Sidan 8 av 23 FörstaFörsta ... 67891018 ... sistasista
Visar resultat 71 till 80 av 230

Ämne: Endgame snack

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg

I Endgame är det antalet handelsmän som spelar roll, inte storleken på deras konton eller offar. Visst kan stora offar sänka mycket, men utan handelsmännen finns det inget att sänka från början!
    Vänta nu lite.. så du menar att Offar inte kan sänka ett VU permanent? Om man gör det så spelar handelsmännen ingen roll..

//Aikarn
    [17:45:49] Flatline: att spela t4 e en skam

"Once one of the 60's (@Mrs Amela., 2nd Se3), once known as Passiv (2nd Se4, [rapport]) and once known as Ari Gold (5th Se1, [rapport], rekord för romare på .se!)"

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Aikarn Visa inlägg
    Vänta nu lite.. så du menar att Offar inte kan sänka ett VU permanent? Om man gör det så spelar handelsmännen ingen roll..

//Aikarn
    men det spelar ingen roll när vissa deffar med offen istället
    hej

Standard

släggor sänker vu till noll ! och har dom tillräckligt med kattas med i anfallet, spelar det ingen roll hur mycket deff som står i vu byn

Senior Member Torstens avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Kul med andras strategier, men kan man inte funktionerna i spelet kostar det onödigt med off/def!
    Jag trodde vägen var utstakad, men plötsligt svängde det...

AvisVesuvius - Aldur - Flash
    30+ - Ronin
    SFI - Trialis
    7'th O - UN
    Kaos - GKKF
    +46 - Galaxy

Standard

Här var det tyst. Nu är nataren här i alla fall.

Standard

joppi nu börjar det roliga hoppas fler allianser än dom 4 största ger sig på att ta vu-byar, lite roligare med fler vu-byggare än 3-4 stora block

Standard

Finns det så många som 3-4 stora block?? Jag känner bara till 2 st enheter som man möjligtvis skulle kunna kalla för block.. Idag kom jag fram till att artefakterna är en nödvändighet om man överhuvudtaget ska kunna klara av att spela endgame på en server med så få aktiva. Få spelare, stora offar, lite deff.. En Arkitekternas hemlighet är inte helt fel i ett sådant endgame. De artefakterna kommer nog vara eftertraktade.

Standard

D-Ä ser jag som en möjlig kandidat till att bli block 3 om dom går sin egen väg .sen har du säkert rätt att artifarkterna kommer spela en huvud roll i endgame . en del av dom kommer säkert bli utsatta för attacker men dom som handlar om att öka truppbyggande, borde det vara för sent för att ha någon nytta av nu.

Standard

Citat Ursprungligen postat av mrnoobyman Visa inlägg
    D-Ä ser jag som en möjlig kandidat till att bli block 3..........
    Du har rätt, detta EG kommer att ha fler block än HRA och GRAWR det är säkert som amen i kyrkan. Om det sen blir tre eller fyra, tja det är frågan?

Gandhi har bergis bättre koll på blockpolitiken än vad han visar här och har dessutom en bra bild av artefakternas betydelse för detta spelarfattiga EG.

Standard

Det var då tusan vad Kaos drar på med VU:et. man börjar ju unda i fall de riktigt räknat på sina byggnadstidder och så

Sidan 8 av 23 FörstaFörsta ... 67891018 ... sistasista

Regler för att posta