Visar resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Homeworld 2

Member Lord Revans avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard Homeworld 2

Halloj alla glada forum användare eller ngåot liknade, vet itne vad. Menb hur som helst, jag har funderat på att köpa ller eventuelt om det itn finns atköa längggre ladda ner Homeworld 2. och jag skulle villja veta vad nu tycker om det, och om det skulle vara värt risken att ladda hem det. eller att faktis göra som vissa laglydiga människor gör köper det iställer. Ni får gärna skriva vad ni tycker är bra med spelet och vad som är dåligt.

Senior Member Brouhahas avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Helt klart inte värt risken att ladda hem det, du kan bli haffad helt utan förvarning.
    If we're still alive in the morning, then we'll know we're not dead.

Senior Member Lord Beijers avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Asbra, men Revan, kolla stavningen

Luxaxix
    Guest

Standard

Vill påpeka att forumsreglerna fortfarande gäller. Du kan läsa igenom dem Här

Senior Member Axelorios avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Enligt mig är det i sig ett väldigt bra spel, förutom det faktum att jag suger på det. Och enligt mig inte riktigt värt å ladda ner det , förmodligen kan man inte köra online då och du kan säkert få det begagnat för typ 30-40 kr, tror det var det jag betalade för mitt...
    Mvh Axelorio

"You can't slit the throat of everyone whose character it would improve."

- Al Swearengen -

Senior Member Lord Beijers avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Lux, vi känner varandra, så jag menade det som en vän.

Annars så finns det en demo, prova den!

Luxaxix
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lord Beijer Visa inlägg
    Lux, vi känner varandra, så jag menade det som en vän.

Annars så finns det en demo, prova den!
    Syftade inte på stavningspåpekandet. Snarare det här:

Citat Ursprungligen postat av Lord Revan Visa inlägg
    Halloj alla glada forum användare eller ngåot liknade, vet itne vad. Menb hur som helst, jag har funderat på att köpa ller eventuelt om det itn finns atköa längggre ladda ner Homeworld 2. och jag skulle villja veta vad nu tycker om det, och om det skulle vara värt risken att ladda hem det. eller att faktis göra som vissa laglydiga människor gör köper det iställer. Ni får gärna skriva vad ni tycker är bra med spelet och vad som är dåligt.

Vilket inte ska diskuteras i forumet enligt §11

Member Lord Revans avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Luxaxix när jag nämde nedd laddning så skulle jag bara göra det som absoluta sista utvägen till att få det spelet, jag kommer inte att ladda hem det om jag hittar det någon stanns att köpa eller kanske få låna det av någon kompis. Och jag har testat det en gång innan, men kommer inte ihåg så mycket av det, jag kommer aldrig ladda hem något som jag kan köpa. Om det inte är nödfall vilket det nästan aldrig är för mig, eller som en sista utväg.

Regler för att posta