Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 35

Ämne: Lejons deff skola

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sakon Visa inlägg
    Om du nu vet hur man deffar lejon, varför deffade du inte när vi tog en by av dig?
    Frågar exakt samma sak, verkar vara mycket jävla käft och liten verkstad..
    / Amiralen

Pågående:

Arkiv:
    s4, AmiralIcys, HRA, -09
    sez8, Post, TWO, -10

Senior Member besaros avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av AmiralIcys Visa inlägg
    Jag tycker vi ska göra ett spännande experiment.

Jag tycker att alla som läser detta ska ta en skärmdump (prt sc) på alla hra alliansernas medlemslistor och gämföra med hur det ser ut om en vecka.

Vi kan du titta på hur många byar/spelare som förlorats. DÅ kan vi börja prata om att lära sig deffa
    Citat Ursprungligen postat av Iceclamber Visa inlägg
    vet inte vad som sker med dagens kællkritik. men fan do your WIKI eller googla næsta gång!

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Sötta lilla underbara du då ska vi gå igenom min merit lista.
    drivit 4 vinande vun.
    deffgeneral på 4 speed och två sirap
    topp 10 konton på 3st .com
    och har ett rykte om mig att vara den värsta deffaren på svenska travain. (skryt nix bara fråga vad folk vet om mig att jag är en jäkel på deff och har en stor trut) har under mina fyra år som jag spelat ändast förlorat 3 byar alla på den nu avslutade s1 omg tre och det berode nog mer på att jag inte hade ally kamrater i näreheten som kunde hjälpa mig :rolleyes:

Men vi kan göra så här om jag vet att fäljande svep kommer att koma mot en by 35K yxser 16K gks 1600 brekor och samanlagt 1200 katas med eskort a 200 klubber i våger hur skulle du deffa det?
    Byn är en hs med med lvevel 19 fält HSen syportar en offby med en off på 95K veteätare så den är veldigt viktig.

Så AmiralIcys svara på det så ska jag berätta fäör alla hur jag hade deffat sen så får ni se om jag skruter elelr inte
    så ser att han inte kan svara på det. får vel läggain in hur deffen skulle sett ut då.

Jag hade stält in 25K heduner 15K palas 40K spjut 25K pretar 10K flaxsar. Det hade varit väggen. sen hade jag gjort instik med 2500 palas elelr heduner varan våg. och efter av hälften av vågerna hade det kommet ett tillläg i vägen av 7K spjut.
    Bara räkna go mäniskor om jag skruter eler ej

Citat Ursprungligen postat av besaro Visa inlägg

Jag tycker att alla som läser detta ska ta en skärmdump (prt sc) på alla hra alliansernas medlemslistor och gämföra med hur det ser ut om en vecka.

Vi kan du titta på hur många byar/spelare som förlorats. DÅ kan vi börja prata om att lära sig deffa
    det var viserligen en bra ide det med Bes kan du låta bli min tynga nu är du snäll
    Senast redigerad av Maria den 09-10-01 klockan 21:56

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

alla vet att bullfrog är den värsta deffaren någonsin
    Sez 1: Vit_bandit(Opus SW)
    Sez 2: Kungklurig(Karamellkungen) Dweomer South
    Sez 3: Karamellkungen , Fnukis sen Karamellkungen igen ^^ (RIT & Vendetta)
    Sez 4: Scarface (TT)
    Sez 5: Bullfrog (Nescio, N&N och AoW)
    Sez 6: GotlandFTW (DGDF)

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Men Lejon... Du finns ju inte med på s1!

Standard

Kära Lejonstjarna,

Detta var en högst intressant deffskola. Jag lärde mig en hel del av den. xD haha

Men jag blev lite konfunderad när jag läste detta:

Citat Ursprungligen postat av lejonstjarna Visa inlägg
    Sötta lilla underbara du då ska vi gå igenom min merit lista.
    drivit 4 vinande vun.
    deffgeneral på 4 speed och två sirap
    topp 10 konton på 3st .com
    och har ett rykte om mig att vara den värsta deffaren på svenska travain. (skryt nix bara fråga vad folk vet om mig att jag är en jäkel på deff och har en stor trut) har under mina fyra år som jag spelat ändast förlorat 3 byar alla på den nu avslutade s1 omg tre och det berode nog mer på att jag inte hade ally kamrater i näreheten som kunde hjälpa mig :rolleyes:

....

