Visar resultat 1 till 4 av 4

Ämne: CO-spelare till topp250 German

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2009

Post CO-spelare till topp250 German

Jag söker då en CO-spelare för att avlasta mig. Jag spelar kontot själv, men känner att det blir lite för mycket ibland.

Lite om kontot: Topp250 (på väg uppåt), bra allians och deffensivt med lite småfarmande.

Lite om mig: Spelade på engelska Travian innan svenska fanns. Har återupptagit spelandet i år, lite ringrostig, men det går bättre hela tiden. Genomtänksam, lätt för att få kontakt med andra spelare och spelar för att det skall gå bra, men det skall vara roligt samtidigt!

Önskemål på CO-spelare: Erfarenhet > 1 år, offensiv (för att komplettera mig) och positiv. Ålder > 18 år, men inget absolut krav. Tycker du att du uppfyller de första kraven, så skriv i alla fall.

Svar: PM!!!

Kontot går på Guld!

tobbex95
    Guest

Standard ja

tack gärna jag har spelat ett par år men är ingen super pro tyvär är jag inte 18 vet ej om du vill att jag ska köra co

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

behöver du fortfarande? spelat travian i 2år och kört på engelsk och tysk server för ett år sedan, är 17½ år =) men detta kanske inte intresserar dig. använder guld i nöd fall.

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2009

Exclamation Klart!

Tack till ni som har svarat! Det är nu klart hur frågan blivit löst. Meddelas endast på detta sätt!

Regler för att posta