Sidan 1 av 23 12311 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 230

Ämne: Endgame snack

Senior Member lacken12s avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard Endgame snack

jag vet det är lite tidigt men, vi kan ju ändå börja försnacka.. vilka vinner endgame ?

ser flera bra alternativ, Deki HRA GRAWR DOG mm.. vad tycker ni ?

Senior Member wwws avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

HRA tar det
    I regret I always win

Standard

DOG är nu allians med HRA, HRA imperiet kommer vinna.
    / Amiralen

Pågående:

Arkiv:
    s4, AmiralIcys, HRA, -09
    sez8, Post, TWO, -10

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

deki !!!

nej men mer seriöst tror jag att GRAWR kommer ta hem det, varför?

dem har mer offar att sänka HRA's VU medans HRA troligen har större offar men i mindre mängder, jag tror det för att HRA alldrig verkar visa sina offar för oss och enligt en källa vet jag att "scootern" har en liten off som alldrig använts, GRAWR's offar är helt enkelt mer tränade en HRA's
    hej

Standard

Jag tror det blir tufft för alla. Oavsett offar eller deffar, färre eller fler medlemmar så har ledningen i såväl HRA och GRAWR rutinen som krävs. Det som avgör allt i slutet är till största del aktiviteten. Jag hoppas innerligt att det blir en spännande omgång med en hög aktivitet. Må bästa man eller kvinna segra.

Senior Member ludde919s avatar
    Reg.datum
    May 2009

Standard

HRA tar det
    Sez4:- Gretaklas - ?
    Sez5:- Ludde919 - Hate
    Sez6:- Ludde919 - Zone
    Sez7:- Bara trams - TWO

Junior Member GirlPowers avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

FM tar de

-----
    Sez1 black storm
    Sez2 black storm
    Sez3 sum_sum
    Sez4 GirlPower/Thalasis
    Sez5 Thalasis of rod
    Sez6 Red Dog
    Sez7 ******

Talking

Grawr tar hem spelet!
    HRA må va duktiga med den lilla klick storspelare dom har.
    Men nu när fakningskampanjerna har kommit igång från HRA mot Grawr, och 75% av HRA-spelarna skickar kattas som plundring så börjar man undra hur stor erfarenheten är där.......Men vi tar tacksamt emot, och sållar ut fakesen....

Toker!.........(Inte Tokern)

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Toker. Visa inlägg
    Grawr tar hem spelet!
    HRA må va duktiga med den lilla klick storspelare dom har.
    Men nu när fakningskampanjerna har kommit igång från HRA mot Grawr, och 75% av HRA-spelarna skickar kattas som plundring så börjar man undra hur stor erfarenheten är där.......Men vi tar tacksamt emot, och sållar ut fakesen....

Toker!.........(Inte Tokern)

toker det var väll inget med katas på plundringar, jag har då lyckats med att skicka iväg stammisar på plundring flera gånger om

men med lite fjesk med aikarn på skype så kommer jag säkert med er GRAWR ändå, tabbar gör alla en gång vissa gör det flera gånger, men det är bara tabbar!
    hej

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

(g)RAWR tar hem det så e de bara, dom har rutinen dom kan samordna dom vågar använda offarna dom kan samordna deffen. har haft insyn till viss del i SW å SÖ delen och vardag har där varit anfall mot HRA som lyckats men aldrig anfall mot SW och SÖ, så vad säger detta oss?! jo HRA har inga offar? eller e dom för fega för att använda dem?, känns som om SW och SÖ bombar HRA hs efter hs :S

Rawr var till och med så fräcka att dom snodde vete artefakt för en F.D nr 2 på servern och majjade vetefälten i hsen (dock var detta ett tag sen jag vet), men har nog inte sett någon sådan vågad aktion från HRAs sida.

SÅ ja jag säger GRAWR helt enkelt... Dom gör det omöjliga möjligt och det gör även det hela lite mer spännande!

Sidan 1 av 23 12311 ... sistasista

Regler för att posta