Sidan 165 av 198 FörstaFörsta ... 65115155163164165166167175 ... sistasista
Visar resultat 1 641 till 1 650 av 1979

Ämne: Det ryktas att...

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wessle N.B Visa inlägg
    Det var ett märkligt svar från henne jag skulle spionerat åt

Flera på ett konto och inaktiva :rolleyes:
    tja vårat förhållande är ju lite märkligt men givetvis viste du att vi var inaktiva sen s4 startade har bara wolf och jag varit på kontot sen har vi börjat sova och göra anat än att spela därför gav vi ju bort fenix spelare till någon som orkade att förvalt dem väl stakarna har varit under min usla och inaktiva ledningan sen jag tog över har liksom inte hunnit med eg , flera servar, ridning, barn och sex ja allt sådant som tar tid..

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av leax Visa inlägg
    Om du inte ber om deff är du ju antigen bara puckad eller högmodig. Såvida du inte sitter på otroliga mängder deff så du verkligen är säker på att du kan stå upp mot motståndaren vilken tydligen inte var fallet.
    Ne leax vi orkade inte spela där är saningen s4 tar för mycket tid att driva och jag ocvh wolf bara kände vid skiter i det därför deffades idet inte vi var inne och körde allyn vårt kono sket vi i

Senior Member
    Reg.datum
    May 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av lejonstjarna Visa inlägg
    tja vårat förhållande är ju lite märkligt men givetvis viste du att vi var inaktiva sen s4 startade har bara wolf och jag varit på kontot sen har vi börjat sova och göra anat än att spela därför gav vi ju bort fenix spelare till någon som orkade att förvalt dem väl stakarna har varit under min usla och inaktiva ledningan sen jag tog över har liksom inte hunnit med eg , flera servar, ridning, barn och sex ja allt sådant som tar tid..
    Ännu mer märkligare svar.... Vem bryr sig om vad du gör på din fritid?
    Slutat spela!!

"Santa Klas" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren. (S.3 2010)

Hjälte: Wessle level 150. (S.3 2010)

Senior Member leaxs avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Ne leax vi orkade inte spela där är saningen s4 tar för mycket tid att driva och jag ocvh wolf bara kände vid skiter i det därför deffades idet inte vi var inne och körde allyn vårt kono sket vi i
    Men va? Du snackade om att det gick superbra för dig att kriga utan att ropa på deff en gång. Förklara gärna för mig igen är du snäll

Lite tillhör kanske att jag inte riktigt förstod ditt inlägg vilket jag ber om ursäkt för.
    Senast redigerad av leax den 10-05-10 klockan 01:26
    Big L, stolt och stark med konto :^)

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Ännu mer märkligare svar.... Vem bryr sig om vad du gör på din fritid?
    Försök inte slingra dig nu va så klart det är ju på min fritid som jag spelar travian och gör jag annat på min fritid än att spela så hinner jag ju inte med travian fast det kanske du inte kan koppalihopp.
    Hur käns det att fastan med handen i råttfälan? ne du behöver inte svara på det jag kommer ändå inte läsa Puss wassle och lycka till tack för alla uppgifter! Lycka till på servern hopas du fortsätter att ge rätt sida samma info jag fått sådan som du behövs alltid

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Stakars wessle vart du tagen med handen i kakburken bhuu snyft puss god natt :rolleyes:
    Så att du är inne på vårt gamla forum bevisar att wessle spionerar/t ???
    Aku: s2 2007, s4 2007, s5 2007-08, s2 2008, s4 2009

s3 2007-08 Hurri o. Guestic
    s1 2007-08 Barathrum
    s6 2008 Gusi o. Sim-City
    s3 2008-09 F4rm3r,FayerOne
    s3 2009-10 Svarta Änkan

http://bloggen.fi/tbwd/

Senior Member
    Reg.datum
    May 2009

Standard

Försök inte slingra dig nu va så klart det är ju på min fritid som jag spelar travian och gör jag annat på min fritid än att spela så hinner jag ju inte med travian fast det kanske du inte kan koppalihopp.
    Hur käns det att fastan med handen i råttfälan? ne du behöver inte svara på det jag kommer ändå inte läsa Puss wassle och lycka till tack för alla uppgifter! Lycka till på servern hopas du fortsätter att ge rätt sida samma info jag fått sådan som du behövs alltid
    Wessle heter jag. Du klarar inte ens av att stava mitt enkla namn . Och jag som gett dig allt...

Jag är sviken
    Slutat spela!!

"Santa Klas" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren. (S.3 2010)

Hjälte: Wessle level 150. (S.3 2010)

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Det är ju synd att hon ljuger så ofta att man vet ju alldri när hon talar sanning
    Tänk om detta skulle va sant men ingen lär ju tro det nu
    Fast det är ju bra på ett sätt med tanke på när hon skriver illa om folk rätt så ofta :rolleyes:
    Fast e osäker på vad du bevisar ? att wessle var spion åt dig eller att du lyckats få tag på pass på nått sätt?
    och sen var de väll inte 2.5 månadad som vi attackera utan nyligen bara och den gången offen togs på hemmaplan? vi ville ju inte bomba kontot då en del gilla kontots grundare.

föresten du la in guld 2 gånger i början å de va runt jul eller nått ....efter de var de ja å aku. Om du hadde lagt in guld dagen innan vi kicka dig så måste du lagt de på fel konto ?
    sen "stal" vi inte änkan kontot utan slängde bara ut dig då vi fick nog av dig och dit trams!

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av leax Visa inlägg
    Men va? Du snackade om att det gick superbra för dig att kriga utan att ropa på deff en gång. Förklara gärna för mig igen är du snäll

Lite tillhör kanske att jag inte riktigt förstod ditt inlägg vilket jag ber om ursäkt för.
    Supperbra ?! ne var ett under att det höl ett dyng och då gick det bra. men vi har sen splitrigen blivit bombade av vissa konot och de lyckade inte även fast vi var så inaktiva som vi var.:rolleyes:

Citat Ursprungligen postat av ostrobothnia Visa inlägg
    Så att du är inne på vårt gamla forum bevisar att wessle spionerar/t ???
    gör dig inte dummar än vad du är va ...
    Wessle heter jag. Du klarar inte ens av att stava mitt enkla namn . Och jag som gett dig allt...

Jag är sviken
    tja stakare dig vad synd det är om dig wassle

Citat Ursprungligen postat av Christoz Visa inlägg
    Bla bla bla bla
    Cristoz manen som inte tål att få kritik av en tjej synd om dig. sussa sött bäbbis du är endå bara en nolla!

Standard

Lejonstjärna, lägg ner. Du förlorar varenda diskussion du ger dig in i, du kommer med helt orelevanta argument och du har framförallt fel i stort sett allt du skriver. För din egen skull, sluta spela, sluta blogga, sluta skriv här.
    Arkiv:
    s1 -07: Hjelm__/CoT
    s5 -09: Frukta/NN sedan Burnsak/NN
    s4 -09: Taengmo/HRA
    s3 -09/10: NIN/ANGEELS
    s1 -10: Paradise/KAOS Rekordsläggan

s2 -10: Taitas
    s1 -15: Slöspelar...

Sidan 165 av 198 FörstaFörsta ... 65115155163164165166167175 ... sistasista

Regler för att posta