Bara räkna go mäniskor om jag skruter eler ej
    Jag läste igenom det några gånger och såg då den roliga ironin i det hela. Mycket festligt!

"drivit 4 vinande vun." - Haha.. joo.. jag har gått på mars också och upptäckt att marsgubbarna där har ett väldigt gott te.

"deffgeneral på 4 speed och två sirap" - En deffgeneral hinner aldrig prata så extremt mycket som du gör. En deffgeneral skryter heller inte om sina meriter. En deffgeneral står på god fot med sina allianskollegor. Jag måste erkänna att jag fann denna rad roligast eftersom den innehöll mest ironi. haha

"topp 10 konton på 3st .com" - Hihi, det finns inget forumskonto på .com som heter Lejonstjarna, alltså kan du inte ha spelat där. Där lejonstjarna finns, där finns också forumsinlägg.

Vad gäller dina fyra års spelande så tyckte jag det var lustigt att finna att din första server var förra se4a som du dessutom startade sent på så 1.5 års spelande och jag har bara hört om hur duktig du är på att prata.

Mycket skryt! Gillade ditt inlägg. Jag fick ett gott skratt.

Vad gäller din deffskola så var den underbar. Många glada skratt. Tack för denna tråd Lejonstjarna!

//Krilee

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Krilee Visa inlägg
    Kära Lejonstjarna,

Detta var en högst intressant deffskola. Jag lärde mig en hel del av den. xD haha

Men jag blev lite konfunderad när jag läste detta:

Jag läste igenom det några gånger och såg då den roliga ironin i det hela. Mycket festligt!

"drivit 4 vinande vun." - Haha.. joo.. jag har gått på mars också och upptäckt att marsgubbarna där har ett väldigt gott te.

"deffgeneral på 4 speed och två sirap" - En deffgeneral hinner aldrig prata så extremt mycket som du gör. En deffgeneral skryter heller inte om sina meriter. En deffgeneral står på god fot med sina allianskollegor. Jag måste erkänna att jag fann denna rad roligast eftersom den innehöll mest ironi. haha

"topp 10 konton på 3st .com" - Hihi, det finns inget forumskonto på .com som heter Lejonstjarna, alltså kan du inte ha spelat där. Där lejonstjarna finns, där finns också forumsinlägg.

Vad gäller dina fyra års spelande så tyckte jag det var lustigt att finna att din första server var förra se4a som du dessutom startade sent på så 1.5 års spelande och jag har bara hört om hur duktig du är på att prata.

Mycket skryt! Gillade ditt inlägg. Jag fick ett gott skratt.

Vad gäller din deffskola så var den underbar. Många glada skratt. Tack för denna tråd Lejonstjarna!

//Krilee

Varesegod krille Vist skryter jag en hel del men en del av det där är sant. vad behöver jag ju inte skrytta om Synd att inte alla ser ironin i mina inlägg. Dock har jag spelat på .com men kan inte vara på de forumen för jag kan inte skriva på engelska därför är .com även så tråkiga att spela jag kan inte väsnas *Fnissar* Kul att jag kunde roa dig i alal fall det är ju meingne med tråden.
    Kram Lejon

Standard

Ironi på internet är väldigt svårt att skriva utan att någon ska misstolka det för vad det är. Ironi kan även i verkliga livet vara svår att få till utan att reta någon. Jag brukar därför ha som regel att använda så lite ironi som möjligt när jag skriver på internet. Använder jag mig av ironi så gäller det verkligen att ha tungan rätt i mun och få till det så att det inte går att missta för något annat än sarkasm.

Sen är det så att barn under 7 år förstår i regel inte ironi och jag som har ett sådant barnasinne kan därför ha det svårt att se igenom det du skrivit.

Bara att tänka på inför framtida texter. =)

Annars, väl kämpat med din deffskola.

//Krilee

Standard

Citat Ursprungligen postat av besaro Visa inlägg

Jag syftade mest på Lejonstjärnas skit snack inte hur GRAWR spelar
    / Amiralen

Pågående:

Arkiv:
    s4, AmiralIcys, HRA, -09
    sez8, Post, TWO, -10

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Jag syftade mest på Lejonstjärnas skit snack inte hur GRAWR spelar
    Tja undrar vem som snackar skitt fjant du verkar ha blivit riktigt besat av mig varför kan man ju undra. :rolleyes:

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista

Regler för att posta