jag är Trocadero

Avslutade:
    3:e s3
    Enkrona (vinnare med Awesome/Narwhals) offrank top 10, pop rank top 10
    http://travian-reports.net/se/report/645240d5d5d

3:e s1:
    Oompa Loompas (Vinnare med Hedone)Rank 13
    http://travian-reports.net/se/raport.php?id=20485f7dc
    2:a s3:
    Trocadero (Förlorare med Lappi)
    + några lekrundor

Senior Member Ragatan the one and onlys avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Varhelst jag lägger min hatt (har ingen hatt) på Närkeslätten

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anonyma Hemliga Mannen Visa inlägg
    A men dura!
    Lejon är faktiskt tjej så det är därför folk irriterar sig så mycket på henne INGET annat! Så sluta era mansgrisar! Fy på er!
    Aha, det ryktas att då förstår jag att ni sällan irriterar er på mig... Jag är ju inte tjej... Jag är bara en rar ragata. Vilken tur...

Jag klarar mig igen!
    På s3 är jag en peppad Rag , sen finns jag ju på sez också då...

Standard

Citat Ursprungligen postat av lejonstjarna Visa inlägg
    hjelm lägg ner själv det är ett fritt land ryktas det om och inte du elelr någon kan hindra någon att göra det den personen vill
    Du får självklart skriva vad du vill, det har jag aldrig sagt något om. Däremot om du fortsätter skriva kommer du fortsätta skämma ut dig. Ditt val.
    Arkiv:
    s1 -07: Hjelm__/CoT
    s5 -09: Frukta/NN sedan Burnsak/NN
    s4 -09: Taengmo/HRA
    s3 -09/10: NIN/ANGEELS
    s1 -10: Paradise/KAOS Rekordsläggan

s2 -10: Taitas
    s1 -15: Slöspelar...

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

bla bla vi spela inte aktivt buhu buhu, bla bla vi bryr oss inte bla bla ni e stora o stygga buhu buhu
    Pinsamt med alla dessa server hoppare så fort det går emot på 1 server.

ÅÅÅåå jag har så mycket och göra på Sx just nu så jag bryr mig inte igentligen buhu buhu j**** skitsnack!!

Ni kommer säga samma sak i forumet för server Sx när det inte går som ni vill där med motiveringen "server Sxx" tar så mycke tid så vi bryr oss inte..

Jag säger bara lägg av, ni fick pisk helt enkelt svårare än så är det inte.

Och nej du är inte ensam om att hoppa mellan servrarna, finns några i angeels med

mvh
    Woffen SPELAR BARA PÅ S3!
    S3 Kallekula - Narwhals

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Du får självklart skriva vad du vill, det har jag aldrig sagt något om. Däremot om du fortsätter skriva kommer du fortsätta skämma ut dig. Ditt val.
    Jag undrar vem som skämmer ut sig lilla bubben gå och lägg dig i korgen rulla runt och visa magen va..... småbarn och nollor som du ska veta sin plats. Du har inget vettigt att komma med och kommer aldrig ha. Tycker att du ska kriga lite istället och knippa så blir världen en mycket bättre plats

Citat Ursprungligen postat av woffan Visa inlägg
    Pinsamt med alla dessa server hoppare så fort det går emot på 1 server.

ÅÅÅåå jag har så mycket och göra på Sx just nu så jag bryr mig inte igentligen buhu buhu j**** skitsnack!!

Ni kommer säga samma sak i forumet för server Sx när det inte går som ni vill där med motiveringen "server Sxx" tar så mycke tid så vi bryr oss inte..

Jag säger bara lägg av, ni fick pisk helt enkelt svårare än så är det inte.

Och nej du är inte ensam om att hoppa mellan servrarna, finns några i angeels med

mvh
    Woffen SPELAR BARA PÅ S3!
    Återstår att se men troligen inte för miljön på s3 är väldigt speciell och faktiskt så dålig att någon borde göra något åt den....
    På s3 är det tillåtet att jaga folk, på s3 är det tillåtet att offentligt mobba folk, på s3 är det tillåtet att ta till alla medel för att knäcka din fiende... jag jag har bara spelat efter era regler.... bara läsa bajsnödighetsbloggen vad de skriver där och tänker då främst på deras inlägg där jag hängdes ut efter ledningsbråket...

Tillsist tröttar även jag kommer jag tillbaks troligen men jag lysande på mina cos och jag förstår att de inte orkar spela en server där vi viste att vi skulle bli nollade med tanke på vårat läge. vi viste att det vare en tidsfråga och med deff kunndes det inte lösas.

S3 är en extremt dålig spel miljö på och anledning till det får ni faktiskt om ni kan tänka ut själva... Men ni kan nog inte ens gissa er till den anledningen.... :S
    Senast redigerad av Maria den 10-05-10 klockan 11:56

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

igen bara en massa buhu
    Varför inte stå för att det inte blev som du vill och att ditt konto nu är förstört?
    varför skylla på andra?

Du försökte, det gick inte. Kan inte bli enklare än så

Bara ta nya tag på nästa server, men använd inte dem som ursäkt eller andra på servern.

Ryktas det.

För övrigt ryktas det att det att det inte alls blev som vi hadde tänkt heller när vi anföll angeels, trodde vi skulle få ta sommar efter typ 3 dagar. Och inte lipar vi för det bara lite buhu..
    S3 Kallekula - Narwhals

Standard

Jag undrar vem som skämmer ut sig lilla bubben gå och lägg dig i korgen rulla runt och visa magen va.....
    Haha du är ju för underbar du lejonstjärna. Jag kan ju inte riktigt påstå att jag har skämt ut mig,
    du kan få visa mig vart isåfall?

småbarn och nollor som du ska veta sin plats.
    Jadu, vad spelar det för roll om man är ett "småbarn" då? Jag kan stava riktigt, jag kan föra en diskussion så alla parter förstår vad jag menar, jag kan spela det här spelet, oj, det var visst 3 saker som ett "småbarn" kunde göra som inte du kan?

Du har inget vettigt att komma med och kommer aldrig ha. Tycker att du ska kriga lite istället och knippa så blir världen en mycket bättre plats
    Har bra mycket mer än dig att komma med, så det ska vi inte ens ge oss in på. Sen har kontot NIN krigat, det kan du fan inte säga att vi inte gjort. Nollat byar, erövrat byar, tagit artefakter, dödat trupp, så tyst med dig fruntimmer.
    Arkiv:
    s1 -07: Hjelm__/CoT
    s5 -09: Frukta/NN sedan Burnsak/NN
    s4 -09: Taengmo/HRA
    s3 -09/10: NIN/ANGEELS
    s1 -10: Paradise/KAOS Rekordsläggan

s2 -10: Taitas
    s1 -15: Slöspelar...

Senior Member leaxs avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Lejonstjärna, lägg ner. Du förlorar varenda diskussion du ger dig in i, du kommer med helt orelevanta argument och du har framförallt fel i stort sett allt du skriver. För din egen skull, sluta spela, sluta blogga, sluta skriv här.
    Word.
    Big L, stolt och stark med konto :^)

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Standard

Alltså.. jag tog mig tiden att läsa blogginlägget det talas om, låt mig säga att det inte var helt lätt. Du, lejonstjärna, gör bara bort dig hela tiden. Varje post du skriver gör att du bara sjunker i allas ögon. Inte konstigt att det är lättare att byta till en server där ingen vet vem man är.

Sidan 166 av 198 FörstaFörsta ... 66116156164165166167168176 ... sistasista

Regler för att posta