MvP (Most valuble Player): Francis/Gänget. Vad vore vårt konto och hela EG utan dig. Ställer alltid upp när det krisar.
MvO (Most valuble Officer): Sitter och väger mellan Mossherren och Chimera så jag nominerar båda.
Bäst defensivt: Där säger jag Chimera och främst mooler som ofta lyckades förutse vilket mål fienden körde skarpt mot. Även fast de körde fejks på alla runtomkring och alla skrek efter deff så lyckades han pricka rätt.
Bäst offensivt: DarkAngels. Grymma spelare som alltid hade offar kvar att överraska med när man trodde att de hade väggat den sista gubben. Alltid med när man bad dem hjälpa till.
Mest underskattade:
Mest överskattade:
Bästa manipulatör: Mossherren
Respekt åt: Alla deffspelare som hjälper till när det behövs och skickar vete. J0nis t.e.x som hjälpte oss när vi var med i S&S.
Och Ankmamma och ditt otroliga slit med att plundra, att lyckas plundra så mycket och inte ha några co's förrän långt in i rundan är helt sanslöst.
Bästa team: Sekten. Vilken toppenallians.
Mest irriterande:
Trevligaste spelaren: Henschypoom, Riktigt trevliga spelare helt enkelt. Ska man gå på fiendesidan så säger jag Hohojirozame, Greatuncleanone och Palle o def. Även fast vi retade upp varandra så kunde vi alltid hålla en bra ton och skämta med varandra.
Bästa startspelaren: Jaro Paro. Synd att du försvann men i början va du bäst.
Att minnas: Sekten och alla andra trevliga personer genom rundan.
Sån miss när... En fiende by nära oss hade lite lojalitet kvar och vi tog över den med vår hs off och anfallaren tajmar in sitt anfall direkt efter.
Och när Cissi kom mot vår hs och jag orkade inte mellandeffa med 3000 spjutmän vilket hade resulterat till att alla vågorna efter svepet blivit mellandeffade.
Sjukt skoj händelse: När vi tog över hohojirozames offby. Fick inte sova mycket den natten men det var det säkerligen värt.
Sjukt tung händelse: När vi blev ett mål för hTs i början av kriget och fick sitta uppe hela nätter för att inte bli sönderbombade.
Såhär kommer jag minnas s1: En server som gick upp och ner och hade det mesta. Krig åt vilket håll man än vände sig åt och mycket trevliga spelare att kriga mot och med och fina släggor. Mycket skitsnack på forumet som man helst velat slippa men så blir det väl helt enkelt.